Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow wat fijn dat de kleine nog binnen zit! en dat ze trug is in haar eigen ziekenhuis :) we duimen verder op een goede afloop!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ sjoon en bianca heb ju;lllie toegevoegd aan hyves

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey flex, volgens mij had je mij al in je hyves staan! hihi maar geeft niet !

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zoooow, ik zag net dat er al een januari 2009 topic is geopend! jeetje wat gaat dat al snel zeg!

5. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo dames

Zo heb alles bij gelzen, maar jullie hebben dit weekend en het begin vand e week zoveel geschreven dat ik er dit keer niet op kan reageren!

Die 1000 blz gaan we wel halen, als we straks allemaal op verlof zijn hebben we hier de tijd voor!

Ik heb een druk weekend gehad, zaterdag overdag gewerkt, s'avonds een personeelsfeestje van mijn werk gehad was zeer geslaagd erg gezellig. Zondag zijn we met mijn ouders naar de dierentuin geweest, dit was erg leuk.
    Maandag was ik helemaal kapot had het plan om uit te slapen alleen dachten de buren daar anders over, ze begonnen om half 9 al met het uithalen van oprit, dus zat om 9 uur al beneden, heb om 11 uur nog maar weer even op de bank liggen slapen.

Voor morgen nog geen plannen, moet morgenvroeg eerst naar de vk en daarna zie ik wel wat ik ga doen, mijn vriend is aan het werk dus ga met mijn ouders even in het centrum kijken wat er te doen is, voor het eerst in 10 jaar dat ik niet werk met koningendag!

ook ik heb hyves dus als je me wilt toevoegen:
    http://heleentje7.hyves.nl/

Fijn om te horen hoe het is met angelique! Bedankt voor het op de hoogte houden sjoon!

6. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    jullie zijn lkker aan het kletsen hier zeg
    hahah gezellig hoor
    ben bi jde verlos geweest
    alles was goed
    beebje is al wat ingedaald
    weegt nu rond de 6 pond dus dit word ongeveer een 7 pondertje mooi gewicht
    mijn jongste dochter was ook bijna 7 pond
    de oudste was bijna 6 pond

ik kom donderdag nog wel ff kletsen hier morgen druk programma

wat voeding betreft ik geef gewoon de flesvoeding
    en dan similac
    is altijd goed gegaan dus zal dat het nu ook wel goed doen

wat de anticonceptie betreft
    denk ik dat ik weer aan de pil ga en dan messch over een tijdje wel sterilisatie wil
    wil togh niet meer kinderen hierna heb hoop ik strax drie gezonde kinderen en vind dat wel goed zo
    nou dit wast ff van deze kant
    i kwens jullie morge nallemaal een fijne koninginedag toe en tot donderdag!

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben blij te horen dat met Angelique en de kleine alles nog goed gaat. Elke dag dat de baby blijft zitten is er toch weer één.

Ik had me trouwens voorbereid op een heleboel pagina's bijlezen sinds vanmiddag, maar in tegenstelling tot net is het vanavond maar weer rustig. Dus ik ga nu maar aan één van mn boeken beginnen, op tv is het ook niks.
    Vanmiddag in de bieb 5 boeken gehaald, maar die ene, Shopaholic en Baby, (weet niet meer wie het daarover had, maar die wilde ik dus wel lezen,) was al uitgeleend, dus heb wat anders meegenomen.
    Maar als iemand anders nog boekentips heeft, vertel maar, want ik vind het best moeilijk om zelf wat uit te zoeken, ik zie door de bomen het bos niet meer in die grote bieb, whahaha.

Ik denk dat ik vanavond nog wel even online kom, maar zoniet, dan wil ik iedereen voor morgen vast een leuke en gezellige dag toewensen. Enne... niet teveel kletsen jullie, want dan kan ik het allemaal niet bijhouden!

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Thx Sjoon voor het goede nieuws van Erannick!

Fijn dat het allemaal goed is Mo, mooi gewicht ook trouwens!
    Alleen een vraagje-> wat is similac? kan het wel ergens vaag herinneren, maar weet niet precies meer wat het is....

Fijne Koninginnedag voor degene die het gaan vieren! Ik blijf lekker thuis hihi

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wat zijn de Titels geworden Coco? Ik kijk meestal op het boek zelf of het me trekt, maar meestal zijn dat geen bekende titels.... Ik hou zelf ook meer van historische romans - waargebeurde verhalen en dan vooral over Amerika, zoals Naduah (Idianenverhaal) waar toevallig pas weer een tegenhanger over is uitgekomen De Overgave...

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Carry Slee - Kappen
    Anke de Vries - Medeplichtig
    Nicci French - Verlies
    Marijntje Festen en Sharon van Minden - Wees Eerlijk
    En een CSI-boek. Vind de serie op tv altijd leuk, dus misschien de boeken ook wel.

Maar ik heb dus van alles wat, haha.

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Zijn in ieder geval wel goeie weg lees boeken! en als je er eenmaal inzit, dan ben je er ook vaak zo doorheen.. Ik ga denk ook weer eens de boekenkast in van mijn mams om wat boeken te zoeken, is wel fijn nu, als ik ff rustig aan moet doen , om te gaan lezen!

Veel leesplezier gewenst!

Ik begin alweer moe te worden, misschien ga ik vanavond maar wat eerder naar bed.... en dat op koninginnenacht :) en op mijn leeftijd ohhhh dat had ik een jaar geleden niet kunnen voorspellen, maar dat vind ik helemaal niet erg!

12. Pfff ben eindelijk bijgelezen :confused: Jullie hebben goed je best gedaan vandaag :D

Ik heb ongeveer 4 mensen een uitnodiging gestuurd via hyves, dus dan weten jullie dat ;)

Voor die wat ik niet meer weet: http://melanie-p.hyves.nl/

Voor de rest niet veel te melden,verga weer eens van de rugpijn vandaag. :(

Morgen staat er ook nog niets op de kalender, zal wel een rustig dagje worden. Ben echt blij als ik na de zwangerschap nog eens goed kan gaan stappen, want dat mis ik nu toch wel het meeste.

Tot morgen,

Melanie

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Zonneschijn, je kunt dat spul gewoon bij de etos halen, het stond gewoon bij de babyproducten.
    Het is wel een beetje een raar gezicht hoor als je het boeltje daaronder aan het masseren bent :oops: hihi. En dat moet je dan ook nog 5 tot 10 min doen, ach ja heb t er graag voor over als het DAAR maar heel blijft :D

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Allemaal een fijne koninginnedag!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden,

34 weken vandaag! :D :whistle: \:D/ jippie!

zal vandaag wel rustig zijn hiero :( ik zit alleen thuis vandaag moet zo alleen nog boodschappen doen eten hebben voor vannaaf en morge want morgen zijn de winkels dicht :x grrrrr wrm 2 feestdagen achterelkaar :rolleyes:

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Gefeliciteerd Flex!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx :D lekker rustig hier vandaag zeg :(

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd flex met je 34 weken!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

dankje:) jippie komt wat meer leven hier :)

20. Flex: Gefeliciteerd :D

Ik ben vandaag 32 weken, joehoe :D

Deel Deze Pagina