Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @eltje: Gefeliciteerd en welkom!

@minnie1979: Fijn dat de placenta omhoog is gegroeid!

@dafke: Oei, dat klinkt niet zo mooi. Ik duim voor je dat alles goed zal komen! Sterkte!

@krokus: Wow, dat is behoorlijk schrikken. Sterkte!

@Konijn: Sterkte! Ik kan me nu voorstellen hoe je je voelt!

@agnes78: Gefeliciteerd met je nieuwe functie!

@Melanie P: Ik kan me voorstellen dat je het zat bent met al die kwaaltjes.

@JenP: Bij de pretecho (29w6dg) was mijn kindje al gedeeltelijk ingedaald.

@spirit70: Het zou kunnen dat je kindje aan het indalen is of je hebt last van weke bekken.

@bulldog: Geniet van je verlof! Mijn gynaecoloog vond het ook niet nodig om om de twee weken te komen.
    Bij ons in de regio is die babyboom juist in mei.

@Zonneschijn: Super dat je weer thuis bent!

@meryem85: Sjonge sjonge...daar ben je dan ook mooi klaar mee. Ik hoop dat je snel de meubeltjes zal krijgen. Succes met verhuizen!

@claudia0404: Sterkte! Ik hoop dat het weer goedkomt tussen jou en je vriend!

@Moaatje: Ik kan begrijpen dat je heel erg baalt dat nog niet alles op orde is. Dat is hier ook zo. Klaag maar lekker raak, hoor! ;)

Afgelopen woensdag zijn we naar Babypark Kesteren geweest en daar hebben we een autostoeltje gekocht en de starterset + magnetronsterilisator van Avent gekocht. Ik had geen zin om nog naar de Prénatal te gaan.

Ik heb al sinds maandagavond last van non-stop pijn aan mijn doos. Als ik stilzit- of lig gaat het nog wel, maar lopen en bewegen is behoorlijk pijnlijk. Ik heb daarom vanmiddag voor de zekerheid even het ziekenhuis gebeld en ze vroegen of ik meteen even wilde komen. Ik heb aan de CTG-scan moeten liggen om uit te sluiten dat ik weeën had. Daarna vertelde de verloskundige dat ik weke bekken heb en dat die pijn waarschijnlijk wel zal aanhouden tot de bevalling. *Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!* :confused: :( Ze raadde me aan om naar de fysiotherapeut te gaan. Ze zei ook nog dat bij weke bekken het kindje er bij de bevalling vaak makkelijker uitkomt.

2. hmmm er ging iets fout, straks maar nog eens proberen...

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hoi LOL
    ben benieuwd of het zo goed gaat ;)

Nou wat is het toch lekker weer zeg! zo aan het geniet hopelijk met koninginnedag ook zo mooi..ze zeggen nu 15 graden en af en toe een bui :( ik hoop dat het niet lager word..!
    wat zijn jullie plannen?

Ow ja zonneschijn dan kom ik je vanaf nu met de auto ophalen he!
    want ja dat stukkie fietsen mag nu ook niet meer natuurlijk :D
    helemaal niet bij stil gestaan!
    Dus as dinsdag sta ik met de auto voor :)

Schaapje Jeetje meis vervelend die pijn..natuurlijk wel een fijn idee dat het zijn werk aan het doen is en de bevalling daardoor makkelijker word he!
    Want ja dat is ook nog een hele klus ben je nu alvast op de helft hahaha

Nou vriendje staat in de tuin is plantebak aan het afmaken en vullen, en dan gaan we zo de japanse esdoorn ophalen bij mijn ouders..ze gaan verhuizen en die kan niet mee!
    Mooi nemen wij hem..hebben hier ook al wat klimop van hun staan hopelijk slaat dit ook aan...iemand ervaring mee?

En verder genieten van het weer..en vanmiddag op kraamvisite!

fijne dag allemaal!

4. bwtje: Klimop is net onkruid, dus het zou wel moeten aanslaan. Zitten er wel wortels aan ? Anders kun je die het beste nog eerst in water zetten zodat ze eerst wortels krijgen dan is de kans groter dat ze aanslaan.
    Alleen met die japanse esdoorn moet je voorzichtig zijn. Stond ie eerst in een pot of in de volle grond ? Als ie in de volle grond stond moet je hem de eerste weken zeer goed verzorgen.
    Veel succes ermee ! ;)
    Tuinieren is een hobby van me, kan echt uren in de tuin bezig zijn. Helaas kan ik op dit moment weinig doen, daar baal ik ontzettend van :(
    Probeer nu al 2 dagen het terras schoon te maken met de hoge druk, maar moet steeds ophouden omdat ik verga van de rugpijn :evil: Zometeen maar weer een stukje proberen, voordat de baby geboren wordt, zal ik wel klaar zijn ermee haha :)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden,

Gisteren mijn fiets opgehaalt en hij fietst heerlijk! was alleen uitgeput toen ik thuis kwam hihi :)

Hebben gisteren ook de voortuin maar eens gedaan want die stond vol onkruid maar twas zo vreselijk warm niet normaal :rolleyes: hoop dat vandaag ook zo lekker weer is :D

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Minnie, vervelend dat je alweer alleen hebt moeten eten, is niet gezellig...

