Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zo was even buiten net met mun crocs aan, toen ze uit gingen stonden de gaatjes er al helemaal in hahaha
    hou dus inderdaad vocht vast..mijn bloeddruk was gelukkig wel goed!

toch maar ff met de voetjes omhoog, ik kan het dus ook moeilijk rustig aan doen...maar mijn lichaam fluit me toch iedere keer terug!

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik krijg me slippers niet meer aan zo dikzijn me voeten

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    gaatjes in je voeten als afdruk bwtje?

het is wat!

Ik heb gelukkig geen last van vocht vasthouden.. lijkt me heel irritant!

Sterkte voor alle vochtvasthoudende dames :D

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja je zag dus de gaatjes van de crocs in mijn voeten staan hahaha
    tja zolang ik er geen last van krijg vind ik het prima..alleen de weegschaal gaat er wel van omhoog blijkbaar scheelde gewoon 2kg met gister haha

Maar ja dat vocht gaat er straks ook wel weer af dan :D

Maar hoop da het niet erger word nee..scheelt dat dit weer wel slipper weer is he ;)

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik las dat net iemand het had over een ondersteek. Die zou ik eigenlijk ook in huis moeten hebben volgens het kraamzorg boekje, maar ben daar nog helemaal niet achteraan geweest. Hebben jullie dat allemaal al? En is dat echt noodzakelijk? Toen ik hier de intake had, heb ik die mevrouw er niet over gehoord, alleen over de klossen.
    Ondersteek is toch om te plassen?

Ik heb hier (nog) geen last van vocht vasthouden. Heb wel uit voorzorg alvast mijn ringen afgedaan, want je weet maar nooit, maar heb absoluut geen dikke enkels of iets.
    Was wel grappig. Van de week kwam ik een oud-klasgenoot tegen, kreeg ik een praatje mee. Hij vroeg waar ik tegenwoordig woonde. Dus ik zeg; "Ik woon daar..." Hij zegt; "O, dus je woont alleen, tja ik had al naar je rechterhand zitten kijken maar ik zag geen ring." Heb hem dus even uitgelegd dat dat alvast een voorzorgsmaatregel was, en dat ik getrouwd ben, hihih... moest er wel om lachen.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Liertjuh: Welkom bij de juni-mama's. 4 juni, dat schiet al op.
    Als je ook op de lijst wilt, moet je even een pb sturen naar Flexgirl of Bianca, met daarin: je leeftijd, uitgerekende datum, hoeveelste kindje, jongen/meisje/geheim/verrassing/, of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen en of je fles of bv wilt gaan geven.

In ieder geval wil ik je heel veel kletsplezier toewensen hier op het forum, we zijn gezellig met zn allen aan het aftellen dus kom erbij!

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Klossen en ondersteek haal ik met 63/37 weken op, de ondersteek is om de placenta in te doen bij een thuisbevalling, verder nooit gebruikt hier.

Plassen gewoon op de WC :)

Morgen weer naar de VK, ik verwacht hier niet dat het ingedaald is ofzo, dat was alleen bij me 1e zo, de volgende allemaal pas tijdens de bevalling zelf.

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    mijn bloeddruk was 129/88 terwijl dit altijd rond de 113/81 ligt.

@vladimir dan zullen het wel oefen weeen geweest zijn.
    ik zou anders niet weten wat het is.

@blondie. ja rustig aan doen als je al niks doet is wel heel moeilijk. we gaan nog maar meer rust pauzes nemen.
    en wat vaker op de bank liggen of zo.

ik heb ook een lijstje mee gekregen met wanneer ik moet bellen en zo.
    ga ik straks maar even op mijn gemakje lezen.

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ondersteek vangt de vk de placenta in op..die ze dan na gaat kijken of ie helemaal compleet is..

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    moet je dat ook hebben als je poliklinisch wil bevallen?

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dat zullen ze dan toch wel in het ziekenhuis hebben denk ik? ik beval ook in het ziekenhuis,vanwege medische opzicht dat ik teveel overgewicht heb..

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    He dames!
    alles goed zo te zien, mooi!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja dat wel maar meot je het voor de zekerheid ook in huis hebben?

jij heb je goed geuit in dat topic haha

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Jippie morgen laatste werkdag!
    Trek het ook niet zo meer allemaal dat werken en zo. Ben de hele tijd buiten adem en dan is het ook nog zo warm op kantoor, meer als 26 graden. En de ramen kunnen niet open en airco is er niet.
    Zal blij zijn als het er op zit morgen. Sorry ff klagen.

Ik wil ook niet van de lijst!

Zo, nu weer even 6 pagina's bijlezen...

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou meiden ik ga jullie verlaten voor vandaag
    ga lekker bankie hangen en met me pootjes omhoog.
    fijne avond!

@agnes succes met je laatste dagje !

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    nee als je poliklinisch wilt bevallen dan hoef je die denk ik niet in huis te hebben..

Ze sturen je vast niet naar huis als de placenta nog niet geboren is ;)

17. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Voor mij is het morgen ook mijn laatste dag en ook hartstikke warm op kantoor......Ik ben vroeger een aantal keren aan mijn voet geopereerd en die voet is nu helemaal opgezwollen.

18. Iemand trouwens nog eens iets van Claire gehoord/gelezen ? Ze is mijn buddy maar helaas heb ik al lang niks meer van haar gelezen.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nee niks van gehoord ben nu toch wel iedere dag online nu ik verlof heb!

ga eens slapen
    welteruste

20. Volgende week moet ik naar de gyn en dan gaan we bespreken wanneer ik wordt ingeleid, ik hoef dus geen 7 weken meer te gaan, zal waarschijnlijk met 37 of 38 weken worden. En ik kan jullie niet zeggen hoe blij ik daar mee ben, want ik heb het op dit moment helemaal gehad met zwanger zijn, en nee ik ga het ook niet missen. Ik verheug me echt op de baby, maar ik ben ook blij dat ik weet dat ik nooit meer zwanger ga worden. Ik laat dat zwanger worden vanaf nu wel aan anderen over haha

Deel Deze Pagina