Volgens mij niet, ik heb dat namelijk ook al een tijdje, soms heel erg zelfs, maar de gyn zei dat dat normaal was. Het enige wat je kunt doen is rustiger aan doen.
jullie wouden kinderen toch! hihi dat betekent het goeimoggel allemaal zien wat deze dag weer brengt mooi weer in ieder geval!
je kan inderdaad indalingsweeen hebben, maar het kan ook gewoon bandenpijn zijn hoor.. dit blijf je toch houden maar is gelukkig wel onschuldig hoe onprettig het ook is! dit kan komen door snel opstaan en veel lopen doe je dit? hahaha Maar verder kun je het verhelpen door een steunband ofzo te dragen mocht je er echt veel last van hebben? en natuurlijk mijn eigen remedie een lekker warm bad hehe! of kruikje ertegen mocht je geen bad hebben! succes
ja lekker zon! 8) als het mannetje hierboven wakker word dan gaan we lekker naar de markt..maar die is nu ff bijslapen! ons dametje kwam om 6:15 alweer naar onze kamer trippelen goeiemorgen sem is klaar met slapen! pfff dat tijdverschil wil er hier nog niet zo in denk ik ach ja straks met de baby zal het ook wel weer allemaal veranderen.. zijn we er nu vast aan gewend he! fijne dag allemaal! groetjes..
@ zonneschijn: nee, (nog) niks van Erannick gehoord, maar in dit geval denk ik: geen nieuws goed nieuws! neem aan dat de kleine dan nog in haar buik zit! @ bulldogg: idd. ik geniet ook van de zwangerschap, maar verlang inmiddels wel naar een wijntje of een biertje, vooral als je nu langs een terrasje komt gelopen waar veel mensen aan een koud biertje in de zon zitten! hihi maar goed, vandaag mijn laatste zaterdag werken, en dan volgende week alleen nog maar maandagmiddag, dinsdag en vrijdag werken, en dan lekker verlof!
goeiemorgen @bwtje veel plezie rop de markt!6;15 is vroeg ppff. die steken heb ik ook in me liezen en doos af en toe! @sjoon vooral nu met dat super lekkere weer heb ik er wel zin in. succes met je laatste dagen werken.. ik ga drek de tuin verder in blad vrij maken enzo.
Goeiemorgen allemaal. Dafke hoe is het gegaan? Claudia wat naar dat jullie ruzie hebben. Maar zou je jezelf niet veel drukker maken als je juist niet in de buurt bent? Misschien is het inderdaad geen slecht idee om er op niet aanvallende manier nog eens over te praten en ook je gevoel bij de situatie aan hem uit te leggen. 't zit je in elk geval niet mee de laatste tijd. Bulldog, gefeliciteerd met je verlof. Minnie wat heb jij een lieve opa. Kan me niet voorstellen dat ik met die van mij zou winkelen. Spirit wat fijn dat er maandag wat aan je keuken gaat gebeuren. Hier is mannetje nu druk bezig met de keuken. Ben zelf beetje aan het poetsen en hij heeft beloofd dat maandag het kamertje/rommelhok echt leeg is. Dat er hier weer wat gebeurt is wel bevordelijk voor mijn humeur. Heb ook een goeie nacht gemaakt dus kan er weer even tegenaan. Had vanacht gedroomd dat de baby er was. Die lag op een ochtend gewoon bij ons onder het dekbed. . En ik bleek een geboren moeder. Alles deed ik foutloos. Borstvoeding, luiers, badje, en toen ging ik de kraamhulp uitleggen hoe ze met de baby moest omgaan. Die vond mijn uitleg zo geweldig dat ik applaus kreeg toen ze wegging. .
Dag allemaal, Wat is er veel geschreven... Ben weer bijgelezen, heb alleen geen tijd om op iedereen te reageren. Even het huis aan kant maken en inpakken voor een weekje vakantie. Nog lekker ff met z'n 2-en nu dat het nog kan Ik wens jullie ook allemaal een fijne vakantie week. En de dames die het moeilijk hebben: veel veel sterkte!
Volgens mij is iedereen aan het genieten van het mooie weer. Wel jammer dat koninginnedag lijkt te gaan verregenen. Moete we er vandaag maar van genieten.
volgens mij ook ja zou er maar van genieten maandag is het weer over! zo de tuin is weer netjes alleen volgende week even nieuwe plantjes enzo erin..
Goedemiddag dames! Lekker genieten van het weer idd! Ik heb even snel bijgelezen, zag dat Bulldog mocht gaan genieten van der verlof, lekker hoor! En Claudia doe rustig aan, het komt goed! blijven praten en geloof me , je hormonen werken nu ook heel erg mee... Minnie ik wil je opa wel even lenen hahaah , wat fijn dat er zo met je meegeleefd wordt! Weet je al wat Dafke? hoop het beste voor je! Krokus al wat rustiger met je hart? Spirit ik heb er ook zo'n last van gehad, toen ik een paar dagen erna bij de vk kwam bleek het idd ingedaald te liggen... dus ik hoop het voor je, want bij mij is de pijn daarna minder geworden. Ik ben lekker aant genieten van het weer, heb wel soms een beetje krampjes, maar ja ik moet nu natuurlijk mijn buikie delen met die kleine en die eist natuurlijk ook zijn/haar ruimte hahaha Wel sávonds dikke olifantenpootjes, maar geel last ervan gelukkig! Oh bijna 35 weken, iehh wat gaaf! en ik denk zelf ook nog is dat het wat eerder komt, aangezien het al een weekje voorliep op de groei en het nu al een big baby is.. mag van mij wel vanaf 37 weken komen! Nou deze waggelaar gaat nog ff naar buiten, als ik iemand vergeten ben, dan probeer ik het zo snel mogelijk goed te maken, maar tot dan Adios!
