Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    een vriendin van mij is vorige maand bevallen en had ook de Avent flessen gekocht, maar de baby wilde die helemaal niet, kon daar helemaal niet goed uit drinken, toen heeft ze de difrax gekocht en daar drinkt ie prima uit. Ik heb ook Avent gekocht, maar is toch afwachten

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja dat is altijd afwachten..
    Ik heb sowieso live gevoed tot 6 maanden..maar rond 3 maanden al wel kennis laten maken met de fles en dit ging prima ;) misschien zijn ze dan ook wat minder kieskeurig ;)
    En dit wil ik nu weer zo doen..

claudia ik durf het ook niet zeker te zeggen hoor! misschien even voor de zekerheid navragen ;)
    anders kom je er nog voor niets he..
    maar ik weet wel dat die bellphoto op meerdere plekken komen zoals supermarkten v&d etc..en die hebben dus wel meer acties!
    succes :)

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Morgen is mijn allerlaatste werkdag... :cry:

Ik besef me nu ineens pas dat ik straks minimaal een jaar lang geen lerares meer ben en morgen definitief afscheid neem van de school waar ik nu werk... en van mijn leerlingen en collega's! Vreselijk!

Inmiddels ben ik echt helemaal zat van de pijn enzo en ik kan echt niet meer, maar dit afscheid nemen is echt helemáál niet leuk.

Vanaf morgen kom ik dus waarschijnlijk de bank niet meer af... dat worden nog een paar hele lange weken... :(

Ik moest het even kwijt!

Groetjes,

Esther

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Krokus: Sterkte, wat is dat schrikken zeg!

@ Zonneschijn: Wat super dat je naar huis mag. Geniet ervan, en doe het lekker heeeel erg rustig aan.

@ Konijn: Ik heb ook een beetje een dubbel gevoel over mn werk. Aan de ene kant ben ik al weken, zoniet maanden aan het aftellen totdat ik mag stoppen, aan de andere kant vind ik het ook heel jammer, want ik heb het altijd super naar mn zin en ben ook een beetje bang dat ik een 'gat' val.
    Hopelijk kan ik mezelf lekker bezig houden nog al die weken voor de bavlling.
    Jij heel veel succes morgen op je laatste werkdag!

Ik ga nu nog even een half uurtje op de bank liggen voordat mijn man thuis komt. Ik ben kapot, ben de halve ochtend en middag in de tuin bezig geweest met plantjes poten, onkruid weghalen en vegen en ben nu echt moe. Maar tuintje en balkon zijn in ieder geval mooi geworden.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb morgen ook me laatste werkdag maatr ik vind het niet erg :D
    ik werk in een slagerij dus ga regelmatig vlees halen en koffie drinken natuurlijk!

zonneschijn wat een goei nieuws!is de kleine al gegroeit?
    ik heb ook avent flessen starterset gekocht!
    ben vanmiddag bij prenatal geweest heb nog 2 lakentjes en een deken gekocht en een pyama en heb een verzoringstas en een slaapzak van me moeder gehad!

6. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    'Meryem: succes met verhuizen!
    Dafke: Dus weer een spannende tijd! Het zit je niet mee he met deze zwangerschap! Heel veel sterkte en een dikke knuffel
    Claudia: Wij willen ook woezel en pip op de voorkant van ons kaartje, ben druk aan het ontwerpen in geboortepost, heb jij een plaatje van internet gehaald? Ik wil maar twijfel of de kwalitieit wel goed is
    Mo: Sterkte met je mannetje
    Krokus: Zo dat is even schrikken zeg! Heel erg veel sterkte (ik ben bang dat ze geen 2 operaties tegeleijk doen, Maar inderdaad je kan het vragen)
    Zonneschijn: Wat ontzettend fijn dat je naar huis mag! En nu maar thuis lekker rustig aan doen en daar krijg je vast meer rust dan daar in het drukke ziekenhuis! Geniet er maar lekker van!

Ik heb op dit moment ook heel erg veel last van vocht vast houden,mijn enkels zijn niet meer te zien gaan in een keer door in mijn benen, maar ja het hoort er een beetje bij he! Dus de voetjes maar lekker omhoog.

