zo dat komt wel goed met die 1000 pagina's hahaha! toevallig zeg ook op 07-10! Maarruh over die olie ik denk dat we smeren kunnen wat we willen, striae en uitscheuren, zijn gewoon dingen die heb je wel of heb je niet! helaas werkt er gewoon geen zalf! Ik heb zonder zalfjes tot nu toe ook geen striae, en mijn eerste bevalling was ook zonder scheurtje of knip Hier ook condoom, maar er zijn volgens mij wel speciale pillen dacht ik? Maar na BV dus zo'n spiraal want vind condoom echt niets! :x
Ik gebruik nu wel condooms haha,ik vind het gewoon geen lekker idee,ik weet wel dat ze beschermd zit maar toch..ik zal wel gek zijn
heb helemaal geen sex vindt het een gek id als er een beebje in mijn buik zit me vriend vindt dit niet leuk. whahaha maar ik wil het gewoon niet
een spiraaltje mag gewoon wanneer je borstvoeding geeft omdat het de hormonen alleen maar aan de baarmoeder af geft en dit niet in het bloed komt
Ja daar heb je ook wel weer een punt,ik ben een zebra nu op mijn buik,smeren helpt idd niet,al smeerde ik niet veel,maar het is toch onderhuids ik hoop dan maar dat ik heel blijf daaroo hahahahahaha
haha jah dat kan krijgt ie ook wel heel af en toe laat ik me verleiden maar ik zeg dan wel je houdt je troep bij je
ja hier ook mijn man en ik kijken wel eens naar erotishe films en dan gaat de kleine heel erg tekeer best wel grappig
ik ervaar het ook idd en als we dan wille vrijen gaat ze lekker tegen mijn blaas schoppen hihi moet ik weer naar de wc dn heb dan geen zin meer
Flex Venadoron is ook van Weleda of niet ? Hoe bevalt die olie? IK heb nu de beenbalsem van gewohl maar wilde die van Weleda ook eens proberen, dus iemand ervaring? Voelt die ook koud aan als je hem er net op hebt gesmeerd?
@dafke: Balen dat je zo veel mogelijk plat moet liggen. Heb je wel hulp in huis voor je andere twee kindjes? Sterkte! @spirit70: Hoe vaak moet je eigenlijk naar de gynaecoloog? Fijn dat alles oké is! @bwtje: Leuk kamertje! Heel erg.. eh... groen! Maar wel mooi groen. Da's boffen dat je je autostoeltje hebt kunnen ruilen. @Melanie P: Ik ga voor de epidurale ruggenprik. Ruggenprik gaat sowieso net voor het persen uit, dus helemaal pijnloos zal het niet zijn. @claudia0404: Fijn dat alles weer goed is tussen jou en je vriend! @bulldog: Ja, dat herken ik. Ik heb al zo'n beetje de hele zwangerschap last van slechte nachtrust. @vlademira, fl3xgirl & Coco: Fijn dat alles oké was bij de verloskundige. @vlademira: Lijkt me wel fijn als de baby eerder komt (alleen als het daarvoor klaar is uiteraard) en je niet overtijd hoeft te gaan. @kleintje86: Gefeliciteerd met je 35 weken! Heb jij met je BI altijd pijn bij het lopen en bewegen? Leuke verhalen over de positieve testen! Ik had destijds al enkele dagen een menstruatiegevoel. We hadden het die cyclus alleen ruim een dag na de eisprong gedaan en bijna twee weken daarvoor. Theoretisch gezien zou ik dus niet zwanger kunnen zijn, dus ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Maar om alles uit te sluiten, deed ik toch maar een testje. Ik ging tegelijkertijd douchen in de veronderstelling dat het toch negatief zou zijn. Tussen het douchen door even vluchtig gekeken op het testje. Ik dacht twee streepjes te zien staan, maar dacht dat dat verbeelding was. Toen ik na het douchen nog steeds twee streepjes zag staan, heb ik in paniek naar mijn zus gebeld om te vragen of de test niet was beïnvloed door de waterdamp ofzoiets. Ik wilde heel graag zwanger zijn voor mijn schoonzusje zou bevallen. Op 4 oktober testte ik 's morgens positief en 's avonds werd haar dochtertje geboren.
jah geloof het wel maar heb het nog nie vergeet het steeds te halen... hoop dat het werkt want ik ben echt ten einde raad met die %#^& benen van me