Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Claudia ik wil je buddy wel zijn hoor!

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hahaha altijd handig een backup!

Nog meer mensen hier die op de raarste tijden in één keer , opruimwoede, schoonmaakneigingen in ieder geval een rusteloos gevoel hebben...

Ik hab nu al een paar dagen gewoon een soort spookneigingen... loop te zoeken om iets te doen hahaha...

3. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Kleintje": Noemen ze dat nou nesteldrang?
    Ik ben ook druk bezig met schoonmaken en wil van alles doen. In huis maar ook sieraden maken, scrappen en heb zojuist een boterkoek gebakken!?!
    Tja zwangerschap doet rare dingen met je! Maar het is ook wel handig! Het huis wordt er mooi schoon van!haha

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)

30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje)

1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)

2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje)

3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis
    3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -

4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing)
    4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje – ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje)

8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje)
    8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim)
    8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje)
    8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje – thuis
    8 juni 2008 kyansa - ?jaar - ?kindje - waar? -

9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen)
    9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim)
    11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? -
    11 juni 2008 bijnazover - ? jaar - ?e kindje - waar? -
    11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing)

12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)
    12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen)

13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje)
    13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje)
    13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis
    13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen)

14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje – ziekenhuis - (jongen)
    14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje – ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje – Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes)
    15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? -

16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)
    16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen)

17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim)
    18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje)

21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing)
    21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen)

22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? -

23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)
    23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing)

25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding

26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing)
    26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen)

28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? -

:baby: Verwacht in Juni 2008 :baby: :

Jongens : 12
    Meisjes : 23
    Verrassing : 9
    Geheim: 3
    Onbekend : 10
    Tweeling : 2

:thumup: Buddylijst :thumup: :

Mo1978 <----> Fl3xgirl
    Daantje82 <--->Ilona21
    Spirit70 <---> Schaapje82
    Sjoon <---> erannick
    Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke
    Krokus <---> Bianca75
    claire <---> Melanie P
    Vlademira <---> minnie1979
    Bwtje <---> Zonneschijn
    sunflower <---> claudia0404

:baby: De bevallingslijst: :baby:

Elke1976 bevallen op 8 maart van dochtertje Charlotte*

Op dit moment zijn er 56 Juni mama's

Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008

* Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl of Bianca 75*

Up! heb jullie gebuddy'd :)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb er ook erg last van hihi :)

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja leuk sunflower ;) hoe doen we dat nu?

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ja echt ik word er soms een beetje knetter van! 8-[
    Maar kan ook niet stoppen haahhaha :)

Alleen mijn vriend, moeder, schoonmoeder, verloskundige zeggen allemaal dat ik rust moet houden....en ik kan het gewoon niet :whistle:

pfff hhahaha

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Kan je bij mij ook ff komen soppen :)..haha

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Sunflower,ik heb je een pb gestuurd.. ;)

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wat ben ik moe zeg! was vanmorgen om kwart over 6 al uit mijn bed, moest om 10 over 7 al bij de tandarts zijn. (alles was goed gelukkig) ben daarna wel weer een uurtje in bed gekropen voor dat ik naar mijn werk toe moest, maar dat slaap je dan toch niet.
    dus denk dat ik dadelijk gewoon al lekker mijn bedje op zoek. op tv is er ook niet echt iets op vind ik!

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Zo ik kan best begrijpen dat je helemaal kapot ben nu!pff ik ga ook zo lekker slapen..welterusten!

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    welterusten dames!

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Goeieavond allemaal!
    Heel stom, maar heb hier in het ziekenhuis niet eens zoveel tijd om bij te lezen en te schrijven hier. Terwijl je zou denken dat ik zeeën van tijd heb...

Ook schrikken van Erannick..! Maar misschien wat hoop; hier in de kamer naast mij heeft anderhalve week een vrouw gelegen met gebroken vliezen, ze houden je dan gewoon extra goed in de gaten ivm eventuele infecties. Wil nog niet meteen zeggen dat het meteen geboren moet worden. Maar denk ook dat elk "geval" apart bekeken wordt, dus wil niet zeggen dat dat bij Erannick ook zo is.
    In ieder geval veel sterkte meis!

Bwtje, super leuke foto's heb je erop gezet! En lekker flink gekletst hier.
    Hoe was de yoga vanavond? Ik zou eigenlijk bij Acda en de Munnik zijn. De komende 2 weken is ze op vakantie hè? Hoop dat ik nog mee kan doen daarna...

Het is hier nog steeds een puinhoop... lang verhaal maar ze communiceren hier voor geen meter met elkaar. Heb vannacht alweer op de kamer gelegen met iemand die net bevallen is en met baby om de 2 uur BV moest geven. DUs zeker 3 uur wakker geweest, fijn dat rusten zo... :( niet dus.

Fijn om te lezen dat het met heel veel juni-mama's goed gaat bij hun VK-bezoek! (weet niet meer precies wie...)
    Probeer morgen wat meer bij te lezen en reageren. Lekker slapen iedereen.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kyansa: nWelkom bij de juni mama's. Gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel kletsplezier toegewenst hier.

@ Angelique: Phoe, wat schrikken zeg. Veel sterkte toegewenst voor jou en de kleine. Hopelijk blijft ze nog even lekker zitten.

