@krokus ik heb daar ook last van van dat plassen moet er ook 4x per nacht uit ofzo echt super vervelend maarja... 2 kilo aangekomen das niet veel ik ben al een kilo of 20 aangekomen @ dafke hopen dat het meevalt vanavond meid! @bianca fijn da tje op schema loop! @spirit gefeliciteerd dat je je auto heb verkocht het kost al duur zat ik heb zon goedkope koekjestrommel kost niks met verzekering,wegenbelasting,benzine kei zuinig! @jenp bij mij in hij nog niet ingedaald hij ligt wel de goede richting in. @claudia ik snap best dat je vertrouwen beschadigt is tis niet niks natuurlijk!sterkte ermee...
vandaag alweer 34 weken wat gaat het toch snel maar nu ik niet meer hoef te werken zal het wel langzaam gaan denkik...
feli! of het nu langzaam gaat denk het niet hoor zoiets vliegt gewoon voorbij haha Claudia balen meis, en vooral irri dat ie dat dan ook nog eens daar over moeten hebben misschien helpt een weekje rust wel ff dafke succes vanavond! Hier ook al genoeg aangekomen hoor! Maar geef er weinig om..zit nu op 8 kilo maar er was 7 af dus dat is 15! spirit fijn je autootje verkocht wij hebben maar 1 gezinsauto, dus ik ben fietsmobiel jenp mijne zit nog overal haha en dit voel ik ook heeel goed heeft nog heel veel ruimte blijkbaar is ook mijn 2e..maagzuur komt dus ook regelmatig voorbij met dat geduw maar ik vind het vooral jammer dat het indalen dus tot de bevalling kan duren vind het wel fijn als ik weet dat ie goed zit en ik gewoon thuis kan bevallen... melanie hier ook geboortepost! Ik heb ondertussen al 4 kaartjes ontworpen hahaha en 2 proefdrukjes gehad..morgen komt er waarschijnlijk weer 1..maar ik denk dat dat hem wordt echt ook helemaal anders dan de vorige LOL Maar ik weet zeker dat niemand anders dit kaartje heeft hopelijk wordt ie mooi! En blijf ik bij het besluit, blijf maar ontwerpen hier
Claudia wat rot meis dat je zo vaak ruzie hebt met je vriend en vooral omdat je denkt dat ie vreemdgaat . Waarom probber je daar niet rustig met hem over te praten, zonder hem aan te vallen. Misschien zijn jouw gevoelens niet waar en dan is het zonde om zoveel ruzie te maken. Ik hoop wel dat je achter de waarheid komt want die onzekerheid is geen pretje,kan me best voorstellen dat je eraan twijfelt omdat ie al een keer met een ander heeft gezoend maar aan de andere kant is dat ook alweer een tijd geleden.... Hoop dat jullie er samen uitkomen! Dafke succes vanavond, hoop dat het allemaal goed is! Moaatje ook voor jou een dikke knuf in deze hectische tijd, en ook voor alle andere meiden die het even niet meer zien zitten. Gisteren had ik ook even zo'n off-day pfff heb zowat heel de dag geslapen, was gewoon zo moe bah, ben gisterenavond nog wel naar prenatal geweest. Heb flink ingeslagen. hydrofiele luiers en washandjes, spuugdoekjes, rompertjes, boxpakjes, pyamaatjes, sokjes, waskussenhoes, cassettes voor de daiperemmer(of zoiets) een matrascover van Aerosleep ( wie heeft dit systeem ook?), slabbetjes en voor mezelf mn 1e voedingsbeha, een spijkerrokje en 2 shirts, en het leuke van alles is dat ik alles van mn opa heb gehad, lief he? Ben wezen shoppen met mn opa haha. En ondanks dat ik vannacht weer beroerd heb geslapen ( tig keer eruit om te plassen en niet meer weten hoe je moet gaan liggen) heb ik toch weer veel gedaan vandaag, beneden alles gepoetst, babywasjes gedraaid en ik ben vanmiddag naar de kapper geweest voor een nieuw kleurtje, van blond naar bruin.
zzooowww minnie jij heb goed ingeslagen haha ik heb ook zon ding van aerosleep wat je op het matras legt. wel leuk om met je opa te shoppen en echt lief dat je alles van hem heb gehad! en lekker fanatiek geweest vandaag dan zal je vanacht wel goed slapen ! ben ben de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer zo moe ik ga rond 11uur slapen en om 4 uur half 5 kan ik niet meer slapen
Het fijne van die aerosleep vind ik dat je geen moltons hoeft te gebruiken! Ja heb gisteren goed ingeslagen, heb nu bijna alles op een luieremmer na, ik zoek er een van bebejou in het roze, maar die hadden ze niet bij prenatal, weet iemand waar ze die wel hebben die bij mn badje past ( zie foto album) en daar hebben ze ook een haarborsteltje van. O ja en ik zoek nog wat leuke assesoires zoals een schilderijtje ed voor de babykamer. Iemand tips?
