Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    goede morgen allemaal
    alles goed? hier niet zo voel me niet zo goed en ben zenuwachtig want vanavond om 18u moet ik weer mijn urine en bloeddruk laten testen ivm zwangerschapsvergiftiging. :( ik kruip zo even terug mijn bedje in want voel me echt ellendig pff mijn zoontje ligt ook net in bed dus kan ik lekker wat rusten.

@krokus jeetje dat zal wel schrikken zijn geweest, veel sterkte.

@zonneschijn wat goed nieuws kun je lekker thuis wat rusten is toch gezelliger dan in het ziekenhuis he? en was de baby nu weer gegroeid?

@sunflower dank u wel voor je reactie. ja idd het zit me deze zwangerschap echt niet mee ma ja nog eventjes doorbijten he we zijn er bijna.

@meryem en vlot het een beetje met verhuizen? succes

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Geloof dat ik weer redelijk bij ben met lezen.

Krokus, heel veel sterkte. Wat een schrik zeg.

Meryem, heel veel succes.

Zonneschijn, wat fijn dat je weer naar huis mag.

Agnes, gefeliciteerd.

Dafke, heel veel succes vanavond.

Konijn, wat ga jij er lang uit. Kan me voorstellen dat zo'n afscheid je zwaar valt.

Zelf ben ik hier bijna de wanhoop nabij. Heb heel slecht geslapen wegens jeukende handen :( (wie had dat ooit gedacht).
    Onze auto doet al twee dagen raar. Moet eigelijk langs de garage maar ben bang dat ze hem houden en ben er echt afhankelijk van.
    Het huis is nog een grote puinhoop. Er moet dringend een stofzuiger door, maar heb zelf echt last an mijn rug.
    Ik mis nog traptreden, de babykamer is nog steeds een rommelhok, en kan elk moment gebeld worden dat ie geleverd word.

De berging waar de wasmachine staat heeft nog het meeste weg van een vuilnisbelt. Verbouwingspuin ligt in de achtertuin. Mijn keuken is omringd door beton en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Heb echt het allerliefste vriendje van de wereld hoor, maar hij ziet het gewoon niet. En als ik helemaal over mij toeren ben omdat ik het niet meer zie zitten gaat het een halve dag goed met klussen en opruimen.

Sorry hoor, ik zit ff te klagen, en dat terwijl in ons geval met de gezondheid helemaal goed gaat, en dat is natuurlijk het belangrijkste, maar ik kan wel janken af en toe. Ik wil ook voorpret met spulletjes en kamertje en kleertjes. En dat kan nu helemaal niet.
    :cry:

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ dafke: succes vanavond.
    De rest.... weet ik niet meer. Ik moet ff bijlezen.

Gisteren naar de vk geweest. Alles gaat prima. Het ligt zelfs al met z'n hoofdje naar beneden in mijn bekken. Nog niet vast of zo. Gelukkig wordt het een normale bevalling. Hij ligt niet in een stuit ofzo.
    Bloeddruk was goed 112/84. Gewicht aangekomen... :D
    Glucose 6.3 (ja zei ze, hij is wel wat aan de hoge kant. Hij is helemaal niet aan de hoge kant, want je suikerspiegel moet tussen de 4 & 8 zitten). maar kwam ook omdat ik 's ochtends had gegeten ;)
    Ijzer was iets gezakt 0.6. Nu sta ik op 7.3. Ik kon wat duizelig worden, maar ik heb er nog geen last van. En ach... snel ben ik ook niet meer. Ik waggel af en toe net als een eend. :)

Nu mag ik over 2 weken terugkomen voor een nieuwe check up.

Gr.
    Bianca

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

o ja.... ik lig enorm op schema.

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Lijkt wel of ik mezelf hoor. Hier wordt ook voortdurend geklust en verbouwd. Snap je frustratie helemaal. Een grote puinhoop

@bianca, fijn dat het goed gaat.
    @dafke, succes vanavond en hoop dat je je wat beter voelt.

