Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemiddag allemaal. Kom net een half uur geleden pas uit m'n bed rollen.. :oops:
    Maar heb heerlijk geslapen en nog steeds geen last van misselijkheid. Wel heb ik sinds een paar dagen wat meer last van witverlies, waar ik nog meer meiden over hoor. Dus dat zal er wel bijhoren? Heb ik iig één symptoom!
    Ik ga nu even lekker douchen, en de middag samen met m'n man doorbrengen, die ik van de week nog bijna niet gezien heb. We hebben nog geen plannen, maar we gaan ons lekker vermaken. Misschien een filmpje, even richting centrum, broodje eten, met de hondjes wandelen...

@Flexgirl: Hele fijne vakantie. Hopelijk wordt de misselijkheid wat minder.

Verder wil ik iedereen een hele fijne dag toewensen. Waarschijnlijk ben ik er vanavond nog wel even.

Groetjes!

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Dat heb ik dus met pizza :(

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb het ook met krieltjes.. :(

Maar ach.. moet ook niet zeuren denk ik dan. Het is voor het goede doel he :)
    Sinas helpt bij mij wel om dat misselijkheidgevoel weg te krijgen.l.

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Is zeker voor het goede doel hihihi :p
    Bij mij helpt rooibos thee heel goed, echt heerlijk :D

5. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik heb net een fles cola gekocht..

Vanmorgen nadat ik hier geschreven had een paar misselijke uurtjes gehad (letterlijk en figuurlijk;))

Hier in Groningen ist heel mooi weer zonneschijn en over de eerste echo:

21/22 dagen na de bevruchting begint het hartje met kloppen. Da's dus niet 21/22 dagen na je NOD maar echt vanaf het samensmelten van eicel en zaadcel.
    Aangezien ik mijn eisprong heb gevoeld de 18 sept denk ik dat mijn eitje de 19e bevrucht is en weet dus zeker dat ik die 21/22 dagen voorbij moet zijn... (mss zelfs 1 dagje langer zwanger..dat rijmt)
    Maar ik weet het niet, mss klopt ie al wel maar is het allemaal nog te ienieminie om op de echo te zien.

Weet je (en ook de rest van de dames hier) zeker hoe lang jij precies zwanger bent?
    I.ig maak jij meer kans op een kloppend hartje als ik vrees ik.

Ik ga weer op de bank liggen

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Aanstaande maandag of dinsdag zit ik 21/22 dagen na bevruchting :D

Waar heb je die info gevonden meid?

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    in het boek "het grote wonder" van Lennart Nillson.

Echt superboek is dat met prachtige plaatjes.

ik las net terug en daar staat dag 22 en ergens anders heb ik dag 21 gelezen.

Jet begint dan met samentrekken en kloppen en 2 dagen erna klopt het snel en regelmatig.

Liefs1

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hier valt de misselijk nog reuze mee,ben alleen heel erg moe,en moet nu absoluut niet aan chocolade denken hihih

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Mijn vorige ongesteldheid was ook maar 2 dagen en het stelde niets voor.
    Ben nu weer een beetje fit, was de afgelopen dagen erg moe, heb nergens geen zin meer in als ik een dag heb gewerkt. Hoop dat dat wel beter gaat worden na 12 weken!

10. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Bleh; ik ben moe EN misselijk... eigenlijk de hele dag door... Weet ook niet zo goed wat ik moet eten. Een boterham is nog het fijnste.

11. San28

San28 Lid

10 okt 2007
    52
    0
    0
    Gelderland
    Dag dames!
    Jonge, wat hebben we hier allemaal een fanatieke schrijvers! Ik ben er een aantal dagen niet geweest en ben direct 3 kwartier bezig geweest met bijlezen! haha :)

En natuurlijk, van harte welkom nieuwe dames. Van harte gefeliciteerd met jullie positieve test.

