Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    yeahhhhh 35 weken whahaha
    nog 1 maandje te gaan en dan zijn wij aan de beurt hihi spannend
    moet nu gaan druk dru kdruk met van alles en nog wat

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    nog 10 berichten en dan heb ik de 1000 gehaald whahaha grappig hoor

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Spirit van harte gefeliciteerd met je verjaardag!maak er een leuke dag van!
    @mo,gefeliciteerd met je 35 weken gaat snel nu he haha!
    @cellie wat een mooi kamertje zeg ;) ik ga ook voor een knul bij jou :)
    Iemand nog wat van erannick gehoord?

Hier een rustige koninginnedag gehad,en gisteren hoorde mijn vriend dat zijn opa is overleden,die familie communiceerd niet zo goed met elkaar,dus hij is al 3 dec overleden,echt verschrikkelijk voor mijn vriend dat die daar niet over is ingelicht,zijn opa woonde niet om de hoek,vandaar dat we er nu pas achter kwamen en zijn oude nummer deed het niet dus we konden hem ook niet bellen,ik vond het in december al zo raar dat we geen kerstkaartje kregen die kregen we altijd namelijk..pff dus flink klote voor mijn vriend!

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @zonneschijn heel veel sterkte in het ziekenhuis!ik hoop dat alles goed is en je weer lekker naar huis mag!

5. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik tref het met het weer zeg! Net al heerlijk koffie gedronken op de veranda.

Zonneschijn succes straks in het ziekenhuis!

Claudia wat naar zeg voor je vriend dat hij het nu pas hoort van zijn opa.

Weet niet meer wie er begon over voorweeen maar dat heb ik sinds een paar dagen dus ook al! Als het vandaag maar niet komt want dan zijn we tegelijk jarig :) Het zal nog wel een tijdje blijven zitten denk ik maar heb soms echt erge krampen, vooral als ik wakker word en me om wil draaien is dit best pijnlijk!

Mo veel plezier op de camping, jullie hebben er prachtig weer bij!

6. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Cellie, dat kamertje ziet er supermooi uit en alles past bij elkaar..

Spirit: nog van harte!

Alle dames die het (zo nu en dan) (een beetje) zwaar hebben:
    Veel sterkte!

Ik zit nu op kantoor met een baby die me nogal in mijn ribben schopt.. nog 5 werkdagen, pfff, maar het lukt wel.

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Zonneschijn succes..hoop dat je beebje goed genoeg is gegroeid!

Spirit van harte met je 38ste verjaardag!
    maak er een leuke dag van!

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zonneschijn we gaan er gewoon vanuit dat je lekker thuis mag blijven, kan me niet anders voorstellen!

Bij buddynieuws zet ik het er gelijk op..maar hopelijk is het niet nodig!

groetjes!

Lekker weertje al, was net boodschappies wezen doen, het word vanavond hier Burrito's!
    En lekker voor vanavond laat stokbroodje gehaald, met eier en krabsalade was in de aanbieding mjam mjam :D

Pakketje is op de bus, nu wacht ik nog zelf op een stokke stoel, gekregen van schoonma en pa! Ben erg benieuwd of die deze week nog komt..
    En morgen krijg ik als het goed is ook nog 2 pakketjes binnen :)

Dametje ligt nu op bed, nu het slapen nog..zit weer eens te zingen en te kletsen :rolleyes:

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Waar heb jij je Stokke stoel gekocht Bwtje?

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ze wilden hem eigenlijk in de winkel gaan kopen, toen ben ik eens wezen googlen en heb hem dus uiteindelijk bij skandic laten aanschaffen ivm enorme prijsverschil!

(http://www.skandic.de hier dus)

Jij ook gekocht?

En die van onze grote dame staat op MP krijg ik af en toe wel meeltjes en biedingen op binnen en als die de deur uit is..dan probeer ik een tweedehandse stokke te scoren op MP maar dan moeten de prijzen niet belachelijk hoog liggen, anders bestel ik hem zelf ook nieuw daar!

11. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hmmm toch eens verder teruglezen waarvoor Zonneschijn naar het ziekenhuis moest..