Hoi Dames, Beetje ego-bericht.. Ik dacht laat even wat van me horen.. We gaan morgen verhuizen! Vandaag wilde we het kamertje op gaan halen bij Burgerhout Sliedrecht (destijds aangegeven dat we het eind april zouden komen ophalen en was volgens hun geen probleem want deze kamer was altijd op vooraad). Alleen bleek er geen factuur of iets meer te zijn van onze bestelling. Na ons anderhalf uur aan het lijntje te hebben gehouden ('nog even geduld hoor meneer en mevrouw!'), kregen we te horen dat het kamertje niet meer op vooraad was.. Me man is volledig uit zijn plaat gegaan, aangezien we daar anderhalf uur gewacht hebben en hij nu te laat op zijn werk komt door hun (hij heeft nu middagdienst), we nog geen kamertje hebben, voor niks een aanhangwagen hebben gehuurd, en de manier waarop we behandeld werden. Ze wilde totaal niet toegeven dat ze een fout hadden gemaakt, want 'tja, we hebben ook geen factuur van uw bestelling meneer!', maar dat is toch echt hun eigen fout want hoe komen wij anders aan de kopie? ben er nogal pissig over, maandag gaan ze me terug bellen over hoe en wat.. maar weet wel na alle verhalen dat ik daar nooit meer naartoe ga. Ik was diep van binnen al een beetje ongerust of het wel goed zou komen en kan dit er ook niet bij hebben..
Wat een kl*tewinkel is dat zeg! Hoe reageerden ze dan dat jullie wel een kopie hadden? En wanneer kunnen ze nu wel leveren? Als ik jou was zou ik bij andere babyzaken gaan kijken, vaak staat er genoeg op voorraad! Succes meid en ik hoop dat je snel je kamertje mag hebben! Wat een lekker weer meiden vandaag, heb weer zin om te gaan bbqen, dat is altijd zo gezellig met een roseetje hihi maar dat moet nog eventjes w88. Mag je eigelijk wel een wijntje als je bv geeft?
Ja over die kopie zaten ze een beetje raar te doen van: 'Goh wat vreemd, ja dan zullen jullie toch vast wel besteld hebben!' (ja duh, we zijn niet achterlijk).. Ik ga maandagochtend meteen ZELF even bellen en niet afwachten tot zij me gaan bellen want daar heb ik geen trek in. Ben benieuwd wat ze gaan bedenken. Volgende week komt de mevrouw van de kraamzorg, dus ben benieuwd of we dan een kamertje hebben. Ik heb ook geen zin om nog te gaan kijken in andere zaken, morgen verhuizen en heb nog genoeg andere dingen te kopen en te regelen. Ze moeten maar gewoon met een passende oplossing komen.. Heb voor nu even de dozen aan de kant gezet en ga even lekker in het zonnetje zitten.
Geniet maar even lekker van t zonnetje meid! Even relaxen. Wat eten jullie vanavond? Ik ga zo pasta bolognese maken jammie, heb nou al honger maar mannetje is pas om 19.30 thuis.
Jeetje meryem... wat is dat ongelofelijk flauw van die babyzaak! en dan nog stom reageren omdat jullie een kopie hebben, en hun niks meer.... dat ze hun eigen fout niet toegeven, is wel heel erg zo... ik hoop dat je er iets beters uit kunt halen! in ieder geval succes er mee.
Meryem, Wat vreselijk irritant van zo'n winkel. Precies, probeer te zorgen dat het hun probleem is, dat is het in feite natuurlijk ook. Maar snap wel dat je je toch druk maakt. Als ze het dan in ieder geval netjes oplossen en hun fout toegeven, lijkt me wel het minste wat ze moeten doen. Minnie, heb net gelezen over borstvoeding en alcohol drinken. Dit wordt inderdaad afgeraden. Als je dan toch een glaasje wil, dan kun je dat het beste drinken vlak na het geven van BV en die melk erna weggooien. In ieder geval niet korter dan 2 uur voor de volgende BV alcohol drinken want dat komt rechtstreeks in de melk. Helaas... was me ook al aan het verheugen op glaasjes wijn in de zon. Moet eerlijke zeggen dat ik af en toe nog wel een (half) glaasje neem, bij hele bjizondere gebeurtenissen zoals ons trouwen. Rustig dagje hier, iedereen is vast van het mooie weer aan eht genieten. Ben zo blij dat ik eerder uit het ziekenhuis wegmocht. Heb meteen op marktplaats gekeken voor een poetshulp en ook gevonden! Maandag begint ze al, erg fijn!
Ja het leek me ook al niet verstandig bv en wijn, ach ja als er 2 uur tussen mag zitten, kan 1tje soms geen kwaad Sorry meiden even klagen. Vriendje belt net op dat ie later thuis is, en zo gaat dat al heel de week bah. Iedere keer moet ik alleen eten en zijn eten weg zetten, gisteren was die ook pas om 22 u thuis. Ik snap wel dat ie het op het moment heel druk hebt, maar soms kan ie wel een beetje opschieten vind ik. Ach ja sommige mannen zitten in de kroeg dat is veel erger.......