Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, heb er weer een werkdag opzitten. Gelukkig ben ik morgen lekker vrij, lekker samen met m'n man op de roze wolk zitten. We hebben elkaar van de week bijna niet gezien, en nu wil ik toch wel eens samen met hem blij zijn en ervan genieten, hihi...

Ik begin geloof ik een beetje gek te worden... Ik had maandagavond laat, toen ik net wist dat ik zwanger was, nog 3 van die testjes besteld hier op de site. Ik dacht, dat is leuk, kan ik nog een paar daagjes testen, en kijken hoe ie elke dag wat donkerder wordt. Ik dus wachten en wachten, en vandaag begon ik echt een beetje boos te worden, want had ze nog steeds niet! Kom ik er net achter dat ik ze nog helemaal niet betaald had. :oops: Echt weer iets voor mij, haha. Heb ze nu dus alsnog ebtaald en hoop ze dan maandag binnen te hebben.

Ik heb het trouwens helemaal nog niet, dat ik niet meer in m'n broeken pas. Lees dat sommigen van jullie al aan de positiekleding gaan, maar dat is bij mij nog helemaal niet aan de orde hoor.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden hier nog een berichtje voor we gaan, ik kon niet meer slapen ben zo misselijk en heb een zenuwachtig gevoel pfff denk dat ik zo moet spugen.

heb reistabletjes gekregen die je mag hebben tijdens zwangerschap :) gelukkig maar anders is de reis een drama :(

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn broeken passen nog denk ik :confused: hihi weet het niet want heb alleen mijn werkbroek aangehad deze week mijn buik wordt niet dikker maar vlakker hihi best gek om te zien hoe dat zo veranderd :D er is al wel een heeel klein heuveltje te zien ;)

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat spannend zeg,een termijn echo,en dat is niet nog al een verschil 5 weken of 9,heb je zulke lange cyclussen?

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    goede morgen meiden,
    pff hier sliepen we pas om half 3 en de klein eman maakte me om half 8 alweer wakker hihi,niks aan te doen,

hoe gaat het verders met jullie?

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.
    ikga zo lekker naar limburg om een wedstrijd te rijden mijn vriendin moet vandaag en ik morgen.
    heb er echt zoveel zin in.
    maar ik ben ook wel een klein beetje zenuwachtig.
    hihi

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

bleh ik heb alweer gespuugd :confused: hoop dat het goed gaat in de auto en vliegtuig pfff moet 4 uur rijden dan 5 uur vliegen en dan weer 4 uur rijden :confused:

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik hoop voor je dat het een beetje mee valt voor je.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    spannend meis,heel veel plezier,en doe aub voorzichtig

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    pff dat zijn lange tijden,jij ook rustig aan doen,en ik hoop dat het allemaal mee valt

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi hoop het ook ben nl nog steeds misselijk me pilletje al gehad maar merk er niks van :confused:

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja soms kan het ff duren,hoop dat het snel helpt

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb pepermuntje genomen tis nu weg gelukkig ben nu alleen super moe ik heb egt mega wallen onder mijn ogen :confused: hihi strax lekker bij zwembad liggen slapen naja morgen dan ben er pas om 1 uur s'nachts daar :p

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee wilma! goede reis hopelijk ben je niet te misselijk... trouwens reispilletjes mogen niet tijdens zwangerschap of heb je speciale?

veel plezier de komende dagen, geniet ervan! tot donderdag!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb speciale op homeopatische basis ;) ik ga nu doeidoei tot zondag/maandag meiden

en surf tot donderdag ;)

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    veel plezier Wilma!

Hoop dat je kunt genieten!

Ik heb erg veel lucht in de darmen.
    Word er helemaal gek van.
    Af en toe een vlaag van kokhalzen maar het valt mee gelukkig.
    Verder pijnlijke borsten, moe en veel witverlies.
    Nog 2 nachtjes slapen en dan de eerste echo!

Fijne dag iedereen!

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Leuk hè Blondie, de echo..! Ben benieuwd wat er te zien is bij 6 weken.

Ik moet ook af en toe kokhalzen (of schrijf je dat met een 's'..?), vooral met tandenpoetsen. Ook erg moe. Raar dat je lijf in zo'n korte tijd al zoveel kan veranderen, terwijl het vruchtje nog niet groter is dan 5mm.

Zometeen gaan we 2 uur tennissen (eerst les en dan wedstrijd), pff word al moe bij de gedachte alleen al :(
    Is het bij jullie ook zo'n mooi weer?
    Fijne dag!

18. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @fl3xgirl: Oei, wat vervelend! In ieder geval veel plezier in Griekenland!
    @Zonneschijn: 't Is inderdaad 'kokhalzen'. :) Hier schijnt het zonnetje ook!

Ik heb deze ochtend weer een wekelijkse buikfoto gemaakt... weer een vetkwabje erbij. :rolleyes:
    Pas 's middags beginnen mijn darmen echt op te zwellen, maar dat is volgens mij bij mij standaard.

Weet je wat ik wel frappant vind? Normaal gesproken ben ik ongeveer 5 dagen ongesteld. Afgelopen cyclus maar 2 dagen. Je hoort weleens vaker dat vrouwen die zoiets hebben in die cyclus zwanger worden. Wie heeft dat nog meer gehad?

Nog een fijne dag allemaal! :)

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Schaapje82: Gek dat je het zegt, ik was de afgelopen ronde ook maar 1 1/2 a 2 dagen ongi.
    Normaal 3 tot 4 dagen....

Ik was altijd een koffie verslaafde he en kan nu nog maar 1 bakkie per dag verdragen (de rest wordt ik echt onwijs misselijk van) foei.
    En men darmen blijven raar doen hihihi

Hebben jullie het ook dat jullie steeds iets kleins moeten eten, doe je dat niet dat je dan onwijs misselijk wordt.
    Neem nu af en toe een Continu koekje tussendoor of een liga.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    pff de misselijkheid begint nu bij mij ook op te spelen. Vooral bij de gedachten aan bepaald eten krijg ik kokhalsneigingen. Had gister lasagne gegeten maar als ik er nu aan denk ga ik bijna over me nek.

Deel Deze Pagina