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ze mocht al eerder terug naar huis van het ziekenhuis, en vandaag krijgt ze dus de groeiecho en nog wat metingen om dus vast te stellen of het kindje nu daadwerkelijk is gegroeid in die 2 weken..

zo niet wordt het alsnog opnemen anders mag ze gewoon lekker thuis blijven en rustig aan doen! he Femke! rustig aan doen hehe :)

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Cellie mooi kamertje meid! Lekker vrolijke kleurtjes 8)

Spirit van harte gefeliciteerd met je verjaardag :p

Gisteren voor accesoires wezen kijken voor de babykamer bij kidsfactory maar helaas niet geslaagd :x
    Heb nog wel een luieremmer gekocht en een manicuresetje voor de beeb.
    Was trouwens megadruk gisteren in die winkel bah, ik ga liever op een rustigere dag shoppen maar dan kan vaak mannetjelief niet.....

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O ja ik heb mn buik ook opgemeten en die is nu ook 100 cm en ik ben begonnen met 79 cm ( maand zwanger).

Borstomvang is nu ook 100 cm en was 94

Heupwijdte is nu 105 pfff en was 93.

Dus behoorlijk gegroeid alles hihi, ben benieuwd naar jullie aangekomen centimeters haha

15. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Ah ok.. Nou sterkte ermee, hoe dan ook is het altijd eng als het 'anders' gaat..

Ik hou het hier ff niet meer uit op de bureaustoel, tijd voor een wandelingetje...

Nog een tip bij oedeem: oubollig maar een wondermiddel: steunkousen! Heb zo de hele koninginnedag door de stad kunnen struinen, was anders nooit gelukt. Raar maar waar: mijn voeten waren bij het uittrekken dunner dan bij het aantrekken.
    Zwangerschapszwemmen wilde ook wel een beetje helpen, maar dat is nu twee weken niet! GRR net nu het echt zinnig wordt.

Grappig die verhalen over wakker gehouden worden, heb ik ook last van. Soms is het echt heftig he? En dan denk ik dat het aan de koffie ligt, zucht..

Bij vk dinsdag te horen gekregen dat het jochie 'volgens de boekjes groeit' en dat hij al zit ingedaald. Goed nieuws! Nou maar kleertjes wassen in het weekend voor de koffer.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@zonneschijn sterkte in het zekenhuis.

zow wat een lekker weertje zeg!
    net even stad in geweest alvast een kraamkado kopen voor mijn schoonzus :)

daarna zijn we naar het ijzelmeer gelopen en lekker op een bankje een milkshake gedronken, en toen weer terug waggelen naar de auto hihi :) had nl behoorlijk last van het schaambot dus ga je automatisch anders lopen hihi :)

@ minnie wat grappig dat je dat hebt bijgehouden dat meten dat heb ik helemaal niet gedaan hihi :) niet aan gedacht maarja niks meer aan te doen ;)

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Dankjullie wel voor de lieve reacties!

Ben weer thuis en mag gewoon thuis blijven! Kindje was wel gegroeid, maar zelf had ik stiekum op meer groei gehoopt. Dus tijdens de echo dacht ik echt dat ik weer mocht/moest blijven daar in het ziekenhuis.

(grr irritant beeldscherm.. zie niet wat ik type onderin het scherm, dus plaats het vast en wijzig um nu effe)

Gelukkig was de gyn positiever en zag dta er in ieder geval groei was, in 2 weken en 2 dagen tijd is t kindje bijna 2 weken gegroeid. Dus nu ligt t kindje ongveer 3 weken achter.
    Nu 2 keer per week terug voor ctg-scan en over 2 weken weer groei-echo...
    Ben wel opgelucht dat ik gewoon thuis mag blijven, maar niet superblij want had gehoopt dat m'n kindje wat meer ingehaald zou hebben...
    tot later, ga nu even eten.

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @evitaaa fijn dat alles volgens het boekje gaat!

flex ik heb dat ook met lopen dat me schaambot zeer doet en dat je dan idd anders ga lopen.

ik heb ook in 1x veel last van me bekken komt dat door het indalen?

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    fijn dat de kleine gegroeit was en dat je gewoon thuis mag blijven!

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Bwtje; wij hebben al 2 kinderstoelen, maar we waren laatst ergens en daar zat onze jongste van 14 mnd in een Trip-Trap en dat beviel toch wel erg goed. Nemen ook veel minder ruimte in beslag aan de eettafel.

De site die jij noemde kende ik idd, hoe lang geleden heb je besteld? En hoe lang zou het duren?
    Moet je vooraf betalen? En welke kleur heb jij;)

We hebben dus al 2 stoelen, waarvan een ouderwetse die staat op de veranda, ideaal voor buiten. En binnen een aan tafel, net 6 maanden oud, zo'n kubusmodel, maar nog een Stokke erbij hebben we al besloten, niet direct nodig, maar tegen de tijd dat de baby dalijk een maand of 8 is, vroeg genoeg ;)

Deel Deze Pagina