Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier is de postbode nog nie geweest met het boekje en ook nog niet met de uitnodiging :( terwijl de site toch echt zegt dat ik wel ben aangemeld :rolleyes:

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Hier lag de Wij vanmorgen ook op de mat :)

Die komt hier met Sandd(?) en niet met de gewone post. De gewone post is altijd veel later.

De Blije Doos heb ik allang, eerlijk gezegd al 2x zelfs **bloos**

Ik kreeg met een maand of 6 een e-mail, die mail kon ik printen en daarmee afhalen, heb ik ook gelijk gedaan.

Kreeg ik een paar weken geleden een brief dat ik de doos niet had afgehaald met een rekening voor verzendkosten als ik de doos niet binnen 2 weken op zou halen, dan zouden ze hem namelijk versturen.
    Tja ik heb de doos toen nog maar een keer opgehaald hoor, lekker brutaal.
    Bij de 2e doos zat niet het Lodger doekje wat ik juist zo leuk vond, verder alles hetzelfde. :)

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hier komt de wij oook niet met de gewone post!

@kleintje hier is ie er al hoor!dus jullie zullen hem ook wel ergens in deze dagen gaan krijgen.

vandaag lekker zelf huzarenslaatje maken jammiee....

4. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Is je vriend al terug van de dierenarts? Weten ze al wat er aan de hand is? Heel veel sterkte iig. Hopelijk valt het mee.

Hie nog geen Wij Jonge Ouders, maar zal nog wel komen vandaag, want vorige maand had ik em ook op dezelfde dag als jullie binnen.

Verder ben ik van plan om straks echt eens een beetje te gaan soppen en schoonmaken hier in huis. Ik zet de deuren en ramen open, een lekker muziekje op, en dan gaan...

Fijne dag iedereen!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

me kat is weer trug hij had extreem hoge koorts 40,5 graden en was totaal uitgedroogd. hij heeft ergens waarschijnlijk een infectie opgelopen maar ze weten niet precie swat. hij heeft een infuus gehad en is nu weer thuis met medicijnen. hij wilde meteen naar buiten heeft wat van het water gedronken wat bij het zwembad lag en is er weer op uit gegaan...

ik ben iig opgelucht :D

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

Sep 3, 2007
    1,389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Bianca lekker zeg zo lang verlof! Fijn dat alles goed was bij de vk!
    :idea: Flex succes met je kat, ik denk dat ie iets verkeerds heeft gegeten en die ene dierenarts heeft wel gelijk hoor, hij kan het niet zien door de telefoon stel dat ie het verkeerd inschat dan zitten jullie met een probleem.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    coco succes met je schoonmaak ik ben hier al helemaal klaar heb gister de keuken uitgesopt en dat was het laatste wat er gedaan moest worden!

flex fijn dat het niks ernstigs is ..

8. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    gelukkig flex!

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden! wat een weer he!ik kan er echt niet tegen.. ik kan niet uit de voeten,dus zit echt heel de dag binnen vreselijk!en in de tuin zitten is ook geen optie want ik kan echt niet tegen warmte en nu al helemaal niet..ik wou dat ik ook nog alles lekker kon..ik kan niet eens met mijn honden naar buiten tussen de middag :(

Ik ben vandaag 34 weken :whistle:

Ik hoop dat met jullie ook alles goed is!
    @flex ik hoop dat het weer helemaal goed komt met je kat! en ik wil graag op de lijst blijven ;)

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

gisteravond maar even windows xp op de laptop gedaan, nu is die stukken sneller dan met die vista er op!

verder hier alles oke! lekker weertje, maar binnen is het momenteel lekkerder dan buiten!

flex, wat fijn dat het nu weer goed is met je kat! ik zou me ook super zorgen maken als er iets met mijn katten aan de hand zou zijn! Ben zelf een enorme kattengek namelijk. onze mikkie was laatst ook een paar dagen gewoon wat futloos, hij at en dronk gelukkig wel, maar niet meer zo springerig en speels als normaal. gelukkig was het na 2 dagen weer over.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    volgens mij is iedereen lekkr van het weer aan het genieten
    ik ga nu ook ff buiten zitten boekje lezen.

12. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    meiden kijken jullie wel eens even bij de mei-mama's?

Dat gaat bijster hard!

Al 15 meiden bevallen en nog wat bezig volgens mij en het is nog maar 6 mei!
    Hoop dat er bij ons ook de vaart in zit!

Nog 2 weekjes en ik wil wel hoor :)

Heb net lekker in de zon gezeten met een enorme zonnebril..haha helemaal wit om mijn ogen..ben net zo'n panda!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    ja ik lees er ook bij mee vind het wel leuk!
    hoop idd dat er bij ons ook lekker vaart in zit!
    en ze bevallen allemaal lekker vroeg er zijn er bijna geen 1 die overtijd bevallen is!

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik hoop ook dat het lekker snel bij ons gaat.
    en dat ik niet lang overtijd ga lopen.
    er is er nu 1tje die 5 dagen overloopt.

15. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Fijn dat alles nog meeviel met je kat, en dat hij maar heel snel weer helemaal beter mag zijn.

@ bulldog: Keuken heb ik ook net uitgesopt, was echt nodig. Wat een vetaanslag boven op de afzuiger en de keukenkastjes zeg. Maar het was echt al heel lang geleden dat ik de moeite had genomen daarop schoon te maken dus wel logisch ook. Heb nu even pauze, zit te verzinnen wat ik hierna aan ga pakken, of misschien ga ik morgen wel verder en straks even lekker in de zon zitten.

@ Claudia: Wat naar zeg dat je niks kan beginnen. Gelukkig zijn het de laatste loodjes en is het nog maar een paar weekjes, maar toch... Heel veel sterkte!

@ Blondie: Ja, ik kijk regelmatig bij de mei-mama's. Grappig om de ervaringen van een maand verder te lezen. Hopelijk gaat het bij ons ook zo snel, moet er niet aan denken eigenlijk om tot 42 weken door te lopen. En als we allemaal met 37 weken bevallen kunnen we des te langer genieten van het mooie weer én de kleine!

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    niet teveel hooi op je vork nemen he coco
    ook op tijd rusten!

de kleine is bij mij al een paar dagen druk en het borrelt van binnen en heb last van die ongikrampjes
    volgens mij is ie aan het indalen!

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    IK BEN BLIJ!
    ik en mijn vriend wonen nu in een 2 kamerwoning..met de douche in de slaapkamer,en wij slapen daar en de baby..

Nu krijgen we een email dat we een 3 kamerwoning hebben toegewezen gekregen!echt helemaal te gek! wow..en we gaan er ook nog eens 300 euro per maand aan huur op voorruit,en dat komt omdat we nu via de woningbouw een huis krijgen en nu particulier huren,ben zo blij! :whistle:

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    kijk das beter nieuws gefeliciteerd!

19. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee hoor bulldog, ik zorg wel dat ik voldoende rust krijg. En wat zou dat fijn zijn zeg, als de baby aan het indalen is. Dan ben je weer een stapje verder. Bij mij zit de kleine nog helemaal bovenin, dat is ook de plek waar ik vooral getrap en gedraai voel, en heb er 's avonds regelmatig het zuur van.

@ Claudia: Wat fijn zeg, zulk leuk nieuws kon je wel gebruiken nu je zo in een dipje zit.
    Wanneer zouden jullie de sleutel kunnen krijgen? Maar jullie wachten wel met verhuizen tot na de bevallign toch zeker?
    Wel spannend hoor. Heel veel succes met alles!

20. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zit trouwens net de omtrek van mijn buik op te meten; 101 centimeter.
    Ben wel benieuwd naar jullie buikomtrek.... ?

Share This Page