Het is ook wel een vreemde gedachte dat het over iets meer dan 2 weken "mag" komen..... wauw! Ik loop nu wel 10x per dag te zoeken of ik niet iets vergeet hahaha.... en lopen gaat niet zo makkelijk meer...
Hier is het ook meestal pas na ijsheiligen dat plantjes geplant worden, maar ik doe het meestal eerder, omdat ik niet zolang kan wachten haha. Tot nu altijd geluk gehad ermee. De meeste planten kunnen toch wel wat hebben, denk ik dan. Dit jaar ga ik niet zoveel planten, niet dat ik zou willen, maar ik ga waarschijnlijk binnenkort nog verhuizen en dan vind ik het zonde om nu veel geld aan planten uit te geven. Dus ik hou het bescheiden dit jaar (probeer ik )
Ik doe trouwens ook pas de flessen uitkoken als ik thuis ben na de bevalling. Dat zal de kraamhulp wel doen, kan ze zich meteen nuttig maken haha
Het lijkt me wel vreemd zo'n kraamhulp de eerste dagen... misschien ben ik wel zo'n zeikerd, maar het is toch een vreemde in mijn huis.. Misschien ben ik wel te wantrouwig, maar toch staat het me een beetje tegen... Daarintegen kan ik de hulp dan waarschijnlijk goed gebruiken.. ik weet het ook niet, ik maak me druk om de stomste dingen ...
Dat heb ik ook hoor, ik heb nu het geluk dat ik wss een kraamhulp krijg die ik ken dus dan zal het wel minder zijn. De vorige keer ben ik in een kraamhotel geweest en dat is toch heel anders dan een vreemd mens in je huis die zegt wat je moet doen en zo. Vind het ook zo een raar idee dat ze hier gaat poetsen enz...
Hallo meiden . sorry tijdje niks van me laten horen . ons internet deed het een tijdje niet erg lastig . maar alles doet het weer gelukkig. ga strax weer naar de vk eens kijken of ons jochie goed gegroeid is en ik zal hier even een beetje bijlezen alles zal helaas niet lukken denk ik
Hier ook alles oké, alleen erg druk! Ze zijn hier het hele weekend de keuken al aan het slopen en straks worden er tegels gezet. Kortom een dikke stofbende wat ik er nu eigelijk niet bij kan hebben maar ja het is niet anders. Gisteren dacht ik ineens de bevalling zal nu maar eens zomaar beginnen dan ben ik mooi klaar zeg, het hele huis op de kop! Vanmiddag naar de gynaecoloog, zal gelijk vragen of het bij mij al is ingedaald.
goeiemorgen nou dag mooi weer gelijk helemaal nix! hoop dat het woensdag toch wel iets beter gaat zijn.. wij gaan naar de slingermarkt in Helmond en dan lekker tapas eten ! Nou weer bezoekjes afgelegd dit weekend, en geklust.. Kamertje is klaar zover dit kan, wil alleen nog andere gordijntjes.. Zal eens fototjes maken en dan hierop zetten Wij hebben de maxi-cosi skydive en ik vond deze toch echt iets voor een jongetje..maar we hebben hem toen sterk afgeprijsd kunnen krijgen! En nu had iemand anders de wagtail, en kreeg een jongetje! Dus ook wel we ruilen nu dus probleem opgelost! Hoef ik hem ook niet te verkopen, en wagtail vond ik helemaal geweldig die kleur dus komt heel goed uit zo! Zal daar straks ook een foto van maken, als die in elkaar zit haha zit nu met een kale maxi-cosi hier! Hij komt hem vanmiddag brengen! Hoe is het met de dames verder? ik had gisteravond een heel druk dametje wist niet meer waar ik het moest zoeken met liggen :S
Wilde iemand nog die code uit de Blije Doos van de geboortekaartjes? Ik weet dat iemand er naar vroeg, weet alleen niet meer wie? Hier de slaapkamer gisteren helemaal opgeruimd...en de wieg tevoorschijn gehaald, zo leuk!
fijn hoor! ik hoop bij mijn volgende bezoekje dat het dametje in ieder geval naar beneden ligt.. en wat minder gebruik gaat maken van de ruimte hahaha
ja je moet het ook treffen dat het goed klikt enzo.. Ik ben ook wel heel blij dat mijn oudtante de kraam doet tenminste als ik in haar vakantie beval haha tussen 08-06 en 29-06 dus word nog spannend! Maar dat komt wel goed denk ik, ik heb zuidzorg achter de hand, alleen nog steeds geen telefoontje gehad van ze.. ben benieuwd wanneer ze dit gaan doen iemand nog meer geen telefoon gehad?
goede morgen meiden. gister lekker van het zonnetje genoten. we zijn op de brommer en de scooter naar de soesterduinen gereden en hebben later een ijsje met patat bij de blokhut gegeten. daarna lekker op de brommer door de polder naar huis. afgelopen vrijdag was de kraamhulp langs geweest en ik krijg 49 uur kraam.
hehe dat was ik! maar ik ben al voorzien het zijn allemaal dezelfde codes helaas :S Maar heb de proefdrukjes al binnen (3stuks haha) en we zijn eruit toch bedankt voor het navragen!
Ilona, lekker genoten zo te lezen. Lijkt me een bijzonder gezicht; een hoogzwangere op een scooter... hihi... Bwtje, Zuidzorg heeft mij vorige week gebeld, ze wilden eigenlijk op huisbezoek komen (maar ja was niet thuis...). Dus denk dat ze jou binnenkort ook wel bellen. Ik krijg ook 49 uur trouwens, behalve als het een ziekenhuis verhaal wordt. Wat wel vreemd is dat wij door onze uitgebreide verzekering recht hebben op 20 uur extra kraamzorg, maar door drukte doet Zuidzorg daar niet aan... Nou blijkt dat je dan wel weer geld van je verzekering terug kan krijgen. Maar toch... Moet zometeen weer aan de CTG-scan en daarna komt onze nieuwe poetshulp, jippie!
Ik heb er niet om gevraagd maar als bwtje hem niet meer nodig heeft hou ik mij aanbevolen . Ik had zelf ook al 1x een proefdruk gedaan maar die heb ik weer veranderd vandaar.
hey meiden, werd net gebeld door de kraamhulp ze komt vanmiddag tussen half 3 en 3 uur een intake doen, hihi was net al hier aan het poetsen geslagen in de keuken dat moest nodig keertje gedaan worden. nu even weer bijkomen op de bank hihi