Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb een hele kleine buik, zoals ook de andere keren, kom weinig aan, zoals ook de andere keren, maar zelfs ik krijg 8 ponders ;)

2. Spirit: Collin was ook bijna 8 pond (3900 gram om precies te zijn) en nu zal het weer een flinke worden, wss nog wel zwaarder. Dus je bent niet alleen ;) Je moet maar zo denken, beter een beetje flinker dan een lichtgewichtje toch ? Ik zou alleen niet teveel in maatje 50 kopen, want Collin was er toen binnen een week uitgegroeid, maatje 56 deed het even maar met 6 weken had hij al maatje 62 :) Dus nu richt ik me weer voornamelijk op 62 wat ik koop. Ik heb een paar pakjes in maat 56 en maar 2 of zo in maat 50.

Wie krijgt van jullie trouwens pijnstillers met de bevalling ?

Bij Collin had ik niks, maar deze keer vond de gyn het toch verstandiger om pijnstillers te geven. De verhalen wat ik hoor daarover zijn allemaal goed. Moet echt relaxed bevallen zijn :rolleyes: Ik laat me verassen .... :D

3. Mijn buik is trouwens al zo groot dat hij echt gaat hangen, hebben jullie dat ook ? Vind het maar vervelend, maar helaas niet veel aan te doen. Ik ben nu al flinker dan bij de eerste na 42 weken :( Voel me soms echt barbamama :rolleyes:

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

Ik neem geen pijnstilling wil het graag zonder proberen.

En vanmiddag moet ik naar de VK al vraag ik me af hoe ik daar moet komen :x me band is gewoon lek! niet te geloven 1x op gefietst! :x

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

@spirit fijn dat ergeen eiwit was je je bloeddruk goed is allen iets minder 8pond!
    @flex balen van je fiets succes bij de vk!
    @bwtje leuk kamertje wij hebben ook groen!

hier merk ik dat de baby aan het zakken in heb steken van onder en hij zit niet meer tegen me ribben das wel fijn!
    ik slaap verschrikkelijk slecht ga om 11 half 12 slapen en ben om 4 uur half 5 klaar wakker hebben jullie dat ook?

6. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden ben gisteren naar de vk geweest
    alles was helemaal goed en de baby was al bijna volledig ingedaald volgens de vk heel vroeg en hierdoor is er een hele grote kans dat de baby eerder komt nou ik ben benieuwd wanneer hij komt
    ik heb nog geen last van hem in mijn buik
    heb alleen last van maagzuur maar verder niks te klagen

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    fijn dat alles goed was!
    oww das wel fijn om te horen dat hij al ingedaalt is en dat hij miss eerder komt!
    van mij mag hij ook eerder komen....

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    tis weer druk hier :(

9. vlademira

ik denk dat iedereen druk bezig is.
    ben zelf aan de schoonmaak

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben zelf ook aan de schoonmaak en tussendoor een beetje computeren
    kan vandaag niet weg oook me auto staat bij de garage voor de apk.

11. vlademira

ik kan ook niet weg mijn man heeft de auto mee hebben nu nog maar 1 auto
    hebben mijn auto en zijn auto verkocht en samen een grotere auto weer gekocht

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dus ook verplicht thuis!
    hoop dat ze snel bellen dat ie klaar is!
    heb nog wel een fiets maar ben niet zo van het fietsen straks als de kleine er is wil ik wel meer gaan fietsen.
    ik ga ff strijken

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo iedereen! Ik laat ook weer eens wat van me horen. Ben een paar dagen niet geweest want had het erg druk, maar kan nu wel melden dat ik verlof heb. Al die maanden heb ik af zitten tellen, en nu is het dan zover, ben ik toch opeens bang dat ik me rot ga vervelen al die weken...

Hoe is het verder met iedereen?

Meryem, gisteren nog gebeld over het kamertje? Wat zeiden ze?

Sjoon, al iets gehoord van Erannick? Hoe is het met haar?

Flex, wat balen zeg van je fiets. Wat een pech heb jij dat na één keer fietsen je band al lek is.

