Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb dat ik misselijk en duizelig wordt als ik op mijn rug lig :rolleyes:
    Als ik dan rechtop ga zitten is het over. Ook zo raar.

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik ben ook wel eens duizelig, vooral als ik te lang sta, en in een ruimte waar het te druk is!

Op mn rug kan ik prima liggen, maar het kan zijn dat je baarmoeder op een ader in je onderrug drukt waardoor de bloedtoevoer minder wordt en daar wordt je dan weer duizelig van.

Gister een dagje naar Belgie geweest om voor doopsuiker te gaan kijken, want in Belgie hebben ze veel keus, heb een hele leuke gezien! Een klein roze jurkje met doopsuikertjes erin op een piepkleinkledinghangertje. Zal binnenkort even een foto plaatsen. Vandaag gaan we kijken voor wat leuke assesoires voor de babykamer

3. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Ik kan me de dag van het testen ook nog goed herinneren! Op zaterdagmorgen 29 september heb ik een test gedaan, de dochter van mijn vriend was hier ook en ik wilde niet dat ze iets door zou hebben dus ik ben onder de douche gegaan en heb toen urine opgevangen in een bekertje en na het douchen de test gedaan, de cb digitaal, ik kon het niet geloven toen er zwanger op kwam te staan! Ik naar beneden met de test in de hand en mijn vriend naar de keuken geroepen, zijn dochter zat achter de pc in de kamer. Ik liet hem de test zien en hij zei wat is er? Ik zei lees dan wat er staat. Hij zei daar staat zwanger, toen had ie het eerst nog niet door :) Hij wist ook niet dat ik een test in huis had. Toen keek ie me aan en zei echt waar? Toen was ie helemaal blij! Ik kon het niet echt geloven dus de volgende morgen weer een cb digitaal gedaan maar helaas deze werkte niet, had ik weer! Toen zondagsavond naar een vriendin van mij geweest want die had nog een test liggen. Toen hebben we maandagmorgen samen de test gedaan en ja hoor daar kwam een duidelijke plus op te staan! De tijd is idd erg snel gegaan, heb nu een mega dikke buik! :)

Gisteren een erg leuke dag gehad, de koningin kwam namelijk bij ons in franeker! Ondanks mijn dikke voeten toch lopend de stad in gegaan. Het was wel afzien maar ik ben wel blij dat ik het heb meegemaakt! We hebben de koningin goed kunnen zien en ook Maxima en Willem Alexander en de rest goed gezien. Gelukkig ook erg mooie foto's kunnen maken van alles, is toch bijzonder dat ze hier zijn geweest misschien maak je het nooit meer mee! De dochter van mijn vriend heeft voor de koningin gezongen met een groepje en ze was ook op tv! Erg leuk voor haar, ze was wel behoorlijk zenuwachtig maar ze is blij dat ze dit heeft mogen meemaken!

Vandaag een rustig dagje gepland, moet wel aan de schoonmaak in huis want het is wel stoffig geworden na het hak en breekwerk in de keuken. Mijn vriend is vandaag weg en heeft z'n dochter meegenomen dus kan ik lekker m'n gang gaan! Morgen weer een drukke dag want ik ben morgen jarig, flex je mag mijn leeftijd dan veranderen in 38 jaar.

Schaapje volgens mij vroeg jij het aan me maar ik moest laatst iedere week op controle komen en nu weer 1 maal per 14 dagen omdat de bloeddruk afgelopen maandag weer lekker laag was! Maar als ik me niet goed voel moet ik gelijk bellen en moet ik gelijk langskomen.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)

30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje)

1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)

2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje)

3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis
    3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -

4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing)
    4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje – ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje)

8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje)
    8 juni 2008 spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim)
    8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje)
    8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje – thuis
    8 juni 2008 kyansa - ?jaar - ?kindje - waar? -

9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen)
    9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim)
    11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? -
    11 juni 2008 bijnazover - ? jaar - ?e kindje - waar? -
    11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing)

12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)
    12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen)

13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje)
    13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje)
    13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis
    13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen)

14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje – ziekenhuis - (jongen)
    14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje – ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje – Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes)
    15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? -

16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)
    16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen)

17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)

18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim)
    18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje)

21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing)
    21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen)

22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? -

23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)
    23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing)

25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding

26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing)
    26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen)

28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? -

:baby: Verwacht in Juni 2008 :baby: :

Jongens : 12
    Meisjes : 23
    Verrassing : 9
    Geheim: 3
    Onbekend : 10
    Tweeling : 2

:thumup: Buddylijst :thumup: :

Mo1978 <----> Fl3xgirl
    Daantje82 <--->Ilona21
    Spirit70 <---> Schaapje82
    Sjoon <---> erannick
    Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke
    Krokus <---> Bianca75
    claire <---> Melanie P
    Vlademira <---> minnie1979
    Bwtje <---> Zonneschijn
    sunflower <---> claudia0404

:baby: De bevallingslijst: :baby:

Elke1976 bevallen op 8 maart van dochtertje Charlotte*

Op dit moment zijn er 56 Juni mama's

Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008

* Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl of Bianca 75*

Up!

@ spirit heb het alvast veranderd en voor ik het vergeet ALVAST GEFELICITEERD :D

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

nog 80 pagina's te gaan! :)

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    dank je wel Flex!

7. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hai

ik ben gisteren naar de vk geweest en heb weer een check up gehad. Mijn urine was prima, mijn hb 7.1 glucose:4.6 bloeddruk: 129/71, dit was dus allemaal netjes
    alleen maakt de vk zich een beetje zorgen omdat ik in 2 weken tijd 6 kilo ben aangekomen, dit komt omdat ik erg veel vocht vasthoudt. in mijn benen en mijn buik zit erg veel vocht. daarom moet ik volgende week met spoed nog een echo laten maken of alles goed is met de kleine. Gelukkig was het kindje wel goed aanwezig (hartje) maar ze wil gewoon zeker weten dat er neits aan de hand is. Wel een klein beetje eng, je maakt je toch enigzins een beetje zorgen. helaas kan ik niet eerder bellen dan maandag voor een afspraak omdat het ziekenhuis dicht is door de feestdagen. Hopelijk kan ik dan direct dinsdag terecht ben ik ook van de onzekerheid af.
    voor de rest gaat alles gelukkig goed!

gisteren een rustige koningendag gehad even bij ons in het centrum gekeken en voor de rest niets gedaan. Vandaag helemaal een relax dagje. heb zojuist de ramen gewassen in onze slaapkamer en deze helemaal schoon gemaakt. de was hangt buiten te drogen ( zolang het nog droog blijft, hoorde net al onweerklappen) ga me zo maar eens op de bank nestelen met de vriendin en eens kijken of mijn benen iets dunner worden.hihi

spirit leuk dat je de koninklijke familie zo dichtbij hebt gezien! op tv zag het er ook erg gezellig uit allemaal

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Sunflower fijn dat alles goed was bij de vk! Ik groei ook erg hard door het vocht, bij mij is alles goed met de kleine hoor. Ik heb gelukkig de mazzel dat ik iedere keer een echo krijg dus dan kunnen ze met zekerheid zeggen dat alles goed is. Bij jou kon ze gelukkig het hartje wel goed horen dus ik denk dat de kleine van jou het goed maakt in jou buik!

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    He hello allemaal!

Kom ff checken hoe het gaat, zo te zien prima! Fijn sunflower dat het allemaal goed is gegaan bij de vk!

nou miss tot dadelijk!

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    voor als je duizelig bent bij te lang stilstaan...

de bloedtoevoer vanuit je benen terug naar boven is moeilijker door de buik...

wordt je niet lekker dan even wat rond gaan lopen of anders gaan zitten/liggen..

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb eindelijk foto's gemaakt van de duo babykamer ;)

Foto's in mijn album. :)

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Cellie leuke kamer zeg! Mooie kleuren, heb ik ook! ;) het kamertje ziet er echt gezellig uit hoor! Hoe oud is je andere kindje dat de kamer gaat delen met de baby?

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ziet er mooi uit Cellie!

Leuke vloer ook!

14. Ha, dus dan gok ik dat het een jongetje wordt ;)

Maar inderdaad een mooie kamer, Cellie !

Ik moet nog van alles halen om het iets aan te kleden.
    Vandaag eindelijk eens het badje gehaald, want die moest ik ook nog hebben. Maar ik word soms niet goed van de prijzen die ze hebben bij prenatal en babyplanet :confused: Wil het liefste nog een nieuwe kinderwagen, maar als ik die prijzen zie, doe ik het liever nog met de quinny die ik nog had. Prachtige wagen op zich, maar echt onhandig om in de auto te vervoeren :(

15. Heb ook nog een nieuwe steunband gekocht, want die wat ik had was inmiddels te klein. Whaha dus dat zegt genoeg over de omvang van de buik :D
    De mensen denken dat ik elk moment kan gaan bevallen :S

16. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Cellie"Leuk kamertje zeg! Mooie frisse kleurtjes! Erg mooi gecombineerd met het witte. ( ik heb ook lime met turqouise)
    Ik vind de vloer ook erg mooi!

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 14, 5 maand, ik moet nog 6 weken, dus als de baby netjes rond de uitgerekende datum komt, zullen ze 16 maanden schelen :)

Bedankt voor de reacties op de foto's :)

We hebben 5 slaapkamers (maar ook 5 kids straks), dit zal de eerste keer zijn met 2 kindjes op een kamer.

Heb er alle vertrouwen in dat dat prima gaat werken.

De baby komt in het begin bij ons in een wiegje trouwens.

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Cellie,Mooi kamertje inderdaad! Leuke kleurtjes.
    Heb je het idee van de vloer zelf bedacht? Origineel idee!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hihi spirit busted :)

Maar inderdaad mooi opgelost hoor cellie wat zullen ze het gezellig hebben samen!

IK heb uit nieuwschierigheid mijn buik maar eens opgemeten..is nu 1M maar liefst hehe
    en die van jullie? ben benieuwd..

Vandaag heeft vriendlief de trapleuning (erg verlaat klusje haha) eindelijk eens geplaatst :D

Daarna zijn we naar de boerderij gegaan en daar zat Janneke die de verhalen van Pim en Kip schrijft..(sesamstraat)
    We waren er net en er startte een verhaal rondje, dus Sem gelijk neer geplant en achteraf een mooie handtekening in haar boek!

's avonds nog gegeten bij oma en opa, en toen was ons dagje weer volgemaakt!

Zo een raar idee nog 1 dag en dan alweer weekend! :D
    8) 8) EN MOOI WEER KOMT ERAAN! 8) 8)

20. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mooi kamertje Cellie! erg vrolijk en fris!
    Ons kamertje is ook limegroen met lichte kleuren, zo lekker vrolijk!

Mooi weer he Bwtje! ik hoorde dat het 22 graden zou worden zondag.... lekker lekker!

Ik heb beetje last van buikpijnen vandaag die ik niet kan plaatsen, niet regelmatig gelukkig , maar qua omschrijving komt het dichtbij voorweeén... nu is het rustig dus valt wel mee denk...

Morgen eerst maar is de Kraamzorg bellen, heb gewoon nog niks gehoord :confused: beetje vreemd!

Ik ga zo me bedje opzoeken, tot morgen!

Deel Deze Pagina