Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Marlie81 krijgt 19 mei een kijzersnede lees ik net

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb trouwens tijdje niks van daantje vernomen jullie wel? ergens in maart was haar laatste berichtje

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo zijn er wel meer die al een hele tijd niks meer van der eigen laten horen

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hopelijk niks ernstigs natuurlijk

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow lijst ff bewerkt heb er 1 uitgegooit bijnazover die had maar 1 bericht ge[plaatst en is nooit weer geweest de rest van de lijst is af en toe wel actief op het forum alleen niet hier :)

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik dacht dat hoever je bent met de zwangerschap des te minder dat je kindje ga bewegen maar deze jongen hier is lekker bewegelijk hihi..

7. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden laat ff wat van mij horen wat een weertje he vandaag heerlijk we zitten lekker buiten.
    ik heb soms ook last van mijn buik weet niet wat het is

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha bulldog die van mij beweegt ook veeeeeel meer dan ze ooit gedaan heeft hihi :) maar ook continu de hik :)

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vind het niet erg geniet er maar van straks moet je het weer missen maarja dan heb je het in je armen

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ppfff wat doen me poten toch zeer zeg gggrrrrrrr :x :x

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

wordt altijd vrolijk als de kleine beweegt had laatst met mijn vriend erover dat ik zo'n last heb van een dubbelgevoel. je kunt niet w88 tot je je beeb in je armen hebt maar ben zooooo bang dat ik het getrappel ga missen in mijn buik :( maar goed daar slaan we ons ook wel weer doorheen dacht ik zo :)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ahhwww meid wat vreselijk ik kan je niet helpen heb er zelf gelukkig geen last van... dus heb helaas ook geen tips voor je :(

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo hier ook weer even een rustmomentje :)

Gister lekker de eerste BBQ achter de rug bij de overbuurtjes, wat was en is het vandaag toch ook weer genieten van het mooie weer 8)
    Dat mag van mij wel heel de week blijven hoor!

We zijn net terug van een stukkie fietsen, en bij de grote beek de beestjes wezen bezoeken!
    (ga btw niet meer zo snel op de fiets hahaha)

En nu ligt ons dametje lekker te slapen boven, zometeen komen mensen naar de eetstoel kijken..dus die heb ik vanochtend lekker buiten schoon staan maken! en gelijk wat wasjes op gehangen dan maar! :D

Nu ff uitrusten en straks naar oud klasgenootje fietsen woont vlakbij, en dan met zun 3tjes aan de tapas...tenminste als het maar buiten is!

Zo de dag weer doorgenomen he :)

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    denk dat ik het ook wel ga missen maar kijk er ook heel erg naar uit dat ie eruit is en dat ik weer gewoon alles kan doen.kan af en toe me schoenen al niet aan doen dus.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow bwtje je hebt het druk :)

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bwtje lekker bbqe heb ik ook zin in mjammie..

is wel lekker weer voor te fietsen maar daar heb ik geen fut voor hhaha

veel plezier bij je oud klasgenootje!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

2900 nog 100 te gaan :)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Misschien een idee als wij beginnen met bevallen, dat we de lijst dan eens opschonen weer?
    Degene die het leuk vinden om erop te blijven en ook echt mee te posten en vermelden wanneer bevallen enzo blijven er gewoon op..
    Dan kunnen we echt zien hoeveel er nog moeten bevallen enzo!

Ik snap ook wel van de tweelingen en die prematuur dat je meer met mensen post die in hetzelfde schuitje zitten..
    maar als ze hier dan niet posten kunnen ze toch ook gewoon van de lijst neem ik aan..

Dus eind mei ergens weer een opschoon actie ze staan er zo ook weer op toch?

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gaat de goeie kant op he hahahaha :D

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben wel benieuwd hoe dat de bevallign zal beginnen heb tot nu toe nog geen harde buiken gehad zover ik weet en ook geen voorweeen ben wel benieuwd hoe dat voelt..

Deel Deze Pagina