Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ schaapje wat grappig dat je nog net posi teste voor je zus ging bevallen :D

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Wat naar zeg dat je gepest bent op school, maar echt goed dat je dan juist over dat boek een boekbespreking hebt gedaan. Petje af voor jou!
    Ik weet trouwens hoe het voelt, ik ben ook gepest in de laatste paar klassen van de lage school, gelukkig was het op de middelbare helemaal over.
    Dat boek heb ik trouwens al eens gelezen. Maar bedankt voor de tip.

Wij gaan trouwens de eerste periode na de bevalling aan de condooms. Ik ben er nog niet uit wat we daarna willen gaan gebruiken.

En over hoeveel kindjes.. Ik heb altijd gezegd: Ik wil er twee of drie. Mijn man wilde er altijd maar één. En nu hebben we zoiets van: We wachten eerst wel af hoe het met 1 kindje is, en later zien we het wel. We hebbennog tijd zat om dat te beslissen.

Pfff, het klinkt misschien raar, maar ik verveel me nu al. Normaal ben ik altijd op dinsdag vrij, en dan verveel ik me vrijwel nooit, maar nu gewoon het idee.... dat elke dag vanaf nu tot aan de bevalling hetzelfde zal zijn... En ik was van plan om naar de bioeb te gaan, maar het regent hier nu al een tijdje en heb er dus eigenlijk weinig zin in.

Even nog een vraagje. Mijn verlof is 6 weken ervoor, 10 weken erna. Maar wat nou als de beeb later komt? Stel nou dat de beeb met 41 weken komt, dan heb ik toch daarna alsnog 10 weken verlof, dus een week extra toch? Of moet ik dan 9 weken na de bevalling weer aan het werk?

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Thx voor de felicitaties!

@Schaapje : ik heb er met lopen, bewegen, opstaan zelf met omdraaien in bed last van.... niet zo fijn gevoel! sommige dagen gaan wat beter dan de andere , maar ik blijf het voelen...

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh ja ik had vrijdag ook weer wat,ik heb ff een loge een vlaamse reus,die is van mij geweest als jonkie,ik had de moeder en de 2 zussen van hem maar die moest ik helaas weg doen,want mochten we wel een ander huisje krijgen dan heb ikniet snel een plekje voor ze..maar iig de buurvrouw had dus mijn 2 rammetjes overgenomen,en die gingen nu vechten,dus ik zei ook van geef maar ff hier,ik heb die ren toch nog staan,en dan kan je een schot bouwen bij jullie,en kan die andere ff tot rust komen
    Nou dus vrijdag was het lekker weer,ik denk zet dat beessie ff op het gras,krabt ie me helemaal open,ik had ook kunnen weten dat ik nu met die dikke buik ook geen vlaam van 11 kilo meer aankan,wij de huisartsenpost bellen,ja hoor een tetanusprik halen bah bah bah,de prik zelf voel je helemaal niet maar zo dat moet in een spier :( en nu heb ik al een paar dagen lekker pijn in mijn arm haha

maar gelukkig mag je dat wel gewoon hebben tijdens je zwangerschap!

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    oei, dat moet geen fijn gevoel zijn recht in je spieren idd! wel gave beessies!

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ons topic heeft eindelijk weer is wat leven! we staan goed bovenaan de lijst hahaha :)

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja lekker groot,dus i oet niet meer denken dat ik ze aankan haha

@vlademira ik heb je toegevoegd op hyves leuk!

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ook al komt de beeb later, dan nog heb je recht op 10 weken verlof na de bevalling, dus als je beebje n weekje later komt heb je 17 weken verlof

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Bedankt voor je antwoord Minnie. Ik dacht dit zelf ook al maar wist het niet zeker.

En hoe komt het dat het opeens zo druk is hier vandaag? Ik ben bijna bang om de laptop uit te zetten, bang dat ik wat mis, haha. Terwijl je normaal alles van één dag zo bijgelezen hebt.

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja maar wil niet dat ze gelijk gaan wroeten weer daar beneden hahaha :)

dus dat komt op zijn tijd in de tussentijd dus maar condoom mocht ik de behoefte hebben :oops: :)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

grrrr krijg geen stroom op de laptop van me vriend snap er niks van....
    naja kan nog 20 minuutjes en dan ist afgelopen....

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

claudia welkom op mijn hyves

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Zit je in een i'netcafe? omdat je nog maar 20 min kan?of ligt dat aan je batterij?

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik denk dat het verlof hier is ingeslagen hahaha!

ow ja mocht iemand me nog niet op hyves zetten add me maar!
    altijd leuk :D :D

http://krakertjes.hyves.nl/

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gezellig! ;)

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    das balen als je stroom het niet doet hahaha

hier een laptop staan...doet het wel alleen de ingang waar de oplader in moet is stuk dan heb je dus ook niets meer aan die laptop :cry:

maar ja ik heb nu een nieuwe he!
    :)

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Leuk k heb je toegevoegd! :D

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zit thuis de batt is bijna leeg

:x haat het die kinderen hierzo in de buurt pff lopen steeds belletje te drukken en wegrennen elkekeer dezelfde weer! heb ze al keer gezegt dat ze niet steeds aan de deur moete komen omdat mijn kat dan bang wordt nog effe en ga naar haar ouders toe :x

19. vlademira

vlademira Niet meer actief

bwtje
    je bent toegevoegd hoor :) gezellie

Deel Deze Pagina