Ja met een kleine erbij moet je al zo anders plannen :S en ze slaapt nog goed lang ook tussen de 3 en 3,5 uur haha Dus dan is het alweer bijna koken! En vanavond yoga dus ook minder tijd weer.. En weten jullie ook al wat je gaat eten?
Wel jammer ik dacht ga zo'n lekkere c1000 koninginnedag taart scoren! Maar die hadden ze dus niet.. ook echt een doos he, zegt ze ja ze waren maar weinig binnen gekomen.. we hebben er gister 1 binnen gehad! Ja dat is inderdaad weinig ja! En komt er nog binnen? nee waarschijnlijk niet meer.. ik zeg nou echt koninginnedag zie ik wel :S
Over die test, ja dat weet ik ook nog heel goed. Ik zat 's nachts nog een beetje te computeren maar ik verveelde me, dus ik dacht, ik doe nog een testje voor de lol. Ik had een paar dagen eerder negatief getest dus verwachtte er niks van, puur uit verveling. Maar toen kwam er een heel licht streepje. Ik mijn man wakker gemaakt en nog een test van een ander merk gepakt en in datzelfde potje gedaan... weer een heel licht streepje. Wij blij.... Het was echt al diep in de nacht toen, maar we hebben lekker nog samen een bakkie thee gedronken om het nieuws te vieren... Het was trouwens op 8 oktober, hahaha, dat vergeet ik nooit meer. @ Kleintje: Tja, waar hou ik van? Moeilijk... Op school las ik alle verplichte literatuur en vond het meestal wel leuk. Maar na school héél weinig gelezen, ja, Harry Potter, haha. Niet te zwaar, en geen detectives of iets, verder vind ik een heleboel leuk. Wij gaan morgenochtend even over de rommelmarkt, dan even naar de verjaardag van mijn neefje. En als het weer het toelaat, gaan we lekker de hele middag op het terrasje zitten bij ons cafeetje. Ik hoop echt dat het droog blijft. @ bulldog: Nee hoor, ik ben niet de buddy van Erannick, dat is Sjoon.
Ja wij gaan over de slingermarkt in Helmond dus droog weer moet er zijn! volgens de buienradar moet Noord-Brabant droog blijven die hangt er net boven...hopelijk dus net zoiets als nu ! En dan lunchen bij schoonzus en co. als ik nog ergens anders taart kan vinden, iemand idee? ga zo ff googlen En dan die avond lekker aan de tapas
Mijn testje staan ook nog in mijn album ALLEMAAL haha (1ste pagina) Ik moest 07-10 ongesteld worden dus wilde die dag gelijk testen! vriend zei nee je moet nog wachten, lekker makkelijk praten voor die mannen he? En toen was het streepje dus heel licht en de volgende werden wel iets duidelijker maar bleven licht dus echt geloven konden we het nog niet.. Dat kun je dus goed zien in mijn album hoe licht ze waren! En pas op de vrijdag zouden we er eentje doen zo'n digitale van CB en ja er stond ZWANGER! Dus natuurlijk toen konden we het echt geloven, en begeon alles.. Ja en inderdaad nu zijn we al bijna zover ja!
zal mijn verhaal wel ffies typen hihi kan mssn wat lang duren zal het zo kort mogelijk schrijven haha
@ zonneschijn...Ik voel het wel af en toe...steken van onderen..en een naar drukkend gevoel... Meiden zo zijn we zo bij de 1000 pagina's
Welkom terug Vlademira, was al bang dat ik geen buddy meer had haha . Fijn dat je internet het weer doet
hoi minnie je buddy is er nog steeds hoor maar het internet wil nog wel eens hakkelen de eerste keer dat ik hoord dat ik zwanger was pff dat was eigenlijk niet zo'n leuke dag. ik was bij de dokter omdat ik aan de prikpil wou en krijg dan automatiesh een aantal testjes waaronder ook een onderzoek naar het zwangerschaps hormoon dus de dokter kom terug en zegt ja sorry maar je hebt hem op het moment niet nodig dus ik hem vreemd aankijken zegt hij je bent al zwanger nou ik had het gevoel alsof de bliksem net voor mij voeten was ingeslagen . dus ik meteen mijn vriend (nu mijn man bellen ) en hem verteld hij werd wel een beetje stil maar vatte het heel goed op (hadden net 3 en half maand verkering en ik was al 1 halve maand zwanger ) hij heeft die dag vrijgenomen van zijn werk zodat we konden praten maar een uur later waren wij er al harstikke blij mee. en over het eten van vanavond wij eten lekker risotto heerlijk met kip en bospaddestoelen