De dames die aan het einde van deze week met verlof gaan lekker genieten! Ik moet na deze week nog 2 weken en dan mag ik ook op verlof! Ik werk door tot 4 weken voor de bevalling, heb ik lekker lang na die tijd.

Vanochtend plantjes gehaald kan deze mooi morgen lekker poten wordt het terras ook weer een beetje gezellig!

Ik had graag naar de prenetal gewild gisteravond maar moest helaas werken, misschien ga ik morgen nog even heen, de buikfoto had ik ook erg leuk gevonden.

Oke dames ik ga eerst even eten kijk vanavond wel even weer

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    sunflower ik heb ook last van vocht bij me voeten heb geen enkels meer zijn gewoon dikke hompen!

weet je wat ik wel raar vind ik hoef pas over 3 weken weer naar de vk dan ben ik bijna 37 weken das toch lang?

8. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    hier ben ik ook weer ff
    druk druk druk..
    ben ff naar prenatal geweest heb een driekwartbroek gekocht en wat t-shirts
    voor mezelf

krokus ik wil je ff sterkte wensen

ga weer de kamer in ben best wel moe
    van al dat gevlieg en gedoe hier

tot later dames!

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ja das best wel lang ja
    ik moet dinsdag weer en dan is het de 2de keer dat ik om de 2 weken ga zeg maar

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik vind de kwaliteit wel goed,mijn vriend heeft het plaatje van www.woezelenpipgeboortekaartjes.nl gehaald.het is iets vervaagd de voorkant,maar wel heel leuk!..maar als je twijfelt daarvoor is de proefafdruk,kan je even kijken of jullie het wat vinden ;)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat is inderdaad raar?
    ik moet vanaf nu ook om de 2 weken..
    Als je het prettiger vind om nog eens tussendoor te komen gewoon afspraakje maken hoor ;)

Hey konijn welkom!
    kom je maar weer eens kletsen hier :p
    Volgens mij sta jij ook niet meer op de lijst of wel?
    flex zal hem wel weer eens uppen kun je gelijk je gegevens weer doorgeven!

Wij gaan zo lekker makkelijk een aardappel prei schotel eten, en dan ff stukkie wandelen nog wat boodschappies doen heb zin om vanavond eiersalade te maken lekker met stokbroodje!

groetjes,
    fijne avond

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)

30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje)

1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)

2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje)

3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis
    3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -

4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing)
    4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje – ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje)

8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje)
    8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim)
    8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje)
    8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje – thuis
    8 juni 2008 kyansa - ?jaar - ?kindje - waar? -

9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen)
    9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim)
    11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? -
    11 juni 2008 bijnazover - ? jaar - ?e kindje - waar? -
    11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing)

12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)
    12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen)

13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje)
    13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje)
    13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis
    13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen)

14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje – ziekenhuis - (jongen)
    14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje – ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje – Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes)
    15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? -

16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)
    16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen)

17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim)
    18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje)

21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing)
    21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen)

22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? -

23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)
    23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing)

25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding

26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing)
    26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen)

28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? -

:baby: Verwacht in Juni 2008 :baby: :

Jongens : 12
    Meisjes : 23
    Verrassing : 9
    Geheim: 3
    Onbekend : 10
    Tweeling : 2

:thumup: Buddylijst :thumup: :

Mo1978 <----> Fl3xgirl
    Daantje82 <--->Ilona21
    Spirit70 <---> Schaapje82
    Sjoon <---> erannick
    Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke
    Krokus <---> Bianca75
    claire <---> Melanie P
    Vlademira <---> minnie1979
    Bwtje <---> Zonneschijn
    sunflower <---> claudia0404

:baby: De bevallingslijst: :baby:

Elke1976 bevallen op 8 maart van dochtertje Charlotte*

Op dit moment zijn er 56 Juni mama's

Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008

* Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl of Bianca 75*

@ konijn wat zijn je gegevens dan zetik je erop ;)

13. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Buldog: Ik ga al een aantal weken om de 2 week naar de vk, misschien is dit wel vk verschillend en bij mijn zou het ook kunnen zijn omdat iktrombose heb en het allemaal goed in de gaten gehouden moet worden. ik mag op koningendag weer heen, moet dan ook urine meenemen, zullen we zien of dit goed is.

