Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ochjee meid wat erg hier zit je ook niet op te wachten hoop dat alles goed gaat!

* Ik ga er vandoor lekker spattelen ;)

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Ach Flex.... ik zit toch aan de einde van de maand. Dus ik kan gerust 3 buddies er bij doen. hahahahahha :)

Gisteren heb ik voor het eerst oefenweeën gehad. Ik had echt zoiets van: wat is dit nu weer? :(
    Beebje druk bezig. Nee, het was het echt in mijn schaamstreek. Ach, en deze houden zich bezig tot aan de bevalling.

@ erraninck: meiske veel succes en sterkte. Meer kan ik er niet van zeggen.

Gr.
    Bianca

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.

dafke hoop dat alles goed blijft gaan.

vanmorgen ben ik bij de vk geweest.
    alles was prima
    alleen was mijn bloeddruk een beetje aan de hoge kant dus dat moeten we even in de gaten houden.

vanaf nu mag ik elke 2wk en moet ik urine meenemen.
    de volgende afspraak is meteen een dubbelen want de tweede gedeelte wordt besteed aan info over wanneer je de vk moet bellen en zo.
    ik had even aan mij vk gevraagd wat je eigenlijk moest doen als de vliezen braken.
    ze zij dat je meteen moest gaan liggen en de vk moest bellen.

ik heb net al mijn hydrofile luiers in de was gedaan.
    het wordt namelijk zo lekker weer dat ik ze lekker buiten kan laten drogen.

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha bianca dan ben je er zeker klaar voor tijdens de bevalling want dan heb je al genoeg mogen oefenen :p

nee vervelend hoor dan denk je straks iedere keer het is zover..en dan is het nog niet zo..Hopelijk wordt het niet te erg voor je!

Dafke balen meis..hopelijk wordt het niet hoger snap heel goed dat je bang bent! Je wil je kindje natuurlijk zo lang mogelijk erin houden..

ook voor jou duim ik mee dat ie dat ook gaat doen!

sterkte!

5. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    dank u wel allemaal voor de reacties, steun. ja ben echt bang nu. hoop dat alles goed blijft gaan enzo. en maak me nog eens extra zorgen omdat de kamer nog niet geleverd is dus heb nog niks klaar enzo pff word gek ervan ma ja. :cry:

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    heb je alwel een wandelwagen met reiswieg??

7. Blue Bird

@bwtje.... hopelijk blijft het niet te lang aan houden. Ik ben pas 30 weken. Pas op het eind mogen ze wel komen hoor....

@Dafke: oh meid, ik hoop voor je dat je echt je baby lang bij je kan houden (in je buikje). Ik hoor het wel of je wordt opgenomen in het zkh.

Morgen moet ik weer naar de vk om 19:15 uur. Hopelijk haal ik het nu wel. Grr.... ze zijn aan de rondweg Eindhoven bezig en ik moet deze bijna helemaal hebben. En maandagavond had ik een afspraak om 19:00 uur staan en ik was pas om 18:15 uur thuis. Moest natuurlijk nog eten... Ik was pas om 19:30 uur op mijn afsrpaak.... grrr....

Sorry voor dit egoberichtje....... maar ik word zo moe van die files rondom Eindhoven......

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Als je kindje nog niet ingedaald is moet je inderdaad gelijk gaan liggen, is die alwel ingedaald dan hoef je dus niet gelijk plat te gaan maar natuurlijk wel rustig aan doen en ff bellen ;)
    Maar het is dus niet zo als je in de AH staat dat je gelijk op de grond moet LOL maar wel inderdaad richting huis en daar plat ;)

9. Blue Bird

Hahhahah ik zie het al voor me... Je vliezen breken en je bent aan het winkelen. en dan zeggen: ja sorry hoor ik moet meteeen gaan liggen, wil jij mijn vk bellen?

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hihi
    oh wat zal dat achteraf lachen zijn zeg.

11. Blue Bird

En dan later vragen: mama waar ben ik geboren? In de winkel bij H&M......

hahahahahahaha oh mijn fantasie slaat weer op hol....

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  13. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik las het nieuws over erranick. Schrikken! Ik hoop dat alles goed gaat met haar en de kleine! Ik dacht hier gelezen te hebben dat je nog wel een paar weken zou kunnen rondlopen met gebroken vliezen (zal per geval verschillen), omdat er nieuw vruchtwater wordt aangemaakt.

Even een ego-berichtje. Ik zal proberen om later op jullie berichtjes reageren. ;)

Wij gaan zometeen naar Babypark toe om wat spulletjes te kopen. Ik wil ook graag Avent-flessen hebben. Is het verstandiger om eerst één of twee flesjes te kopen om te kijken of mijn meisje daar goed op reageert? Of kan ik met een gerust hart het Starterspakket kopen? Ik wil ook graag een magnetronsterilisator aanschaffen. De sterilisators van de Hema en de Prenatal zijn de helft goedkoper dan de Avent, maar daar zouden blijkbaar minder flesjes in kunnen. Zijn er hier meiden met ervaring? Zo ja, wat raden jullie me aan?
    Doet Avent trouwens mee met de Mama Mazzel dagen bij de Prenatal?

