ik heb nog wel steeds last van mijn ribben maar heb ze al eens een keer zwaar gekneusd gehad ( was overvallen en heb een paar trappen in mijn borst gekregen ) en dan krijg je dat zobiezo sneller en gaat niet zo snel wer weg
is toch wel heel erg prettig dat ie van me ribben af dat deed echt zeer! nu nog kunnen slapen dan ben ik weer gelukkig ik slaap maar 5 uurtjes en dan kan ik niet meer slapen ggrrrrr
Ik was herstellende van een blindedarm operatie.... dat duurde allemaal nogal lang omdat het niet snel genas dus heb 3 weken thuis gezeten toen.... na de 3de week ging ik een weekje alleen de ochtend werken en vrijdag kreeg ik op weg naar huis last van mijn blaas deed pijn en brande allemaal. (blaasontsteking dus) nou zondag nacht mijn vriend werdt wakker omdat hij zo misselijk was en hing boven de pot. ik werdt wakker ging naar um toe en onderin me buik begon het heel erg pijn te doen en trok door naar mijn rug schreeuwde het uit. mijn vriend heeft toen de huisartsenpost gebelt en we moesten meteen komen. was een vage arts (achteraf om te lachen) ik zei kan zijn dat ik zwanger ben. hij wilde dus een test doen. ik had het liever niet omdat de blaasontsteking de test negatief kan beinvloeden, en dat zei ik ook maar hij deed het toch. pffff hij gebruiksaanwijzing lezen en het duurde en duurde maar en snapte niet hoe die test werkte wat een arts zeg! nou uiteindelijk gedaan en ja hoor negatief ik was best boos en teleurgesteld maar toch zei mijn gevoel heeeeel sterk dat ik zwanger was en was er dus van overtuigd dat die test niet goed was! ik kreeg medicijnen voor de ontsteking (die overigens gebruikt mag worden tijdens zwangerschap) voor het geval dat.... volgende dag kreeg ik weer die hele hevige pijn heb me vriend belde de huisarts en die middag kon ik langskomen hij was bang voor nierstenen ofzoiets. daar had hij ook test gedaan en was ook negatief ik zei tegen de huisarts ik voel gewoon dat ik zwanger ben! het waren ook geen nierstenen ze hadden geen benul waar die vreselijke pijn vandaan kwam. volgende dag dinsdag weer die pijn alleen erger en weer huisartsenpost gebeld en die dokter zei zo te horen heb je een infectie aan je luchtwegen... tjah dat kan er ook nog wel bij. toen alles genezen was en ik van de medicijnen af was heb ik smorgens vroeg 5 oktober opeens de drang gekregen te testen... met bevende handen deed ik de test gooide hem op de grond op de kop was zooo nerveus. pakte um na 3 min op en wat zag ik een licht streepje! ik kon mijn ogen niet geloven stond te trillen in de badkamer en zei zou het? toen het tot me doordrong dat ik zwanger was belde ik mijn vriend en ik begon keihard te janken toen ik zijn stem hoorde! hij zei wat is er! ik zei ik ben zwanger! whahha hij lachte en zei dat moet je toch niet gaan huilen hahaha die avond heb ik nog een test gedaan en ja hoor weer een streepje we waren dol blij en ik zou die ochtend 5 oktober nooit meer vergeten
Hoi coco ik weet niet van welke boeken je houd maar ik vind de boeken van Virginia Andrews heel mooi. Jacky Collins heeft ook leuke boeken, gaat over glamourwereld met sex, drugs etc En ik heb ooit een heel mooi boek gelezen Liefde in Leningrad en het vervolg daarop Tatjana en Alexander. Echt een aanrader als je van oorlogsverhalen houd met een romantische achtergrond. Succes met een boek kiezen meid
Mijn favo boek ik SPIJT van carry slee, heb het wel tig keer gelezen terwijl ik lezen verschrikkelijk vindt haha maar dit boek sprak me echt aan omdat ik mezelf erin herkende op de middelbare school was dat. werdt ook gepest enzo. ik was het zat en heb een boekbespreking over dat boek gedaan de pestkoppen recht in de ogen aan gekeken en gezegt dit kan er gebeuren als jullie door blijven gaan met pesten.... nou toen wast afgelopen nooit meer gepest!
Ja ik herinner mij ook nog alles, zoiest vergeet je nooit meer. Had de week ervoor nog mn verjaardag gevierd en toen zei iemand "wil je geen wijntje" dus ik maar een wijntje genomen anders viel het op ( ik hield er al rekening mee dat ik zwanger zou zijn) maar heb maar 2 slokjes op haha niemand had t in de gaten. Nou een week erna op zondagochtend een testje gedaan en er kwam gelijk een dikke vette plus tevoorschijn, nou dan ben je echt even van de wereld hoor Kon het echt niet bevatten en mn vriend ook niet, er gaat dan vanaales door je heen en ook kan je het op dat moment niet geloven, en zelfs nu is het raar dat je over een paar weken een beebje hebt, zo ongelofelijk maar heel mooi
hoi flex ik weet hoe het is ben zelf ook hel erg gepest geweest was bij mij niet gewoon pesten meer maar gewoon mishandele ik heb er zelfs voor bij de ggz gelopen ben blij dat het bij jou naar die boekbespreking over was heb er zelfs nog last gehad bij mijn vorrige werk en daardoor ben ik ontslagen
Shopaholic & baby die MOET je lezen haha makkelijk boek en lachen om te lezen http://www.chicklit.nl/boek_op_isbn.php ... 9044317558 gelijk bestellen LOL flex inderdaad wat een verhaal en vlademira dan had het toch zo moeten zijn he dat word de volgende keer maar aanschaffen.. Ik denk dat ik hierna aan een spiraaltje ga dan heb ik nog 5jr bedenktijd.. en daarna mag vriendlief de gevolgen onderzien ook wel knip knip
wat ike een heel erg mooi boek vond as de nieuwe messias van michael cordy heb het in een ruk uitgelezen
hoeveel kinderen willen jullie eigenlijk hebben? ik wil der 3 maar me vriend wil er maar 2 wordt nog wat hihi
de vriendin van mijn broer is trouwens ook door de pil heen zwanger geraakt ze slikte dezelfde als mij microginon30 ofzoiets en ze hebben nu inmiddels een dochter van 4! die niet kan w88 tot onze beeb er is haha