Claudia ik wil inderdaad een proefdruk aanvragen, zal vanavond het eens in orde maken, wordt hoog tijd! haha

bwtje: hmm lekker eiersalade! eet ze

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Goedenavond dames
    Zo wat hebben jullie in 2 dagen tijd veel gekletst zeg :D Heb net alles gelezen.
    Schrikken zeg dat berichtje van erranick. ik hoop dat ze de beeb nog even binnenhoud. Iedere dag is er een.
    @zonneschijn, is je kindje nu ook weer gegroeid? fijn dat je naar huis mag. Echt rust was er ook niet bij in dat ziekenhuis :(
    @konijn, kan me voorstellen dat het moeilijk is. ik heb zelf pas nog een baan opgezegd (had er 2) en afscheid genomen, vond ik ook heel moeilijk. Maar waarom kan je daar een jaar niet werken? Kan je niet terug na je verlof?

even een ego berichtje;
    Mijn andere baas heeft mij voor na mijn verlof extra uren en een nieuwe (betere) functie aangeboden. JIPPIE! :D

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Krokus, had even over je nieuws heengelezen, wat schrikken zeg. Gelukkig weten ze nu waar het van komt, dan kunnen ze er iets aan doen in ieder geval. Wat zal jij je beroerd hebben gevoeld met zo'n hartslag zeg!

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Zonneschijn wat een goed nieuws zeg dat je naar huis mag!
    :idea: Agnes gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    :idea: Konijn sterkte morgen met je laatste werkdag, afscheid nemen is altijd moeilijk!
    ik zit al een poosje in de ziektewet maar ik realiseer me nu dat ik normaal gesproken morgen ook de laatste werkdag zou hebben. Nu heb ik eingelijk ongemerkt afscheid genomen doordat ik in de ziektewet kwam, heb er nu geen erg in gehad maar anders had ik het morgen ook een moeilijke dag gevonden op m'n werk!

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Fijn zonneschijn dat je naar huis mag!

Wat vervelend voor je krokus, hoop dat het allemaal goed komt!

18. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Krokus; jeetje heftig hoor. Heel veel sterkte hoor! Ik denk ook niet dat ze 2 van zulke operaties tegelijk zullen uitvoeren hoor. Lijkt me een zwaar herstel dan voor jou.

@zonneschijn; wat superfijn dat je naar huis mag!

@buddy van errannick, jeetje wat is er ineens gebeurd, ik heb een paar pagina's teruggelezen, ze is naar het Sophia vanwege gebroken vliezen, hoe komt dat zo ineens? Wil je haar heel veel sterkte wensen!

Ik heb nog zo'n geboortekaartje (code) uit de Blije Doos, wie wilde dat nou hebben? Of is het al te laat?

Hier alles prima, vandaag naar de VK geweest, moet nu iedere 2 weken. Nog maar 6 kilo aangekomen en koppie lag al naar beneden, alles goed verder eigenlijk.

Vandaag ook naar de Prenatal geweest, de dubbele kinderwagen gekocht en wat shirts voor mezelf (eindelijk zon!).

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@cellie: ik heb haar namens ons allemaal al veel sterkte toegewenst! en dat we hard voor haar duimen.

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    :idea: cellie en sunflower: ik denk ook niet dat ze twee operaties tegelijk zullen doen maar ik vraag het toch effe na, want ik ken iemand die een maagband heeft laten plaatsen nadat ze diezelfde dag een keizersnede had gehad, maar een maagband is natuurlijk weer wat anders
    :idea: agnes: ja ik ben ook blij dat ze nu weten wat het is. En met zo'n snelle hartslag voel je je inderdaad niet lekker.
    :idea: kleintje: hoop ook dat alles goed komt, zit nu wel effe in een dipje.
    :idea: mo: dank je.
    :idea: Meryem: veel succes met verhuizen, het weer zit in ieder geval mee.

Ik hou helemaal geen vocht vast en ben nu 2 kilo aangekomen sinds dat ik zwanger ben, moet wel heel vaak plassen, is heel vervelend, ga 's nachts wel 6 keer uit bed.

ga vandaag helemaal niks doen denk ik, voel me niet zo heel erg goed

Deel Deze Pagina