Claudia gefeliciteerd met je nieuwe woning en dat scheelt nogal, 300 euro per maand! De huurprijzen zijn nu eenmaal erg hoog, wij hebben gelukkig een koopwoning en die heeft mijn vriend nog in de goede tijd gekocht dus we wonen gelukkig erg voordelig! Zal eens kijken of ik een meetlint kan vinden om mijn buikomvang te meten.
Bulldog wil je niet over slaatje beginnen? Krijg nu enorme behoefte om vanavond de bbq aan te steken! Denk dat mijn vriend dat ook al heeft bedacht voor vanavond, daar had hij het in februari al over, als het mooi weer is gaan we bbqen! Hier staat dat ding in de zomer regelmatig aan!
bbqe is ook wel erg lekker jammie zaterdag word hier de tuin opnieuw bestraat dus volgende week gaan wij ook bbqe
oooeehh, bbq... water loopt me meteen in de mond. Krijg spontaan zin om dat ding aan te gaan steken maar helaas staat er voor vanavond al een prakje spinazie op het menu. We mogen toch gewoon alles eten van de bbq neem ik aan, zolang het allemaal maar helemaal doorbakken is of niet? En over die buikomstrek, wat een verschillen zeg. Terwijl ik echt niet het idee heb dat ik een kleine buik heb ofzo, heel raar.
Pfff, kijk ik net in de brievenbus of de Wij Jonge Ouders er al ligt.... Nee, maar wel een andere 'verrassing'.... de jaarnota van Eneco. Ik wist al dat we wat meer hadden verbruikt dus dat het maandbedrag iets hoger zou worden, maar wij gaan nu 18,- meer betalen in de maand en dat vind ik toch aardig wat. En dat wordt dus volgend jaar denk ik nog meer, als de kleine er is.
@zonneschijn: sterkte, kan me ook heel goed voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. @kleintje: Feli met je 36 weken! @bianca: Fijn dat alles goed was @claudia: Feli met je nieuwe woning! @flex: blij te horen dat het beter gaat met de kat. Ik heb de mijne een paar maanden geleden een spuitje moeten laten geven. Beest was echt doodziek. Bij mij zit de beeb ook nog heel hoog. Ik heb moeite met ademen (steeds buiten adem enzo) en maagzuur als ik in bed lig. Bah. Hij heeft volgens mij wel heel vaak de hik. En lang ook. Voelen jullie ook vaak hik? : Mijn vriend moet deze week elke dag tot 11 uur sávonds werken. Dus bbq zit er niet echt in binnenkort.
Pfff, ukkie is gisteren omgedraaid en ligt nu weer met z'n voetjes rechts. Maar daar trapt ie de hele tijd tegen m'n onderste ribben aan en ik moet zeggen dat dat nu behoorlijk pijn begint te doen. Verdorie... van mij mag ie wel weer met z'n voetjes naar links, daar komt ie niet tegen m'n ribben (volgens mij heb ik een scheve baarmoeder ofzo).
Waarschijnlijk kunnen we er aan het einde van deze maand al in dus dat word heel erg aanpoten enzo maar mijn vriend zei al ik regel alles..ik hou zoveel van hem!
Feli Claudia! En bedankt voor de felicitaties! Mijn dag kan niet meer stuk! Vanmorgen moest me vriend toch solliciteren zoals ik schreef om +/- 8 uur... Nou Hij kwam terug en we hadden zoiets we horen deze week wel wat het wordt en warempel, nog geen half uur later telefoon: Hij is GELIJK AANGENOMEN! Ik ben zo blij, het is ook nog zijn oude functie, dus we gaan goed vooruit! En hij mag ook volgende week al beginnen, dus we hebben weer een beetje meer zekerheid gelukkig! ( hij heeft er dan ook bijna een jaar over gedaan met solliciteren en elke keer werd het op het laatste moment afgewezen, om gek van te worden!) En ook heel belangrijk ---> bij de VK was alles goed! Nou is mijn dag ff toppie!
kleintje fijn dat je vriend aangenomen is kan me voorstellen dat je dan toch in onzekerheid zit! fijn dat ook alles bij vk goed was! was je beebje al ingedaalt?
@ Claudia: Wat snel zeg! Dan hoeft er niet veel aan te gebeuren zeker? Succes met alles! @ Kleintje: Gefeliciteerd met je mannetje dat ie is aangenomen! En ook super dat alles goed was bij de vk en dat de baby al is ingedaald. Hier mag beebje ook onerhand wel in gaan dalen, lijkt me toch een fijn gevoel, de zekerheid dat het er alvast goed voorligt. Voelde je het trouwens goed, het indalen? Of heb je dat zelf niet gemerkt? nWeet niet wat ik me erbij voor moet stellen. @ onsukkie: Wow, jij bent gewoon al voorbij de 37 weken... jij 'mag' gewoon al.
@ claudia wat een goed nieuws zeg! heerlijk en ook nog eens 300 euro goedkoper uit ook wat wil je nog meer @kleintje fijn dat alles ok was bij de vk en dat de beeb er goed voor ligt me kat heeft eindelijk weer iets gegeten dat moest anders moest hij vanmiddag terug komen en kreeg hij dwangvoeding.... maar wat een heerlijk weer zeg! zwembadwater is dal 6 graden gestegen vandaag naja 18 graden is ook nog beetje te koud om te zwemmen einde van deze week krijgen we een noppenzeil en dan blijft water beter op temp. nu koelt ie snachts ernstig af helaas. morgen ga ik met de lijst aan de slag na het zwemmen heb net mijn schoonzus gesmst of ze nog ging zwemmen (39w1d zwanger) maar ze wilde liever niet alleen op pad hihi zou ik ook nie doen ben benieuwd wanneer mijn neefje ter wereld komt