Gisteren zijn we bij de verloskundige geweest. Bloeddruk nog steeds heel mooi. Uitslag van die rhesusfactor-prik was ook goed. Beebje lag gisteren met het hoofdje naar beneden maar is nog niet ingedaald, kan dus nog alle kanten op. Moet nu over 2 weken weer.

Ik ga nu even douchen. Ik heb vanochtend gigantisch uitgeslapen, maar heb al die tijd nog geen zin gehad om te douchen.
    Vanmiddag maar een stukje met de honden wandelen. En ik ben van plan om even langs de bieb te gaan voor wat boeken om de tijd te doden.
    Ik ben alleen na mn middelbare school nergens meer van op de hoogte. Iemand tips voor een goed boek?

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja ik ben ook erg benieuwd hoe het met angelique is...

Vlademira wat raar dat je vk zegt dat de kans groot is dat je te vroeg bevalt..

Mijn beebje is ook al vroeg ingedaald maar mijn vk-en zeggen juist dat dat niet betekent dat je ook eerder zult bevallen.
    Het zegt nl niks over de rijpheid van de bmm....

Fijne dag allemaal!

Paula

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    coco lekker genieten nu van je verlof !
    kan je neit helpen aan een boek ik lees geen boeken alleen tijdschriften.

16. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Ik laat ook maar eens iets van me horen. De laatste paar dagen was het behoorlijk druk. maar nu heb ik weer wat tijd en ruimte om te buurten.
    Ik zit nog op m'n werk en over 4 weken mag ik eindelijk met verlof. Ook ik ben aan het aftellen.

Het was van de week wel raak met de kleine. We lagen op bed nog wat te praten en toen zei ik tegen m'n vriend. Nu moet je komen met je hand. Hij legde zijn hand op mijn buik en de kleine begon toch hard te schoppen, dat hij er zelfs van schrok. hihihi..... :)

Verder gaat alles goed. Ik heb niks te klagen. Ik mag 6 mei weer naar de vk. Oh meiden wat gaat het allemaal snel. Ik weet nog goed, dat ik met een positieve test in m'n handen heb.... en moet je nu zien.... we houden bijna ons kindje vast.....

Gr.
    Bianca

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dat kan ik me ook nog al te goed herrinneren wat gaat de tijd hard zeg wee tnog precies wat ik die dag en weekend gedaan heb enzo...

18. Blue Bird

En zeker daarvoor :)
    Maar idd... ik weet echt nog wat dat weekend heb gedaan. En hoe ik reageerde dat ik zwanger ben.... En nu... ik ben 31 weken. Je voelt je baby regelmatig schoppen, bewegen... Raar eigenlijk...

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik had een week ervoor een feest toen heb ik nog staan drinken,roken,jumpen :oops: :oops: (rook alleen op feestjes)
    ik had niet eens verwacht dat ik zwanger was was net 4 weken gestopt met de pil!
    maarja en nu bijna 35 weken nog ffkes en dan lig het hie rin me armen erg raar allemaal maar ben owww zo blij als het er is ....

20. Blue Bird

O ja, dat hadden wij ook. Ik had 5 wijntjes op. Terwijl ik eigenlijk nooit zoveel drink. Maar we hadden een "thuiswedstrij". Het café was aan de overkant van onze straat, dus je kon zo naar huis toe rollen. Net als de rest van de straat ;)
    Een week later heb ik dus een test gedaan. Want ik wilde eerst wachten tot maandag. Gelukkig niet gedaan. Dus zondagmiddag een test gedaan en we konden het allebei niet geloven. Ik weet nog dat ik zat te trillen op de wc en alleen maar zei: ik zie 2 streepjes, ik zie 2 streepjes. Dus de volgende dag nog een test gedaan. En weer het zelfde resultaat. Ik ben dus echt zwanger.... Echt niet te geloven. En ja, dan kom je in de molen dat je alles moet gaan regelen. KDV, dokter, vk, zkh.... (i.v.m. medische indicatie)... Alles is goed gekomen en we gaan lekker aftellen tot aan mijn verlof....

Deel Deze Pagina