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Cellie netjes zeg nog maar 6 kilo aangekomen!
    :idea: Krokus hoe doe je dat, maar 2 kilo aangekomen? Ik ben nu al 17 kilo aangekomen, ging tot 20 weken langzaam maar toen ging ik ineens snel groeien!
    :idea: Dafke succes vanavond bij de vk, ik hoop dat alles goed is!
    :idea: Moaatje klaag maar ff lekker hoor, snap best dat je het niet leuk vindt dat alles een puinhoop is. Mijn vriend klust ook trager dan dat ik zou willen. Mijn vader komt hier gelukkig maandag zodat ze de keuken nu eindelijk eens aan gaan pakken! De bijkeuken en de gang en de trap moet ook nog maar de keuken vind ik het belangrijkste.
    :idea: bianca fijn dat alles goed was bij de vk!

Vandaag mijn auto verkocht, hadden hem al een poosje te koop staan maar nu eindelijk verkocht! Voor mijn werk had ik een diesel maar ik rijd er nu nog amper mee dus dan is het een dure in het onderhoud, iedere maand 66 euro wegenbelasting en de verzekering gaat ook gewoon door.
    We hebben nog wel een andere auto staan, een belastingvrije dus daar kan ik nu mooi in rijden. De dieselprijzen worden zo langzamerhand ook onbetaalbaar dus zoveel voordeel heb je daar ook niet meer bij.

7. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Hallo allemaal!

Ik weet het, ben hier erg lang niet geweest...Mijn pc is een aantal maanden geleden verplaatst naar zolder en nu heb ik niet zoveel tijd meer om erachter te zitten.

Maar ik heb ff een snel vraagje: ik was gisteren bij de vk en mijn kindje is nu (32 weken) al ingedaald. Is dat bij anderen ook al zo? Ben wel nieuwsgierig.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Bij mij nog niet ingedaald, maar wel met het hoofd de goeie kant op :)

@flex, 66 euro is wel duur ja. Ik heb een goedkope japanner (benzine) en die kost mij aan wegenbelasting 15 euro p/mnd dat scheelt nogal!
    Ik betaal ook meer aan benzine maar hij rijdt wel 1 op 20 dus dat scheelt ook weer.

ik ben ook al 13 kilo aangekomen :( nouja, ik woog ook niet zoveel voor mijn zwangerschap.

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben vanmezelf al vrij fors, dus daarom is de baby op mij in aan het teren denk ik. Ik mag ook niet meer teveel aankomen ivm suiker, dus ik let ook wel een beetje op wat ik eet.

Ik heb zelf een mazda op benzine, mijn man heeft een volkswagen diesel. Het kost allemaal heel veel geld maar ja, ik wil ook mobiel blijven. en je hebt inderdaad gelijk, tegenwoordig maakt het niet meer uit of je diesel of benzine rijdt. Diesel is net zo duur bijna.

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Flex moet spirit zijn :) :)

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik ben vanmorgen ook naar de verloskundige geweest,mijn bloeddruk was 108/84..en het hartje weer gehoord,heb continu ruzie met mijn vriend,stress is ook absoluut niet goed,dus ik denk dat ik maar een weekje wegga van huis..

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wow claudia, dat is niet niks dat je een weekje weg wilt. Waar heb je ruzie over dan als ik vragen mag. in ieder geval sterkte.

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik denk altijd maar dat ie vreemdgaat,omdat hij werkt heel de dag met meiden..en hij heeft een keer in het begin een ander gezoend..omdat ik veel ruzie maakte,en hij in de war was..dus ik vertrouw hem niet..echt helemaal niet en ik ben eerlijk in ijn gevoelens,en dan raakt hij geiriteerd..en zo komt er vreselijke ruzie..

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: krokus ik blijf ook wel mobiel hoor, er staat hier een belastingvrije auto die ik altijd kan gebruiken.

