Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    sokken draag ik al niet meer, gewoon hup slippers aan en lopen hahahahaha

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dat is zeker een fijn vooruit zicht

ik ga nu echt stofzuigen anders ben ik nietop tijd klaar zou om 1uur bij me ma zijn.
    zoals wij dat hier zeggen
    houdoe

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    houdoe en veel plezier bij je moeder

4. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Bwtje je had het dus goed gepland gisteravond met het kopen van de avent spulletjes!
    :idea: Minnie vandaag maar weer shoppen dan ;)
    :idea: Krokus dat is wel ff schrikken zeg maaar je weet nu wat er aan de hand is! Denk niet dat ze 2 operaties tegelijk doen,lijkt me handiger om eerst te herstellen van de keizersnede en dan een hartoperatie te doen. Maar misshien is het ook wel een vrij makkelijke operatie, ik heb er geen verstand van.
    :idea: bulldog ik denk dat je lichaam aan het oefenen is voor de bevalling. Ik heb dat ook zo af en toe als ik op bed ga dan zet mijn buik helemaal op en krijg dan ook harde buiken, draai me dan in de meest prettige houding lekker in de kussens en dan zakt het meestal weer weg.

Heb afgelopen nacht heerlijk geslapen maar zit nu alweer heftig te gapen denk dat ik zo de oogjes nog maar ff dichtdoe.

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik krijg geen keizersnede, maar ik heb zoiets van, doe maar een keizersnede en dan meteen die operatie erachteraan. als het goed is gaan ze me gewoon inleiden, maar ik wil die keizersnede gewoon aanvragen.

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Je kan het altijd bespreken in het ziekenhuis wat nu de beste optie voor je is. Misschien is een keizersnede nu wel beter ivm je hartritmestoornissen. Gewoon alles vragen wat je wilt weten!

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja dat ga ik ook doen. het is wel mijn leven en lijf.

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Dat bedoel ik! Altijd goed voor jezelf zorgen en voor jezelf opkomen!

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ga ik ook zeker doen. ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ bwtje..wij nemen de gladde geboortekaart,vind het mooier,en had ik het toch verkeerd gelezen zeg van die avent :( ik wou ook graag de buikfoto,maar was gisteren niet zo lekker dus kon niet weg!mijn vriend wou wel mee maar ik was gewoon heel moe..

@ krokus,dat is ff schrikken meid!heel veel sterkte!

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    jeetje krokus dat is even schrikken zeg.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Krokus, dat is idd even heftig om daar zo achter te komen! en wat een enorm hoge hartslag was dat zeg!

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    JIPPIE! JIPPIE! JIPPIE!

Helemaal onverwachts mag ik naar huis, hoef niet meer in het ziekenhuis te blijven. Gyn kwam het net vertellen. Ben zoooo blij. Verder wel veel rust, maar toch niet volledige bedrust zei ze. Moet wel 3 x per week voor een CTG-scan terugkomen en regelmatig groei-echo's.

En bwtje, ik mag ook weer mee gaan doen aan de yoga!

Krokus, goh zeg wat schrikken! Knap van je dat je het al zo goed kan relativeren...
    Wens je heel veel sterkte! in welk ziekenhuis moet je in Eindhoven? Ik lig nu nog een uurtje in het Catharina.
    Zet um op!

Kom later nog wel even kijken, lezen en kletsen hier.

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja is echt een snelle hartslag, voelt ook niet prettig aan ofzo. :confused:

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Heey wat goed van je dat je naar huis mag, kun je tenminste lekker van de zon genieten. heerlijk. Ben echt blij voor je. Ik weet niet welk ziekenhuis in eindhoven, denk het meest academische ofzo. Komt allemaal goed hoor. bedankt voor de lieve reacties.

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    jammer dat je niet bent geweest voor die buikfoto.

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja is wel schrikken, vooral toen die begon met 'u heeft een aangeboren hartafwijking' Toen dacht ik effe, ok, dit is niet goed, maar achteraf valt het wel mee hoor. Ze kunnen er wat aan doen, duss.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ zonneschijn: wat een goed nieuws dat je naar huis toe mag!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja als je het woordje hart hoort dan denk je gelijk even het ergste logisch toch? maar hopelijk krijg je voor elkaar wat je wilt meid! wel zo fijn he ;)
    Ik ben hier begonnen met een thuisbevalling maar door meconium in het vruchtwater naar het ziekenhuis gemoeten, maxima medisch centrum eindhoven dus en als prettig ervaren allemaal, ga eigenlijk altijd naar dit ziekenhuis als ik er moet zijn ;)

Zonneschijn wat fijn zeg! helemaal geweldig en ik neem aan dat je het ook rustig aan gaat doen lekker niet meer werken nu en genieten he!
    Is je kindje weer op schema of? ik zie je weer op de yoga want ja dat is lekker ontspannend he :D hihi

claudia ja inderdaad wij denk ik dus ook de gladde nu, ja die actie van de koopavond werd ook vaag over gedaan overige dagen doet avent weer niet mee..maar of dat ook zo is weet ik niet hoor dat zeggen ze in de winkel wel! maar voor de buikfoto kun je toch nog deze week gaan?

Bulldog ja inderdaad ik heb dus avent ingeslagen dat wilde ik gewoon nieuw hebben..de flessenwarmer vond ik te duur! dus die probeer ik op MP te scoren zijn veel mensen die hem ff gebruiken..en ik ben weer van plan lang borstvoeding te geven en uiteindelijk ook weer werken dus ja wil graag een nieuwe! :)

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh zonneschijn wat heerlijk dat je naar huis mag!lekker in het zonnetje zitten!en heel rustig aan doen he ;)

@bwtje,oh dat wist ik niet,dacht dat het alleen op woensdag was..dan wil ik er nog wel ff heen :D

Deel Deze Pagina