Schaapje, fijn dat je meteen terecht kon in het ziekenhuis. Pijn houden is geen fijn vooruitzicht natuurlijk, voordeel is dan weer wel dat het het kindje er met weke bekken makkelijker uitkomt... :(

Bwtje, da's lief van je! :)
    Ik hoop er uiteindelijk nog steeds op dat ik langzamerhand weer steeds iets meer mag doen. Eerst de groei-echo van as vrijdag afwachten, die moet natuurlijk wel goed zijn... Anders zal het inderdaad wel rusten, rusten rusten blijven.
    Klimop moet inderdaad vrij makkelijk aanslaan. Leuk, een nieuw boompje in de tuin. Verder heb ik er weinig verstand van.
    Maar voor al onze tuinvragen kunnen we bij Melanie terecht, hihi.... :)

Superweertje hè?! Ik heb gister ook heerlijk in de tuin gelegen. Vandaag gaan we denk ik wel even BBQ-en!

Flx, veel plezier met je nieuwe fiets.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@schaapje vervelend van die pijn maar wel fijn dat je gelijk terecht kon!
    @ meryem wat een winkel zeg hopen dat je nu snel je kamertje heb!
    @flex veel plezier met je fiets!
    @zonneschijn mmmm bbqe lekker hoor!

vandaag naar de havenfeesten toe in een dorp hier even verderop lekker wandelen in de zon ook al ga he tniet zo makkelijk meer dat wandelen...

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bulldog, havenfeesten in Brabant?
    Zijn er havens in Brabant?
    Toch veel pelzier vandaag hoor...! hihi

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jaah vandaag in oudenbosch en met pinkesteren in het in etten-leur!
    altijd gezellie

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zijn niet de grootste haven maar toch

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden,ik hoop dat met jullie alles goed is!

Ik wou even melden dat ik er helemaal ben uitgekomen met mijn vriend,het zullen wel mijn hormonen zijn,want hij heeft echt geen ander en houd ontygelijk veel van me zei ie al..

Verder gaan we vandaag het kamertje in elkaar zetten,want gisteren hebben ze de vloer gelegd!

Morgen reageer ik weer ff op iedereen.. ;)

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @claudia
    fijnda thet weer helemaal goed is tussen jullie!

even een vraagje over flesvoeding geven neem aan dat je die flessen eerst een x moet uitkoken vanaf wanneer moet je dat doen of doe je dat pas als de kleine eris?

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Fijn Claudia dat het goed is!

Over de flessen weet ik eigenlijk ook niet, ik denk dat ik het ervoor nog even doe en dan als de baby er is , ook voor de zekerheid nog een keer...

Beter 1x te veel dan te weinig toch?

Fijne dag allemaal! Ik ga de laatste kleertjes wassen!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja daar zit ook wel wat in ja beter een x te veel dan te weinig....

veel plezier met kleertjes wassen!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik vind het ook leuk om in de tuin te rommelen maar kan er op het moment niet de energie voor opbrengen met al dat gebuk hihi buik zit in de weg! Vanmiddag gaat vriendjelief de groene aanslag aanpakken met de hogedruk. Ik ga binnenkort wel nieuwe plantjes in de hangpotten en bloempotten doen want dan hoef ik niet te bukken haha lijk wel bejaard! Hier doen wij dat altijd na ijsheiligen ( na 10 mei) want dan is de kans op nachtvorst helemaal geweken, weet niet of het waar is hoor..

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Claudia goed nieuws meis dat alles weer goed is met je vriend! Idd door de kl*tehormonen kun behoorlijk heftig en niet terecht reageren, ik betrap mezelf er ook steeds op! Ben af en toe best een bitch. Wij hebben het zwaar maar die mannen ook hoor haha

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nou idd :) :) :)

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Schaap wat vervelend die pijn...maar wel goed nieuws dat de bevalling dan makkelijker zal zijn!

Zonneschijn fijn dat je weer thuis bent!
    Houwe zo!

meryam wat een dikke stinkwinkel!

Spirit ik heb die steken ook en bij mij bleek wel dat toen ik voor controle kwam dat de beeb al een beetje ingedaald was (cbibi)

Claudia fijn dat het weer okee is...

Iedereen fijne dag!

Liefs, Paula

19. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Flessen/spenen uitkoken van te voren hoeft niet hoor, heeft ook niet zoveel zin ;)

Als de baby er is, vroeg genoeg. :)

Fijn dat jullie het weer fijn hebben Claudia.

Hier ook een beurs gevoel van onderen hoor (week bekken) en hier niet ingedaald nog, dus dat is het niet.
    Liezen doen ook zeer, heel vervelend.

Tja, echt aftellen nu!

Deel Deze Pagina