Oh nee niks erg's hoor..ik ben wat dik van mezelf en dan kunnen ze het er niet door heen voelen hoe het ligt..
@kleintje86 gefeliciteerd met je 34 weken ben je nu ook met verlof? ik ga koken lekker bloemkool met aardappels jammie morgen dagje werken dus dan ben ik er niet!
*BUDDY BERICHT* IK LIG IN HET ZIEKENHUIS MET GEBROKEN VLIEZEN. IK HOUDT JULLIE OP DE HOOGTE GROETJES ERANNICK
ik wil dus ook zon draagzak aan schaffen alleen voor als ik de hond ga uitlaten mij man is chauffeur dus die is nooit op de zelfde tijd weg of thuis. de mijne plas niet in de tuin dat heeft ze nooit geleerd en de grote boodschap doet mevrouw alleen in het gras! dus ik moet er echt mee lopen. als de beeb straks wat ouder is dan neem ik gewoon zon speelgoed auto met zon stok er aan haha
ja, volgens mij ook, maar weet het niet zeker! hopelijk gaat alles goed met haar en de kleine! ik hoor het vanzelf, en dan jullie natuurlijk ook zo snel mogelijk!
ja dat wel ja maar moet er niet aan denken om 7 weken op en neer naar het ziekenhuis moet hobbelen ppfff
owww erranick, hoop dat alles goed gaat, kindje zal het hopelijk wel overleven en gezond zijn. heel veel sterkte.