:idea: Claudia mooi dat je bloeddruk ondanks je stress zo laag is! Jammer dat je zoveel ruzie met je vriend hebt zeg! Is niet niks dat je een weekje weg wilt........ sterkte ermee. Kan me voorstellen dat je er bang voor bent dat het weer gebeurd maar je moet jezelf ook niet gek maken hoor. Jullie hebben er toen voor gekozen om bij elkaar te blijven dus ga er samen voor! Vooral nu je zwanger bent kun je weleens anders reageren door de hormonstertjes! Maar er is nu een kindje op komst dus probeer zoveel mogelijk je energie in positieve dingen te steken! Als jij goed in je vel zit komt dat je relatie ook te goede!

15. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Claudia, goh meid, da's niet fijn zoveel ruzie. Kan me wel voorstellen dat je wat minder vertrouwen in hem hebt, misschien ook wel onder invloed van hormonen. Was dat inhet begin van je zwangerschap dat hij heeft gezoend met een ander of in t begin van jullie relatie? Blijft hoe dan ook rot natuurlijk.
    Denk je dat je meer rust zult hebben als je effe wegbent van huis?
    Wens je veel sterkte toe.

Sjoon, nog nieuws van Erannick?

16. Hey,

Na lang zoeken eindelijk weer mijn inlog-gegevens gevonden van hier :(

Ik ben weer een hele tijd niet online geweest en als ik zie wat jullie schrijven kan ik dat nooit en te nimmer weer even bijlezen ;)

Hoe is het met jullie ? Nog geen kindjes geboren ?

Ik ben het nu inmiddels spuugzat dat zwanger zijn, pfff.
    Ik kan bijna niets meer, heb bij het geringste rugklachten, of pijn in de liezen :( Ik ben ook al 14 kilo aangekomen dus dat gewicht meeslepen zal ook wel een grote rol spelen.
    Babykamer is nu wel gelukkig helemaal af, nu hoef ik nog maar een paar kleine dingetjes en dan ben ik klaar.
    Met de beeb gaat gelukkig wel alles goed, volgens de gyn zal het wel een flinke worden, maar dat maakt me niets uit.
    Pretecho was trouwens ook erg mooi.
    Ik zal wel met de bevalling pijnstillers krijgen, omdat de vorige bevalling ook best zwaar was. (en toen had ik geen pijnstillers)
    Ik weet nog niet zeker of ik het wil, maar volgens de gyn zou het beter zijn voor me.

Ik probeer nu weer regelmatig bij te lezen, want het gaat er nu toch echt op aan hé :D

Hebben jullie trouwens al de geboortekaartjes/presentjes ?
    Dit moet ik wel nog allemaal doen, maar ik heb eens op internet gekeken en helaas niets leuks gevonden. Misschien iemand tips ?

Groeten Melanie

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dat was in het begin van onze relatie,2 jaar geleden,en nu worden die gevoelens dat ie vreemdgaat alleen maar heftiger!en dan gaat ie het ook nog eens met zijn baas overhebben,en die vind dat natuurlijk ook maar raar,maar die kan het dan weer tegen zijn vrouwelijke collega's zeggen omdat ze mij niet mag :(

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jippie verlof

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi melanie,ook ik heb een rot zwangerschap,dus ik snap helemaal hoe jij je voelt,je kan ook geen kant op dan he!

Ik heb mijn geboortekaartjes via www.geboortepost.nl zelf ontworpen,en dan kost een kaartje 1.73 inclusief btw en postzegel,dus als jij daar de adressen intypt,versturen hun ze ook nog eens gelijk voor je..je kan alles op de voorkant doen wat jij leuk vind,eigen ontwerpen enz eigen tekst en je hebt maar een minimale afname van 4 i.p.v 50 :D misschien is dat een leuk idee? ;)

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Helemaal geweldig meid :) Kun je de laatste weken tenminste nog lekker thuis genieten!

Deel Deze Pagina