*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * 26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis - (onbekend) 8 juni 2008 kyansa - 29jaar - 2kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee 15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 10 Meisjes : 18 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 3 Tweeling : 1 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 De bevallingslijst: Elke1976 bevallen op 8 maart van dochtertje Charlotte* Op dit moment zijn er 41 Juni mama's Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008 *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * hoop dat het goed is zo mijn inet vliegt er steeds uit dus moest ff snel doen anders kan ik het weer opnieuw doen
Die datum's achter die namen die hier voor het laatst waren geweest, was dat de datum dat ze HIER het laatst hadden gepost of de datum op dit forum? Of de datum dat ze het laatst ingelogd zijn op dit forum? Er stonden 2/3 namen bij die me wel heel bekend voorkomen, en dan bedoel ik als meeschrijvers zeg maar
@Schaapje; ik geloof niet dat iemand anders de Blije doos voor mij heeft aangevraagd, het 2e afhaalbericht was namelijk omdat ik niet gereageerd zou hebben op het eerste bericht, heel vreemd dus. En als ik het nu niet zou ophalen, zouden ze het pakket naar me huis sturen en moest ik 5 verzendkosten betalen (de rekening zat er al bij zelfs), tja, toen heb ik de doos maar weer (alsnog ) opgehaald.
(Ik moet echt eens leren quoten) Elke drie jaar? Jeetje, dat wist ik niet. 'T zou wel weer geld en tijd schelen. Mijn ene kat gaat (tot nu) gewoon elk jaar. De andere is drie jaar terug voor 't laatst geweest. Die is in het wil geboren. Voor mij is ze heel lief, maar haar in een draagbox proberen te stoppen zal een zelfmoordactie zijn. Kan ook met een vangkooi, maar dat gaat me te ver. Ze moet maar gewoon gezond blijven. 't is wel een flink ingekort lijstje zo. maar heb ik iets gemist van een discussie? Wil wel terug gaan zoeken, of is het verwijdert?
Over de katten: De parasiet toxoplasma gondii kan in uitwerpselen van katten zitten. Die kunnen via je maagdarmkanaal een infectie veroorzaken wat weer gevaarlijk is voor de baby.Nu is het natuurlijk ook gevaarlijk als je gekrabd wordt: de kat heeft hoogstwaarschijnlijk poepsporen onder de nagels. Ik vind het toch zo vreemd dat in NL. niemand getest wordt op toxoplasmose! Misschien zijn jullie allang besmet, dan zou er helemaal niets aan het handje zijn!
dat is de datum dat ze voor het laatst gepost hebben op het stukje juni mama's 2008 sommige zijn wel druk aan het posten onder andere stukje.
Joehoe, feest, word net gebeld dat de babykamer eind volgende week binnen gaat komen. Op donderdag of vrijdag. Dus dan heb ik 'm toch nog voor 35 weken!
Heb er trouwens niet zo'n last van om rekening te houden met de katten. Ik heb namelijk geen kattenbak, maar een achtertuin . Hebben jullie allemaal al muisjes in huis? Ik zit te twijfelen. Zal ik gewoon van allebei de kleuren een doosje halen? Of meerdere doosjes? Of gokken dat ik niet in het weekend beval zodat we ze alsnog kunnen halen?
ik neem af en toe beschuit en muisjes mee met boodschappen doen. ik vind het zelf nogal lekker dus op komt het wel
margotmarcel 9april essiegirly 9april Deze 2 zijn voor mij wel bekende van dat lijstje wat je schreef, de rest zegt me eigenlijk heel weinig en idd lang geleden gepost. @Moaatje; als je het nog niet weet zou ik van beide 1 pakje muisjes kopen. Ik heb altijd muisjes in huis, erg lekker hoor!
hoi hier ben ik ook nog eens sorry dat ik hier zo weinig kom maar zoals jullie wel al weten moet ik zoveel mogelijk plat liggen probeer wel zoveel moegelijk mee te lezen maar reageren doe ik niet zo veel meer mijn excuses hier voor. voor de rest is alles nog hetzelfde hier veel last, dikke voeten ,benen en handen morgen moet ik terug op controle bij de gyn. ivm zwangerschapsvergiftiging. oh ja ons kamertje is uiteindelijk geleverd en deze keer helemaal. zo snel als alles in elkaar staat zal ik proberen een foto te plaatsen.
@ eevita ik vindt het ook vreemd datwe hier niet voor getest worden maar kennelijk vinden ze het niet nodig? he meiden mijn inet is stuk naja de router dan kom vanaaf mssn weer als mij het lukt kabels te verwisselen voor nu fijne dag allemaal.
meid ik ken harde buiken alleen alsof ik ongie moet worden maar heb ook wel eens gehad dat me hele buik keihard was maar dan vooral meer bovenin
als je een harde buik hebt trekken de spieren heel je baarmoeder samen.. dus van onder tot boven bulldog.... Sommige namen komen me heel onbekend voor.. Margot en marcel en essie komen hier wel weer een keer koekeloeren denk ik. Dafke sterkte met liggen..geeft niet hoor dat je niet zoveel schrijft..ik ben hier ook niet elke dag... Op toxoplasmose controleren? Heeft weinig zin. Als je het niet hebt en je krijgt het tijdens de zwangerschap heb je kans op een miskraam. Gewoon kattenstront vermijden. Heb je het al wel...(zoals de meeste kattenbezitsters) dan kkan het geen kwaad... Maar als ik het zou weten dat ik het zou hebben..dan zou mijn man de kattenbak niet meer verschonen En ik vind het wel prima zo hahahaha
hhmm dan zal ik wel geen harde buiken hebben want alleen me bovenkant is hard miss is het de baby wel met zn kont