Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, ze mag nu zonder bezwaar komen. Hoewel ik eerst het huis nog schoon wil hebben, dus ze moet nog even wachten, haha.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mocht ik ook afgelopen weekend, al kon ze het wel voelen, ze mocht die liggings-echo aanbieden en ik zei natuurlijk geen nee. Zo'n kindje is al groot in je buik joh, past echt met geen mogelijkheid meer op de echo, hihi.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jaaa, ik hoor natuurlijk ook stiekem bij de mei-mama's he, maar ik zit zo aan het eind dat het zomaar eens juni kan worden, dus ik spiek en schrijf hier ook regelmatig mee.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    heb net naar de vk gebeld voor me dikke enkels en voeten doet gewoon zeer!
    maar water drinken en met me voeten omhoog liggen zou moeten helpen nou heb gister niks anders gedaan en het begon alleen maar zeerder te doen!
    leuk als je nog zon 4 weken erme rond meot lopen
    ppfffff

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nee, dat niet, maar dit is meer uit voorzorg, niet dat ik dadelijk thuis aan het bevallen ben, en de kleine ligt in een stuit, zo vertelde de vk.
    ze zei: of de baby heeft heel ronde billetjes, of het is wel het hoofdje. maar de vorige keer lag het wel goed, en ik had zelf niet het idee dat die gedraaid is in de tussentijd, omdat de bewegingen op de plekken in mijn buik toen net zo voelde als het nu is. maar ja, we zullen zien!

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gelukkig maar
    een extra eho is natuurlijk niks mis mee hihi

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

HELP!

pff wat een crisis hier :confused: heb me hele kledingkast overhoop getrokken en niks past :cry: heb nie zo'n zin om een lange zwbroek aan te doen :cry: nu heb ik een knalroze rok aan whahaha trek wel lange broek aan als we weggaan :)

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    :)

@onsukkie ooh spannend al 37 weken! hoop dat ze snel komt, als je het huis schoon hebt tenminste ;)

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

idd, ik zeg ook geen nee tegen zoiets!
    altijd leuk om weer even de kleine te zien, en dan over een paar weekjes gewoon "in het echt".
    vooral voor jou! begint natuulijk wel spannend te worden voor je?
    hier vandaag precies 34 weken... het gaat erg snel!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Onsukkie 37 weken alweer gefeliciteerd meid :D

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    sjoon feli met je 34 weken

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    we lopen tegelijk! :thumup:

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.

@flex je zou even bij een aantal mensen in het profiel kunnen kijken wanneer ze voor het laatst online zijn geweest. als dat vorige jaar is geweest ( en ik weet zeker dat die er zijn) dan kun je ze er net zo goed uit halen.
    ik zal zodra ik tijd heb even voor je kijken.

ik ben vandaag 35 wk heerlijk.

@onsukkie van harte met de 37wk.

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Bulldog het warme weer is ook niet goed voor het vocht vasthouden. ik heb gisteren wel buiten gezeten maar met een witte deken over mijn voeten of de voeten in de schaduw, verder zo weinig mogelijk lopen en staan anders blijf je het probleem houden. Ik weet het het is moeilijk maar zoveel mogelijk dingen aan een ander overlaten!
    :idea: Onsukkie gefeliciteerd met je 37 weken! het gaat idd erg snel hier ook alweer 35 weken!
    :idea: Flex ik ken dat van de kleding, vond hier gisteren in de kast nog een heel oud jurkje, een zwarte van boven strak en het loopt van onderen klokkend uit, nou geen gezicht natuurlijk! Leek wel een tientonner! Maar ik koop denk ik geen nieuwe zwangerschapskleding meer, kan er straks toch niets meer mee.
    :idea: Sjoon een extra echo is altijd leuk om te krijgen!
    :idea: Ilona ook gefeliciteerd met je 35 weken!

15. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ooh zo'n echo zou ik ook niet kunnen weerstaan :)

Helaas was vanmorgen weer erg goed te voelen hoe de beebie ligt...
    net als 2 weken geleden nog cbibi en nu met de rug aan de rechterkant...

Zonneschijn ik zou niet zelf gaan voelen of je ontsluiting hebt....helemaal niet als je vliezen al zijn gebroken ivm met infectiegevaar

Die eerste centimeters zijn lastig te voelen en gaan vaak ook niet zo rap....
    Je krijgt bij de vk wel te horen wanneer je wel of niet moet bellen...en liever 1 keer te vaak dan te weinig...

Heb vandaag dat gesprek al gehad met wanneer bellen...hihi komt best dichtbij dan...

Bw-tje ik heb ook vrienden die naar Australie gaan emigreren. Zij heeft ook last van winterdepressie.. Zij zitten al in de procedure zeg maar...
    Vind het niet zo leuk..maar begrijp dat het voor haar een uitkomst is!

Allemaal fijne dag en genietze van de zon...ik moet straks nog naar de tandarts..gaatje boren in mijn verstandskies..hij wil em niet trekken omdat ik zwanger ben.....

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, idd ik had het op de lijst al gezien! vond het ook wel grappig!
    en aangezien je uit ehv komt, vindt ik het ook weer wat hebben, heb zelf in asten gewoond voor dat ik ging samenwonen met mijn vriend!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

bij mij hadden ze wel gewoon de verstandskies eruit getrokken! mijn tandarts zei dat het geen kwaad kon.
    maar ik heb er verder na die tijd ook geen last van gehad. sommige mensen hebben dat wel misschien en dat ze dat daarom niet doen omdat je dan pijnstilling inneemt? geen idee.

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hihi leuk ja!

Ben ook erg benieuwd wanneer ik zal bevallen, voor de kraamhulp moet ik tussen 8 en 29 juni bevallen haha
    en een vriendin gaat naar spanje 19e dus liefst voor die tijd LOL
    nu al zoveel eisen..

Maar mij maakt het niets uit natuurlijk! maar het zou inderdaad leuk zijn dat altijd ;)

blondie, op zich is dat niet de reden waarom wij willen gaan hoor, er zijn er zoveel meer :) maar voor mijn winterdipjes zal het zeker een uitkomst zijn ja! 8)

19. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @bulldog: Owh, ik keer mijn eigen kleren ook altijd binnenstebuiten - bang dat de opdrukjes vervagen - maar eigenlijk is dat overbodig? Ik ben niet zo'n held in dergelijke zaken. :)

@Moaatje: Ik duim voor je!

@Sjoon: Spannend! Altijd leuk om je kindje weer te zien.

@fl3xgirl: Herkenbaar probleem. Weet soms ook niet meer wat ik aan moet trekken.

@Jeslin79: Heeft je vriend niet ook stiekem die doos aangevraagd? ;)

@Blondie: Sterkte bij de tandarts!

Het is weer druk hier... :)

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha ja, maar dat huis schoonmaken gaat wel in etappes, dus voorlopig moet ze nog ff blijven zitten ben ik bang, of m'n mannetje moet ff de handen uit z'n mouwen gaan steken.

Deel Deze Pagina