hoi hoi dames ik heb nog helemaal niks gekocht .. ik wil eerst duidelijkheid hebben .. en dan nog heel snel een andere woning zien te vinden.. heb nu maar twee slaapkamers en zijn als de baby er is met 5 dus moet wel een oplossing gezocht worden maar deze mama gaat slapen spreek jullie morgen allemaal
agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk 10 okt: josie 1e echo herfstvakantie: katje81 bellen naar vk november dec
Goede morgen meiden, hoe gaat het met jullie? HIer alles goed,alleen kort geslapen hahaha, maar dat komt allemaal door de goeie spanningen hihi
Goeiemorgen allemaal! Hihi, Derona, ik kom 's avonds ook maar moeilijk in slaap, lig aan vanalles te denken. Hebben jullie constant last van "iets"? Ik had de laatste 3 dagen steeds wat steekjes en gevoelige borsten en nu word ik wakker en voel ik dat (nog) niet. Ga me meteen al zorgen maken... fijne dag, ik moet werken nu.
heb alleen zaterdag steekjes gehad in 1 borst, alleen nu als ik er iets op druk dat het zeer doet, en ben nu iets misselijk hihihi maar mag niet klagen en meis niet meteen zorgen maken hoor, werkse
agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk 10 okt: josie 1e echo 15 okt: zonneschijn 1e echo herfstvakantie: katje81 bellen naar vk november dec
goede morgen dames hier gaat alles oke. heb vanmorgen even een testje gedaan met de digitale. er kwam meteeen zwanger te staan dus ben er nu helemaal zeker van. ik ga zo vk bellen voor een afspraak.
hahah ja het voelt zeker goed. en zodra ik de vk gebeld heb straks voel ik me nog beter. ik heb deze zwangerschap nog niks voor me zelf gekocht. ik heb van mijn vorige zwangerschap nog een hoop staan en dat ben ik een beetje aan het uit zoeken. zijn allemaal nieuwe dingen waar nog niks mee is gedaan natuurlijk.
ik ga nog niks kopen hihihi,ga eerst lekker genieten, en heb nog wat van mijn vorige zwangerschap, maar kinderkamer en box moeten wel nieuwe komen hihih voor de rest heb ik bijna alles,
agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk 10 okt: josie 1e echo 15 okt: zonneschijn 1e echo herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 31 okt: ilona intake november dec
verloskundige gebeld en mag 31 okt voor intake en dan wordt er een echo ingepland voor die zelfde week of die week erna. ben dan rond de 8a9 weken.
hihi ja we hebben tijd zat. ik moet op tijd aangeven op mij werk i.v.m met vervangen als ik naar de vk ga. zodat ze iemand kunnen regelen.