Ik heb sinds eergisteren continu last van pijn aan mijn doosje. Een drukkend gevoel, zoals Fl3xgirl eerder omschreef. Zitten gaat, maar lopen en bewegen is behoorlijk pijnlijk. Zijn dat indalingsweeën? Zo ja, duurt dat nog lang of verschilt dat per persoon?

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    schaapje avent doet inderdaad mee vandaar dat ik ook ff wil gaan naar de prenatal vanavond omdat ik nieuwe spenen nodig heb..
    het starterspakket heb ik al in bezit..
    ik heb toen ook alles met korting gekocht zowel het pakket als de sterelisator..dus waarom niet gebruik maken van 20% dan he ;)!

Ik heb ook van die pijntjes gehad niet fijn..maar helaas ingedaald is het niet maar dat komt omdat het de 2e is..die kan ook indalen en weer eruit gaan :S zucht!
    Dus kan best dat ie bij jou wel aan het indalen is ;) en misschien anders ook met zijn voetjes daar ligt te woelen hahaha

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Hoi schaapje

het kunnen indalingsweeen zijn.
    ikzelf heb die pijntjes ook.
    mijn mannetje is nog niet ingedaald maar mijn bekken maken al wel de ruimte.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Bedankt bwtje voor de link :D
    Maar het ziet er naar uit dat ik er weinig aan kan doen :x Ach ja zo erg is het nu ook weer niet, alleen een betje vervelend die jeukende ogen en dat niezen.

Vanmorgen naar de Vk geweest en alles was weer goed :)
    Bloeddruk 122/76
    ijzer 8.1
    glucose 5.8

Ben nu 14 kilo aangekomen pfff en dat begin ik nu goed te voelen zeg! Vooral mn onderrug begint het zwaat te krijgen.

Het wordt weer een mooi dagje meiden met een lekker zonnetje :)
    Wil vanmiddag even naar prenetal om nog wat dingetjes te kopen, moet ook nog een voedingsbeha, is verstandig om die nu een te kopen en 2 na de bevalling.
    Moeten jullie nog veel kopen voor de beeb?
    Hier nog wat rompertjes, boxpakjes, luieremmer, schaartje en borsteltje hydrofiele washandjes, spuugdoekjes, etc En dan nog wat assesoires voor de babykamer, zoals een schilderijtje, muziekdoosje, fotolijstje etc.

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wat schrikken van het bericht van Erannick zeg! Sjoon wil je haar namens ons allemaal sterkte wensen?
    Dafke ook heel veel sterkte, dus het is idd oppassen als je benen dikker en pijnlijker worden! Ik had maandag ook een spoortje eiwit in de urine maar de bloeddruk was nog goed 120/80. Ik zou gisteravond hier ook al reageren maar ik moest van mijn vriend verplicht met de benen omhoog want mijn rechtervoet werd enorm dik en was ook erg pijnlijk, kon er haast niet meer op staan. Mijn kuiten zijn dan ook enorm pijnlijk, kan dan haast niet meer lopen. Als dit weer gebeurd bel ik gelijk het ziekenhuis, dacht gisteravond dan bel ik weer voor niets maar als ik dit van jou lees kun je geen risico nemen!
    Ik ga nu weer plat want mijn voet zet alweer helemaal op, zelfs zonder schoenen en sokken aan!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

aj spirit hoop dat het gauw weer wegtrekt heb zelf geen last van vocht vasthouden wordt alleen wel vaak duizelig en krijg het erg benauwd,

heb nog steeds niks van prenatal gehoort om de blije doos op te halen :(

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O jee ik lees net het berichtje over Erannick, ik hoop dat alles goed afloopt, maar daar gaan we met zn allen natuurlijk heel hard voor duimen!

Dafke ook voor jou zal ik heel hard duimen meis, en dat je niet ingeleid hoeft te worden zo vroeg!

Schaapje het kan heel goed dat die steken bij je vagina indalingweeen zijn, ik kom net van Vk af en die zei als ik steken kreeg in mn onderbuik en vagina dat het beebje aan het indalen is.

Spirit ook jou zit het niet mee meid met al dat vocht, helpt de bleekselderij niet meer?

Nog even volhouden meiden!

Kyansa welkom en nog veel kletsplezier bij de laatste loodjes :D

Zijn de mama mazzeldagen alleen s'avonds? Ik wil nl vanmiddag gaan.....
    En ik dacht dat Avent niet mee deed met die actie, maar nu ga ik twijfelen...

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Dan zal ik er even achteraan bellen Flex, is vast iets mis gegaan met de administratie!

Ik heb trouwens op de jonge gezinnenbeurs in november ook een doos aangevraagd van Felicitas maar daar heb ik ook nog niks van gehoord

Deel Deze Pagina