Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Yeahhh, 37 weken vandaag!

Uk mag komen als ie er klaar voor is, wat een mijlpaal zeg. Ik krijg gelijk weer last van nesteldrang, ben er gelijk met m'n mannetje uit gegaan, haha. Dat wordt een dutje vanmiddag.

2. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Haha ik moet stiekem wel een beetje lachen om jou vragen!
    Een groter wordend gat hihi, nou de pijn die je hebt moet er wel voor zorgen dat het groter word ja :p
    Maar zelf voelen zal vrijwel niet gaan, 1 omdat je er niet goed bij kan haha
    en 2 omdat wij ook niet weten waar en hoe we moeten voelen..
    + het lijkt me ook helemaal nix om daar te voelen, dat mogen hun lekker doen! hehe en zelfs dat is al minder prettig vooral bij heftige weeen!

Maar mocht je wel thuis bevallen en je hebt echte weeen, dan mag je gewoon bellen al is het midden in de nacht hoor..waar de meeste bevallingen plaatsvinden ;)
    Als je moet dan moet je, maar als je een teken krijgt dat de echte weeen beginnen dan hoef je ook pas te bellen dus inderdaad niet bij het eerste krampje nee!

Over Australie we hadden er al kunnen zitten, als ze niet zo extreem streng waren met visa's ed..
    we zijn er actief mee bezig geweest, maar nu door kids ff rust!
    Hij zit nu ook in een betere baan die meer kans heeft op visa's..
    dus dan starten we het weer opnieuw op ja.
    Hij had al een baan en huis kunnen hebben, maar ja zonder visa kom je daar niet ver mee! :rolleyes: Dus voor nu is het nog even een droom :D

3. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    gisteravond was gezellig met mijn oud klasgenootjes :)
    ik was pas om 23:00 thuis haha en zelfs toen was het nog niet helemaal donker op de fiets..
    Het was ook lekker dichtbij dat scheelde wel..

Lekker buiten op een terrassie gegeten en daarna ijsje gehaald mjam mjam!

Tijdens de dodenherdenking zaten we dichtbij de kerk haha, dus of we wilde of niet dat ding ging een kwartier lag mega hard tekeer haha
    dus stonden we er wel even bij stil ja ;)

4. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    @sunflower: Spannend! Ik hoop dat je snel terecht kan voor een echo!

@Cellie: Leuk kamertje! Knap hoe jullie het zo voor twee kindjes hebben ingericht!

@claudia0404: Wat een vreselijk bericht over de opa van je vriend. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

@Zonneschijn: Fijn dat je kindje gegroeid is en je lekker thuis mag blijven!

@meryem85: Balen dat ze spulletjes vergeten zijn en je nog niet het kamertje af kan maken.

@krokus: Fijn dat alles goed met jou gaat. Spannend of je nu wel of geen juni-mama gaat worden ;)

@Jeslin79: Ik heb die doos al een paar weken in huis. Misschien even bellen? http://www.prenatal.nl//article.aspx?id=3

@onsukkie: Gefeliciteerd met je nieuwe mijlpijl van 37 weken! Grappig filmpje trouwens!

Sorry, dat ik niet op iedereen heb gereageerd, maar ik heb wel al jullie berichtjes gelezen.

Zo, het eerste babywasje heb ik gisteren gedaan. Dat Color Catcher doekje was nog helemaal wit gebleven. :(
    Doen jullie ook alle kleertjes met opdruk binnenstebuiten keren? Of maakt dat geen verschil wat betreft verkleuring?

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    goeiemorge

onsukkie gefeliciteerd met je 37 weken wel fijn da tje nu ook thuis mag bevallen!

bwtje fijn dat je een leuke avond heb gehad!australie das niet echt bij de duer maar wel gaaf lijkt mij!

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @schaapje dat heb ikniet gedaan de kleertjes met opdruk binneste buiten gekeerd!

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

De afgelopen dagen heb ik veel te veel van het mooie weer genoten om achter de pc te zitten. Heb wel een paar pagina's bijgelezen, maar nog niet alles.

Ben er na mijn mopperweek vorige week wel van opgeknapt, dat zonnetje.
    We zijn lekker in huis bezig geweest. Begint nu echt wat te worden.
    De babywas is ook klaar. Kamertje is er nog steeds niet, en ik moest toch ergens mee tutten. ;) .

Vandaag alweer 33 weekjes. Tijd lijkt echt te vliegen.
    Zal vandaag tussendoor weer ff bijlezen.
    Duim voor me dat de kamer deze week echt komt.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    ik duim voor je !

