meer witverlies had ik zowieso al. Maar dit wat ik vandaag heb, heb ik nog niet eerder gehad. @Daantje: Ik heb nooit gerookt gelukkig, dus heb ook nooit moeten stoppen. Me man is nu wel net een maand gestopt dus dat is wel lekker
Ja das wel lekker als die is gestop, mijn mannetje is nu ook aan zijn laatste pakkie shag. Vind het super dat hij dat voor ons over heeft.
Hier ook alleen veel witverlies (denk steeds dat het men ongi is hihhi) Maar gelukkig alleen maar wit
Goed zeg dat ie gaat stoppen! Hoop dat ie het volhoudt! Moet wel zeggen dat de eerste 2 weken dat ie gestopt was het wel een ramp was haha. Ik stond bijna op het punt om hem weer een sigaret aan te bieden. Echt ruzie om de raarste dingen, en zaten we samen op de bank en vond ie opeens dat ik chagerijnig reageerde terwijl er helemaal niks aan de hand was haha (echt een beetje ruziezoeken).. Hij heeft dan ook wel zijn excuses aangeboden later..
Dames, ik ga even douchen. Voel me niet fris. Spreek jullie later nog wel, en alvast een fijne zaterdagavond
Ja stoppen met roken is ook heel moeilijk, vind het zelf ook super moeilijk. Maar hoop nu hij stopt het makkelijker wordt om vol te houden.
Ik ben zelf na tien jaar gestopt. Nu alweer meer dan een jaar rookvrij. De enige manier is: geen sigaret meer aanraken! Iedere keer als je namelijk maar een sigaretje rookt, moet je weer van voren af aan afkicken. Gewoon niet meer doen dus! Het klinkt heel simpel, en over vier dagen is dat het ook! (Als je je die dagen ervoor aan rule number 1 hebt gehouden) Succes (het is zo belangrijk en je hebt niets aan roken meis, hoe moeilijk kan het dan wezen?)
hier niet gerookt,in mijn vorige zwangerschap begon ik spontaan te roken,toen ik nog van niks wist,en toen ik wist dat ik zwanger was ben ik acuut gestopt,
Ik heb geen bruin of roze afscheiding gehad. Bij de vorige zwangerschap ook niet...... Ook heb ik nog nooit gerookt. Mijn hubbie wel. Die rookt nog steeds, en het ziet er helaas niet naar uit dat hij binnenkort gaat stoppen. Eén voordeel, hij rookt niet binnen en niet in het bijzijn van mij en onze dochter....
Meiden, ik heb even een vraagje. De 29ste moet ik voor het eerst naar de vk, en dan moet ik urine meenemen. Kan ik bij de drogist daar een speciaal flesje of iets voor kopen? Of kan het ook gewoon in een schoon en leeg spa blauw flesje bijvoorbeeld? En die urine, moet dat een hele plas zijn, of een klein beetje?
@ coco, bij de apotheek kun je gewoon een klein opvangpotje kopen. @ meryam, wat irritant, ik hoop dat het gewoon innestelingsbloed is. Rustig aan! Liefs, Paula
Je kunt de potjes inderdaad bij de drogist of apotheek krijgen. Een gewoon spa-flesje of een glazen potje van groente ofzo, is ook goed. En een klein laagje is voldoende. Ze zullen waarschijnlijk controleren of je suiker goed is en of je blaasontsteking hebt, en dan stoppen ze zo'n klein staafje in je urine.
Ik rookte er zo'n 30 op een dag, ja echt teveel gewoon! Ben 8 weken geleden met de moos-methode begonnen en zit nu op 9 (halve)sigaretjes per dag. (volgende week 6 halve) Je volgt dan zeg maar een schema dat je er iedere week een paar sigaretten vanaf haalt. Nu lees ik zoveel verhalen dat het weer niet goed zou zijn nu meteen helemaal te stoppen als je zwanger bent, de ander zegt je moet wel helemaal stoppen. Over 2 weken ben ik volgens de moos-methode helemaal rookvrij. Nu mijn vriend zijn laatste pakje shag aan het roken is, wil ik de dag dat hij die weggooit ook alles weggooien (ondanks de methode die ik volg). Zal hier wel steun komen zoeken denk ik, maar aan de andere kant het is me gelukt zoveel te minderen dat stoppen ook moet lukken Ik weet dat het slecht is hoor en doe mijn best Heb jij nog tips meid? Voor die moeilijke momentjes?
nee begrijp het wel.ik ben dan 20 kilo afgevallen en dat was in het begin ook heel moeilijk,maar ben er nu super blij en trots op,