dat vind ik ook wel fijn dat je dan geen moltons hoeft gebruiken, maar ik heb maar 1 zon aerosleep dus als die een x in de was zit dan heb ik wel molton achter de hand! weet niet waar ze roze emmetjes verkopen en van asseiores weet ik ook niet veel . heb namelijk niet zo veel aan de muren hangen anders word het zo druk vind ik,.
nou ik heb gelijk weer wat te doen kan gelijk de keuken gaan soppen ik heb even pannekoekenbeslag gemaakt heel me keuken zit onder hihi nou stond dat toch al in de planning maar niet voor vandaag of morgen...
hey ik ben het ook zat haha laatste loodjes he ben net als jou ook 14 kilo aangekomen best wel zwaar he ik heb dan nog 2 kids rondhuppelen van 8 en 4 en een man die met gips om het been loopt dus extra zwaar maar goed nog maar paar weekjes dan komt de kleine het eind is in zicht!
Haha nou moet je wel die keuken gaan soppen! Ik heb altijd van die shaker pannekoeken, beetje melk erbij en shaken maar, maar dan moet je wel goed de dop erop doen hihi
Ik kan niet echt zeggen dat ik mn zw.schap zat ben, alleen verlang ik er wel weer naar om me weer wat normaler te bewegen, lijk nu net een gans haha! Ik ben ook 14 kilo aangekomen en dat voel je wel degelijk, hoop wel dat er na de bevalling niet veel aan blijft zitten..... Ach ja ondanks de ongemakken vind ik het toch een heel bijzondere tijd, en ik denk dat ik die straks nog ga missen.... Maar ja dan ligt er een mooi beebje in onze armen, daar doen we het voor
ik ben het ook NOG niet zat kan nog goed uit de voeten enzo maar zal ook blij zijn als ik straks weer nomaal kan eten bukken en een lekker wijntje of biertje kan drinken hihi
Ik vind het dus ook echt zwaar deze keer, bij mijn vorige bevalling vond ik het wel reuze meevallen. Misschien vond ik toen de laatste 2 of 3 weken zwaar, maar nu heb ik dat dus al een paar weken. Nee, missen zal ik het niet daarna denk ik. Want ik was de vorige keer ook al reuze blij dat de zwangerschap voor bij was. Ik heb dat misschien al eens geschreven, maar bij de eerste en nu dus ook heb ik in al die maanden niet één keer op die zogenaamde roze wolk gezeten. Ik vind zwanger zijn dus gewoon vreselijk Gelukkig zal dat deze keer de laatste keer zijn, want ik wil me meteen zo snel mogelijk laten sterilliseren. Vind het echt jammer dat ik niet kan genieten van een zwangerschap, dus voor mij mag het zo snel mogelijk voorbij zijn.
Mo: Je hebt trouwens hetzelfde hemeltje dan wat ik bij mijn eerste had Ik moet het nog ergens hebben, maar deze keer heb ik voor een klamboe gekozen.
ooo ik heb hem van marktplaats af ik heb trouwens nu volgens mij ontzettend last van bandenpijn trekt van onder mijn buik naar mijn rug toe erg vervelend zeg doet echt zeer soms
ik ga het ook nie missen ik heb en geniet er nog wel van maar vind het ongelovelijk vermoeiend allemaal maar goed zoals mijn moeder altijd zegt op zijn snekers jum wuuden kienders niet! hihi
Zit gezellig alleen haha dametje ligt in bed, en mannetje in bad dus ja! en ik maar op de bank dan.. Hier is het thema raffi morgen gaan we als het goed is de laatste dingetjes ophangen op de kamer.. Dus als het goed is ook het hemeltje..die van raffi dus is met bloemetjes allemaal heel lief en natuurlijk bijpassende dekbedovertrekjes. en bijna alle knuffeltjes in bezit hihi word nog een hele verzameling! Ik wil graag de gordijnen van ikea maar die maat is kleiner omdat het kindergordijnen zijn zucht..ben benieuwd of deze ook op maat kunnen iemand toevallig die dit weet? fijne avond en weekend allemaal! Hier weer lekker volgeboekt dus zien wel weer wanneer we komen kletsen
Hallo ff een vraagje, als ik loop heb ik zo'n pijn in mn liezen en mn doos betekend dit dat de baby al aan het indalen is?