hier ook in etappes! @schaapje ik ben er ook niet zo in thuis maar ik was eigenlijk niks binnenste buiten.
is idd moeilijk ik kan zelf niet stil zitten en me man is smorgens vroeg al weg en savonds rond 6 uur thuis en als er iets gedaan moet worden dan moet het ook gelijk bij mij! maar ga nu wel wa vaker liggen
haha, ik was net even met de pendel bezig, en gevraagt of het een jongetje of meisje is, maar de pendel bleef mooi stil hangen, die wil het me niet laten weten! dus ik wacht mooi af tot de beeb eruit is! vond het wel grappig om te melden
des te spannender het is sjoon! heb net gestreken alles is weer weg en heb me vluchttas klaar gemaakt hoop dat ik alles er in heb zitten...
ik heb mijn vluchttas zo goed als klaar. zoiezo een grote pyama en veel ondergoed en sokken. plus een trainings broek. nu moet ik alleen nog een shirt en een trui voor naar huis. maar dat zit wel goed. voor de kleine heb ik alles in de verschoningstas zitten. die ligt klaar op de maxi cosi.
ik moet de vluchttas nog in orde maken en ik moet de enveloppen nog even laten bezorgen dan kan ik die alvast schrijven en voor de rest ben ik er wel aardig klaarvoor... Nog een klein beetje beebwas maar dat zijn niet meer dan 6 dingen ofzo... Tja ik snap het ook niet goed waarom ie em niet wil trekken Sjoon..nu is het alleen maar uitstel van executie...
hihi idd.. maar ik vind het niet erg... wel grappig eigenlijk wij wilden het gewoon niet weten, en dat dan zoiets je "in de steek laat". maar goed. nog een paar weekjes, en dan weten we het allemaal wel! oja, de pendel gaf wel aan als bevallingsdatum 15, 16 of 17 juni. (dat ligt zo dicht op elkaar die cijfertjes. maar ben benieuwd!) hier achter ons zijn ze nu met dat nationale straatvoetbaldag of zo iets bezig. muziek kei hard aan staan, wel leuk. maar niet echt bevordelijk voor mij om nu lekker in de tuin te gaan lezen.... dat lukt me echt niet!
hihi vlgs mij had jij het in je reactie over de pendel... maar ik had het over de kies (het belangrijkste item momenteel voor mij...)
oja, tuurlijk... dat is waar. (was ook al weer zo lang geleden! haha) sorry... mag ik het op de hormonen gooien?
ik heb zelf zo'n pendel in huis, had ik al een hele tijd geleden ooit een bij de bruna gekocht, zit in een klein boekje met harde kaft kost iets van 8 euro ofzo.
haha nou voorruit! Ben de kwaadste niet Enne zolang geleden... pffff ik sta er nog voor... Ga nu zo weg.. Mijn laatste uur drama drama drama
ik heb twee rompertjes 50/56 en eentje van 62 1 thuis pakje met broekje sokjes truitje en mutsje 50/56 en 1 van maat 62. en ik heb een dekentje klaar liggen die je om kan wikkelen als een soort jas voor in de maxi cosi als het een beetje koud word (zal wel niet) plus een heel klein spijker jasje. en een tuttel popje voor het slapen. meestal krijg je in het ziekenhuis een mutsje van hun. het gaat er vooral om dat je kleertjes voor naar huis bij je hebt volgens mij.
Sjoon kun je ook voor anderen pendelen? Zou wel graag willen weten wanneer ik ga bevallen! Ik ken het pendelen bij jezelf wel met naald en draad om te kijken of je een jongen of meisje krijgt maar de andere pendel heb ik bij mezelf geen ervaring mee.
ja sjoon voor iedereen aan de pendel hihi Mag hier ook wel pendelen maar ja je weet het al LOL kijken of het klopt is ook leuk en voor de datum kan dan dus nog wel? ben erg benieuwd hoe het werkt.. Ik heb het vluchtkoffertje ook nog steeds niet klaar, wel handig om inderdaad van de baby in de luiertas te doen en voor mij apart... Ik neem ook mijn eigen mutsje voor haar mee wel zo leuk helemaal compleet Ga zometeen maar eens het dametje hier in bed leggen
Alle dames die een weekje verder zijn gefeliciteerd! Wat vervelend voor je kies Blondie... Ik moet die vluchttas ook nog inpakken, ga ik zo maar is doen denk hahaha moet toch een keer gebeuren! Miss tot zo , ligt aan hoe lang ik het buiten aanhoud hahhaa
dank je ilona ik heb 1 setje broekje shirtje mutsje maat 50 2 rompers 50/56 2 paar sokjes 1 mutsje ik heb alles in 1 tas van de baby en van mij! ik zou ook wel willen weten wanneer ik beval!
Ik zou het wel willen proberen hoor, maar heb nog nooit voor anderen gependeld! dus ik kan er niks over zeggen, vind zelf zoiets wel interessant, vooral omdat alle broers en zussen aan smam haar kant wel een beetje spirituele ervaringen hebben (9 van de 11 weet ik zeker) dus het trekt me wel een klein beetje die kant op. hoewel ik er voor de rest wel nuchter tegenover sta. ik zal eens kijken of het lukt!