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Dank je wle, dit is wel echt een mega mijlpaal hoor!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    ja da geloof iok ook wel je mag nu thuis bevallen en het is niet zo heel vroeg om te bevallen

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

pfff wat veel bijlezen zeg hihi.
    ik heb de blije doos ook nog niet.... grrrrr :x haha

* hier gisteren tijdens het koken d8 ik echt OMG ik ga bevallen :confused: had vreselijke pijn onderin me buik en in me rug en drukkend gevoel op me schaambot.... maar goed ze zit er nog in gelukkig :) maar fijn is het niet echt :rolleyes:

en even over de lijst ik ben het helemaal kwijt :cry: heb de tekst van meimama's gekopieert dus als de lijst is gewist zet ik die tekst erop maar wat moet ik nu doen? :cry: :) zullen we anders even samen kijken wie ik kan wissen en wie niet want ik vindt dat nl nogal moeilijk om te beslissen ;)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75?
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist.
    Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…*

26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)

30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje)

1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)

2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) - 19 mei keizersnee

3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis - (onbekend)
    3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (onbekend)

4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing)
    4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

6 juni 2008 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje – ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje)

8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje)
    8 juni 2008 spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim)
    8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje)
    8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje – thuis - (onbekend)
    8 juni 2008 kyansa - 29jaar - 2kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen)
    9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim)
    11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend)
    11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing)

12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)
    12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen)

13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje)
    13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje)
    13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (onbekend)
    13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen)

14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje – ziekenhuis - (jongen)
    14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje – ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje – Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee
    15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend)

16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)
    16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen)

17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)

18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim)
    18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje)

21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing)
    21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen)

22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend)

23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)
    23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing)

25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend)

26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing)
    26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen)

28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? - (onbekend)

:baby: Verwacht in Juni 2008 :baby: :

Jongens : 12
    Meisjes : 23
    Verrassing : 9
    Geheim: 3
    Onbekend : 9
    Tweeling : 2

:thumup: Buddylijst :thumup: :

Mo1978 <----> Fl3xgirl
    Daantje82 <--->Ilona21
    Spirit70 <---> Schaapje82
    Sjoon <---> erannick
    Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke
    Krokus <---> Bianca75
    claire <---> Melanie P
    Vlademira <---> minnie1979
    Bwtje <---> Zonneschijn
    sunflower <---> claudia0404

:baby: De bevallingslijst: :baby:

Elke1976 bevallen op 8 maart van dochtertje Charlotte*

Op dit moment zijn er 54 Juni mama's

Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008

*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75?
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist.
    Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…*

Up!

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest, maar ze kon niet de ligging van het kind bepalen. dus moet ik even een afspraak maken voor een echo. en binnen 2 weken vertelde ze me.....
    maar ik vind het niet erg om weer even te spieken bij de kleine. verder is alles goed.
    en natuurlijk van het heerlijke weer genieten!

14. vlademira

vlademira Niet meer actief

flex ik zal wel graag o de lijst blijven hoor.
    al zal ik deze weken denk ik wat minder online zijn druk druk druk.

en van die pijn heb ik af en toe ook laatst een paar keer achter elkaar maar het zette gelukkig niet door.

ik weet niet wie het vroeg maar het is eventueel mogelijk om ontsluiting zelf te voelen heb ik op internet gelezen maar hoe dat oelt geen idee

15. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    netjes hoor flex misschien in een opvallender kleurtje..
    maar ik zou gewoon deze maand ff afwachten en dan dus terugkijken..
    wie heeft gereageerd hier of jullie een pb heeft gestuurd blijft gewoon op de lijst de rest kan eraf..
    en staat er zo weer op dus ja kleine moeite toch?

onsukkie feli! hier ook alweer 34 ja begint echt hard te gaan.en jij mag nu al gewoon hahaha

btw ik ben een beetje huisjes aan het kijken he..
    kom ik ineens dit tegen, niet normaal duidelijk een LAAF fan haha
    Ik wilde bijna een bezichtiging aanvragen om alleen al te gaan kijken hihi :) moet je nagaan als je hun makelaar bent whoehaha

http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/d ... KoopObject

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hihi, jammer dat ze geen laaf in de tuin hebben..

maar wat erg ja...

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hahaha idd hoezo verslaaft

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    sjoon kan dat kwaad dat ze dat niet konden bepalen?

19. vlademira

vlademira Niet meer actief

je bedoelt zeker verLaaft ;) :) ;)

20. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

Jan 24, 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    @schaapje82: bedankt voor de tip...ik heb net gebeld, blijkt dat ze het afhaalbericht naar mijn vriends email hebben gestuurd. Hij heeft het zeker meteen weggegooid, weet echt niet hoe ze erbij zijn gekomen om het naar hem te sturen. Ze gaan volgende week een nieuw afhaalbericht naar mij sturen.

@Melanie P: als ik jou was zou ik denk ik ook even bellen, misschien is er bij jou ook iets mis gegaan

Share This Page