@ Sjoon: Al verder iets van haar gehoord?

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goedenavond meiden,

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen maar nogal druk met van alles. We hopen toch wel binnen 3 dagen te gaan verhuizen, dus vandaar. Zijn vooral nog bezig om meubeltjes te kopen en de laatste dingen af te ronden.
    Als het goed is gaat overmorgen of de dag erop mijn internet over dus hoop dat dat allemaal goed loopt.

Erannick: Veel sterkte meid! Ben benieuwd hoe het afloopt!

Verder leuke foto's gezien van Bw'tje en een mooie fiets van flex! Heel leuk :)

Ik kan helaas niet op iedereen reageren maar heb wel alles gelezen.. ;)
    Kom morgen nog wel even gluren hier!

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco, nee nog niets gehoord, maar zodra ik meer weet, zet ik het uiteraard op het forum!

verder wens ik iedereen een prettig dag toe vandaag, en dat het weer zulk lekker weer mag worden als gister (of nog iets lekkerder natuurlijk)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden,

Ik ga zo even lekker zwemmen.
    Al heb ik wel wat pijn onderin me buik bij mijn lies en schaambod het druk erg en het is een hele scherpe steek. onze kleine meid zit flink onderin kan bijna niet lopen hihi ze zal zometeen wel weer naar boven kruipen denk ik :) anders doe ik gewoon even de handstand :)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dank je dames!

Nou dat is even schrikken zeg van erannick! Normaal gesproken als je vliezen breken moeten de weeen binnen 24-48h beginnen, en moet het kindje er max. binnen 72h uit! Maar inderdaad zoals zonneschijn al zei dit is bij iedereen anders, vooral als je te vroeg bent! Want deze regel geldt alleen voor als je op tijd bent!
    Maar we duimen allemaal heeeeeeeel hard mee dat je kindje nog lekker warm blijft zitten, en als het toch eigenwijs is omdat ze zo nieuwschierig is naar de buitenwereld..dat het dan maar allemaal goed mag gaan!
    sterkte!
    Hopelijk horen we snel iets...

Zonneschijn Yoga was weer lekker mocht weer persen LOL en we gingen puffen ben wel blij dat dit niet elke les hoeft hoor hahaha
    Ze gaat toch niet op vakantie ivm dr moeder ze denkt dat het nu echt zover is...
    Dus je kan meedoen wanneer je weer mag!
    Btw hoe lang moet je nu nog in dat onrustige haha ziekenhuis liggen?
    Kun je anders ff pb sturen met je gegevens? kamer nr enzo?
    Wie weet kan ik ff regelen om langs te komen, dus wel ff bezoektijden erbij vermelden ;) Hou je taai he meid! zit er al een beetje groei in die kleine van je? Hopelijk wel!

Nou dames ik ga hier weer van het weer genieten, lekker fietsen naar de eendjes zo! en dan lunchen dametje naar school ff rust en dan zijn vanavond de mama mazzel dagen bij prenatal wie gaat er ook heen?
    Ik hoef niet veel te hebben, maar Nog wel wat van Avent dus ja kan altijd ff kijken en zo'n foto lijkt me ook wel leuk :)

Fijne dag nog allemaal!
    groetjes en tot klets!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    lekker hoor!
    ik wil deze week ook nog gaan zwemmen eigenlijk wel weer eens zin in!
    Hier ook een dametje die flink tekeer gaat lag gister met het hoofdje naar boven gaat nog alle kanten op..

Helaas kan dat indalen nu tot het laatste moment gaan duren :S
    En voetjes in je schaamstreek is ook zeker niet fijn en heel gemeen!
    Maar ja het leeft zich maar lekker uit hoor hahaha

Bij VK was alles trouwens goed HB was 7,3 dus goed! En gewicht weer netjes omhoog hahaha na al dat gourmetten wil dat ook wel :p
    bloeddruk 122/63 ook goed dus !
    Ben weer helemaal gekeurd..

20. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hoi amai wat is er veel bijgekletst geweest pff heb alles bijgelezen ma ga niet op iedereen reageren want dat word te veel sorry hiervoor.

@meryem wat leuk dat de verhuis zo dichtbij is.

@erannick veel sterkte meid hoop dat alles goed gaat.

@fl3x mooie fiets ;)

@bwtje leuke foto's

@kyansa welkom hier en hoe verloopt je zwangerschap?

@zonneschijn wat vervelend zeg dat je niet veel rust hebt daar want je bent namelijk daar om te rusten.

ik ben gisteren naar de ha geweest ivm tintelende en zware,pijnlijke benen dacht dat het met de gewichtstoename te maken had ma helaas is het niet zo. Het spoortje eiwit in mijn urine was meer als de vorige keer en mijn bloeddruk was ook hoog 140/85 moet nu vrijdag opnieuw laten testen is dan nog positief gaan ze het nog een 2 tal keren opvolgen blijft het positief dan gaan ze bloed trekken en als die uitslag ook positief is gaan ze kijken om de bevaling in te leiden ivm het gevaar voor de baby en mij. Ik heb dus nu zo bang he pff :cry:

Deel Deze Pagina