hey meiden ben weer thuis bah wat was ik misseluijk vandaag nu super moe moet ete koken en nog tas inpakken pfff ik kan echt niet meer dacht dat deze dag nooit voorbij ging!
Ja hoor, vliegen mag tot 7 maanden. Daarna moet je het volgens mij aan de luchtvaartmaatschappij doorgeven en kun je geweigerd worden (dacht ik). Maar tot 7 maanden mag het zeker. Gelukig wel, want wij gaan in december naar Thailand. Waar gaan jullie heen?
Alle nieuwe zwangere meiden van harte gefeliciteerd. Nou meiden ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Ik heb normaal maatje 36 en begin al een aardige buik te krijgen en die broeken van mij deden gister al best pijn. Dus dan maar aan de positie kleding. Pfff zie mezelf met het uur dikker worden. (gelukkig ook alleen mijn buik) Maar als ik in de spiegel kijk zie ik wel een echte zwangere vrouw. das echt heel leuk. Hebben jullie ook al een aardig buikje? liefs zoe
Ik heb ook z'n buikje en het zal niet lang duren voor ik in de positiekleding loopt, de buik van mijn zoontje was ook nog niet weg namelijk
mooi zo moppie lekker genieten ik heb me net volgegeten aan een pizza lekker ongezond i know wanneer mag jij naar de VK ik moag pas de23ste en dan heb ik alleen een gesprek wordt gek van het lange wachten ik voel me sinds 2 dagen helemaal top heb het daarvoor echt zwaar gehad tot 5 en halve week met top gevoeld en toen misselijk weeig misselijk en nog eens misselijk maar niet braken niet leuk dus ik dacht dat duurt nog wel tot 12 weken maar mischien heb ik mazzel en is het over ...? i hope so
heej fl3x! vliegen mag zeker hoor, ik had voor de zekerheid voor thailand al nagevraagd... no problemos! geniet alvast de komende dagen voor ons,dan sluiten wij donderdag aan! liefs
pas geen ene broek meer .. voel me nu al een olifantjuh hahahahahah is ook niet meer mis te kijken dat ik zwanger ben.. dus flinke jas er over
Hoi! Alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! Ik was even twee dagen erg druk, maar kon nu niet in slaap komen dus maar even achter de pc gedoken... Ga zo mijn tweede poging doen, zal toch moeten uitrusten he... Ik ben blij om hier te lezen dat er meer zijn waar broeken al niet meer lekker zitten of te strak! Ik ben zelf namelijk stevig gebouwd, en mijn broeken hebben dus wel wat speling, maar sommige broeken zitten echt niet meer lekker... Heeft denk ik ook te maken met mijn darmen die eind van de dag rare geluiden maken en opgeblazen zijn, maar blij te horen dat het dus ook komt door het zwanger zijn, ik vroeg me al af hoe ik zo kon aankomen terwijl ik helemaal niet zoveel snoep...! Ik heb a.s. donderdag (18-10) een afspraak bij de gynaecoloog voor een termijn echo, zodat we er dan achter komen hoe ver ik ben, want dat kan 5 maar ook 9 weken zijn... Spannend! Welterusten allemaal!