Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    melanie dat is dan wel fijn he!
    Nou ben benieuwd wanneer je mag hihi...

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Beste meiden,
    Enkele berichten van de discussie die gisteren ontstaan is, zijn verwijderd door de beheerder. Alle overige berichten die nog gaan over deze discussie, zullen ook verwijderd gaan worden. In de regels staat nu eenmaal dat er geen discussie gevoerd mag worden, over de beslissingen die genomen worden door de moderators. Deze regel wordt dan ook nageleefd.
    Moderators zijn vrijwilligers, die proberen dit forum gezellig en gebruiksvriendelijk te houden. Mocht je het niet eens zijn, met bepaalde beslissingen, gebruik dan de pb-knop.

Wat de discussie van gisteren betreft. Dat was gisteren en vandaag is een nieuwe, vrolijke dag. Nieuwe dag, nieuw begin.
    Claudia heeft een pb gekregen, waarop ze ook weer via pb kan reageren. Er is niemand weggestuurd, dus je zult haar vandaag waarschijnlijk weer zien (als ze niet van de zon aan het genieten is) ;)

groetjes prinses 8)

3. Ik ook :D Zal nog even moeten wachten tot volgende week donderdag, dan heb ik namelijk pas een afspraak.

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey Meiden!

gister was het super gezellig geweest! lekker met smam wezen winkelen, zij op haar scootmobiel mee, en ik op de slippers er lekker langs lopen waggelen hahaha!

verder kreeg ik nog een berichtje van mijn buddy Erannick:

*DINSDAG HEB IK EEN GROEIECHO GEHAD EN ALS DE BEEB NIET GENOEG IS GEGROEID VOOR VOLGENDE WEEK, KRIJG IK MET 35 WEKEN EEN KEIZERSNEDE. IK HOUDT JULLIE VERDER OP DE HOOGTE. HOE IS HET MET DE REST? GROETJES ERANNICK*

dus nu maar hopen dat haar beebje nog ff lekker een groeispurtje maakt in de buik, zodat ze nog ff ietsjes langer kan blijven zitten! maar dan weten jullie er ook weer meer van!
    ik ga ff wat eten, en ik kom dadelijk vast weer even spieken op de site! (kan het toch niet laten! hihi ;) )

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dank je :D
    Vond het al zo raar dat er ineens berichtjes weg waren, fijn dat er nu wat uitleg bij is gekomen ;)
    Jammer dat zo'n discussie uit de hand moet lopen, maar het zij zo!
    en inderdaad genieten van het zonnetje gaan we zeker doen! 8)

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    spannend zeg!
    nou hopelijk gaat het kindje lekker veel groeien nu!
    Zeg maar tegen dr dat we hard mee duimen met dr..

Tot zo sjoon en fijn dat het zo gezellie was met ONS mam haha :)

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.

hier vanacht heerlijk geslapen.
    heb lekker alles open gezet qwa ramen en deuren.

@sjoon bedankt voor het berichtje.
    gaan duimen zodat de kleine nog even blijft zitten.

ik heb zelf net even nieuwe buikfoto's en foto's van de kinderkamer genomen.
    zal kijken of ik ze er in krijg.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

iemand nog leuke plannnen voor vandaag?

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    vandaag ga ik lekker genieten van het weer.
    en ik ga nog even kijken voor versiering voor in mijn huis na de geboort

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    nieuwe foto's in mijn album

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Flex: ik hoop dat het beter gaat met je kat. Heb er zelf drie, ik moet er niet aan denken dat er iets met ze gebeurd. Zou me rotschrikken

Vandaag mijn laatste werkdag! Stelt niet veel meer voor, ff m'n gezicht op kantoor laten zien en gedag zeggen...

Gister bij de vk geweest, beeb was ingedaald. Over een paar weken gaan ze het gewicht proberen te schatten. Gaat wel snel nu... Kan bijna niet voorstellen dat het over een paar weken eruit is. Zijn jullie al nerveus?

ff m'n hart luchten... Van het weekend bij mijn ouders geweest, was niet zo gezellig. M'n moeder leeft heel erg mee. M'n vader totaal niet, vraagt niet eens hoe het gaat, doet erg nors. Hoe ouder hij wordt hoe sjacherijniger hij wordt. Doet alsof het allemaal erg ongelegen komt, zijn vakantie hangt af van mijn bevalling. Hij wil gelijk na mijn bevalling op vakantie terwijl m'n ma bij mij wilt zijn, daar maken zij dan weer ruzie over. Ik werd er behoorlijk boos en verdrietig van. Misschien doet ie het om m'n ma af te remmen, daar hoef ik toch niet onder te lijden... Ik hoop echt dat ie als opa veranderd, misschien als ie de kleine ziet dat ie smelt. Ik gun m'n beeb een leuke opa en oma maar als het zo gaat zal ik daar niet zo vaak komen. Dan moet m'n moeder zelf maar hierheen komen als ze zin heeft.

12. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Prachtige foto's Ilona!

Bwtje, moest erg lachen om je crocks verhaal.. gelukkig lach ik ook nog om alle eigen kwaaltjes..

Morgen is mijn laatste werkdag, dus in totaal nog 16 uurtjes.. mijn collega's op de kamer zijn allemaal afwezig (vandaar even op het forum..) en ik ga lekker een van hun stoelen pakken om mijn benen op te leggen. Mijn benen.. die vriendlief vanochtend vroeg op zijn vrije dag weer in de steunkousen heeft gehesen..

Geniet van het lekkere weer, iedereen die vrij is!
    x

13. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    ja xxx1974, kan me (erg goed) voorstellen dat het pijn doet als je eigen vader niet zo betrokken is bij zo'n grootse gebeurtenis in je leven. Inderdaad, misschien draait hij bij, realiseert hij zich nu nog niet dat het ook om hem gaat: hij wordt opa!

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    @ eevitaa bedankt

@ xxxx1974 ik kan het me heel goed voorstellen dat je je daar niet pretig bij voelt.
    juist omdat het jou vader is. ik denk dat hij wel bij draait. misschien vind hij het zelf erg spannend en kan dat niet uiten of zoiets.

15. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Trouwens xxxxxx1974 ik heb dat ook met mijn ouders. Ze zijn juist reuze blij voor ons. Maar ze gaan de 1e week van juni op vakantie, terwijl ze zelf weten dat de baby eerder kan komen dan de uitgerekende datum. ik zit met verlof thuis. Mijn schoonzusje is vorig jaar rond dezelfde periode bevallen en ze hadden toen ook een vakantie gepland en die hebben ze verzet. :x . waarom kunnen ze dat bij dan niet doen. Alleen, want iedereen is werken en ik wil graag mensen om me heen hebben. Dus ik vraag aan mijn ouders of ze een paar dagen willen komen. (ik woon in het zuiden en zij wonen in de randstad). Dus ik had mijn ouders ermee geconfronteerd en ons pap wilde de vakantie annuleren, terwijl ons mam zei, nee we hebben vakantie nodig; dus we bellen wel iedere dag hoe het gaat. Ze zitten in die periode in Boedapest, Praag en Wenen. Daar ben je niet zomaar thuis.... argh ouders....... Verder zijn ze wel lief hoor. Maar dit vind ik zelf een beetje egoistisch....

Sorry voor dit ego berichtje, maar het moest er uit....

gr.
    Bianca

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75?
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist.
    Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…*

26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)

30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje)

1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)

2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) - 19 mei keizersnee

3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis - (onbekend)
    3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (onbekend)

4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing)
    4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

6 juni 2008 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje – ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje)

8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje)
    8 juni 2008 spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim)
    8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje)
    8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje – thuis - (onbekend)
    8 juni 2008 kyansa - 29jaar - 2kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen)
    9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim)
    11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend)
    11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing)

12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)
    12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen)

13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje)
    13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje)
    13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (onbekend)
    13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen)

14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje – ziekenhuis - (jongen)
    14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje – ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje – Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee
    15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend)

16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)
    16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen)

17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)

18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim)
    18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje)

21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing)
    21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen)

22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend)

23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)
    23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing)

25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend)

26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing)
    26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen)

28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? - (onbekend)

:baby: Verwacht in Juni 2008 :baby: :

Jongens : 12
    Meisjes : 23
    Verrassing : 9
    Geheim: 3
    Onbekend : 9
    Tweeling : 2

:thumup: Buddylijst :thumup: :

Mo1978 <----> Fl3xgirl
    Daantje82 <--->Ilona21
    Spirit70 <---> Schaapje82
    Sjoon <---> erannick
    Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke
    Krokus <---> Bianca75
    claire <---> Melanie P
    Vlademira <---> minnie1979
    Bwtje <---> Zonneschijn
    sunflower <---> claudia0404

:baby: De bevallingslijst: :baby:

Elke1976 bevallen op 8 maart van dochtertje Charlotte*

Op dit moment zijn er 54 Juni mama's

Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008

*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75?
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist.
    Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…*

Up!
    even de lijst naar voren gehaald. kan ik even met je mee kijken flex

17. Blue Bird

@Ilona.... zeker mooie foto's en een leuk kamertje heb je...

18. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dankje

weet jij hoe ik die teks goed krijg

19. Blue Bird

Je moet de 2e tekst halen en dan moet het lukken. wacht ff, dan probeer ik het ook weer :)

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @xxxxx1974 wat naar dat je paps zo doet!
    ik hoop voor je dat ie 180graden omdraai als de kleine er is!
    @ ilona leuke foto`s

Deel Deze Pagina