der was toch nog iemand met een geplande keizersnede ben vergeten wie het was kan ik dat op de lijst erbij zette is wel leuk hihi
Hier ook problemen met het aandoen van sokken en schoenen, ik hou geen vocht vast maar ik kan er niet meer makkelijk bij haha, mijn buik zit echt in de weg dus dit weer speelt er mooi op in! lekker makkelijke instappers
ow wet het alweer krokus wordt 30 mei ingeleid d8 dat een een keizersnede was hihi heir ook moeite met sokken en schoenen aan doen door de dikke buik hihi
ja joh anders zit je met een halve lijst te wachten op reactie van mensen die niet meer komen hier.. veel leuker om degene bij te houden die posten enzo.. Maar inderdaad er was hier iemand die ook eerder moest bevallen ja! durf het zo ook niet meer te zeggen hoor!
nee wordt idd niet echt gewaardeerd (hoe schrijf je dat?) kreeg vorige keer behoorlijk wat boze berichtjes in mijn pb
Ik had bij de eerste hele lichte krampjes ineens, en toen had ik zoiets van volgens mij ga ik vandaag bevallen.. en dat was ook zo terwijl ik 's avonds pas echte weeen kreeg toen! Ben benieuwd of ik het nu ook weer zo goed aan ga voelen.. Ik wist het ook met zwanger zijn, ik voelde diezelfde krampjes en zei ook ik weet het zeker ik ben zwanger deze keer! En klopte dus ook Maar dit is bij iedereen ZO anders...+ die voorweeen kunnen ook nog eens heel lang duren..zit je alsnog te wachten dat lijkt me ook niet leuk hoor!
heb ze gelukkig niet en zit altijd in de zon zodra hij er is en het warm is alleen beetje stom van me om me pas in te smeren als ik uit de zon ga ipv erin
ik heb ze ook nog niet maar drek krijg ik ze wel en dan gaan ze niet meer weg... ja je kan je beter van te voren insmeren
Ik heb zo'n zin om het zwembad neer te zetten en te vullen maar me vriend wil het nog nie neemt zoveel ruimte in pffffff had water lekker kunne opwarmen... pfff mannen
ow haha daar maak ik me niet druk over ik wil ook wel samen de lijst bijhouden doe ik niet moeiijk over! flex gaat hier over de lijst, en als mensen hier ideeen of opmerkingen over hebben kunnen ze haar pb'en! Ik zag laatst ook een mooie lijst waar ook duidelijk stond vermeld iedere keer..wegens het opschonen van de lijst ivm beginnen van bevallingen zijn er een aantal mensen van de lijst. wil je er weer op komen stuur even een pb naar ... en... en gelijk ook een link in die namen! heel handig, en wel zo netjes toch? Mensen die hier dan genoeg komen of willen blijven maar af en toe kunnen posten kunnen dit dan ook doorgeven aan de lijstbijhouder oid haha En dan weet flex dit en hoeven die er ook niet af toch? En je staat er zo weer op dus.. Het moet wel duidelijk blijven vind ik en als mensen daar moeite mee hebben dan toch niet zo opgelost hoor
tja we doen het gewoon eind mei! mijn pb staat altijd open en zal voor het verwijderen eerst een backup maken van de lijst zodat ik iig allegegevens heb als iemand zich weer aan meld