Ilona21: Mag ik ook nog op de bevallingslijst? Ben de 16e uitgerekend en zwanger van ons 2e kindje. En hoop dat je veel succes hebt bij je wedstrijden meid. Ben benieuwd hoe het is gegaan.

fl3xgirl: Denk niet dat je dit nog leest, maar een hele fijne vakantie en geniet ervan! Hoop dat het lekker weer is! Maar dat zal wel 8)

Daantje82: Gaaf dat je al je 1e echo hebt gehad! Je hebt je eigen kleine stipje kunnen aanschouwen. :p Leuk toch!

Met mij gaat het nog prima. Merk nog niet veel van mijn zwangerschap, alleen dat ik vreselijke nesteldrang heb. NU AL! Wil alles opgeruimd hebben en het huis netjes, terwijl wij midden in een verbouwing zitten haha :). Verder slik ik ook nog gewoon foliumzuur en ga zo direct ook wel over op davitamon. Daar zit inderdaad direct alles in. Ik ben gelukkig nog niet misselijk, maar dat kan nog komen natuurlijk. Wat ik deed bij mijn vorige zwangerschap, was gewoon appels eten. Heel veel appels heb ik gegeten. Elke keer als ik me een beetje misselijk voelde, nam ik een hap van mijn appel. Kwam op zich ook nog wel goed uit, want was aan het einde dus maar 10 kilo aangekomen. Dat is heel netjes, geloof ik.
    Kom vandaag nog wel ff kijken. Een fijne dag vandaag met dit zonnige en heerlijk stralende weer. (En morgen blijkt het ook zo te worden, joeppie!)
    Liefs,
    San

12. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Pfff ik krijg ook bijna niets binnen. Alles ruikt zo vies en smaakt zo anders. Alleen fruit vind ik best nog lekker! Goed eigelijk hé! Beter fruit dan aan de augurken of chocolade...

13. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hai meiden,

De roze wolk begint toe te nemen, gelijk op met het stijgen van het hcg gehalte..
    Inmiddels heb ik er (bijna) alle vertrouwen in dat het goed zal gaan. Ik hoop dat bij jullie nu ook de meeste twijfel weg is. Want dat lijkt met het allervervelendst.

Verder doe ik iedere middag een tukje en heb ik
    HONGER! Niet normaal. Ik probeer me aan het appel-boterham dieet te houden..
    enne wat is er nou weer mis met augurken? :)

14. San28

San28 Lid

10 okt 2007
    52
    0
    0
    Gelderland
    Fijn Eevitaa dat je wat minder onzeker bent.... En eeuuuh, er is niks mis met augurken! Ook niet met zure haring ;)

15. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Haha wat denk je dat ik gisteren gegeten heb?

Een Heerlijk Huisgemaakte salade met
    Zure Haring en
    Augurken!

Enne.. morgen ga ik heel stout sushi eten...
    Als je je bedenkt dat ze in Japan de hele zwangerschap door sushi eten... en dat het een prima restaurant is.... en wie heeft er nou ooit een listeria infectie gehad?.. en toxoplasmose zit er sowieso niet in..... en en en als ik er zin in heb zal het toch wel goed voor me wezen?

Haha eet smakelijk allemaal, en voor de misselijke dames dan maar alleen: eet..

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dag dames,

Ik heb de hele middag al bruine/roze/slijmerige afscheiding. Verder geen krampen ofzo en het is ook niet 'echt bloed'. Maar ben er wel een beetje ongerust over. Ik wacht het gewoon even rustig af..

17. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Vervelend meid,

maar het schijnt juist in deze tijd van je zwangerschap normaal te wezen. Ik ben er zelfs al voor gewaarschuwd..

18. San28

San28 Lid

10 okt 2007
    52
    0
    0
    Gelderland
    He ja vervelend. Helaas kan je niet meer doen dan afwachten........ Is makkelijker gezegd, dan gedaan, maar....... Maak je maar niet ongerust....

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wie van jullie is net gestopt met roken of rookt nog?

20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Heeft iedereen last van bruine afscheiding? Heb het namelijk nog helemaal niet gehad wel meer witverlies.

Deel Deze Pagina