Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    staan er trouwens nog een paar op de lijst die hier al lang niet meer zijn geweest (volgens mij)

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Ik heb 'm even voor je aangepast ;)

Lotte

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoe is het met jou lotte?
    jij had toch een blindedarm operatie gehad?

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moaatje: wat fijn zeg, dat de babykamer nu alsnog snel geleverd wordt, is weer een hele zorg minder. En voor de 35 weken, dan heb je als het goed is nog tijd zat om in te richten.
    En over de muisjes. Waar je al niet aan denkt zeg, het was bij mij nog niet in me opgekomen om ze alvast in te slaan, maar is wel een goed idee. Maargoed, als je het geslacht nog niet weet is het een ander verhaal. Misschien inderdaad van allebei één pakje. En anders heeft het tankstation ze misschien wel? Die zijn 's nachts ook open.

@ Dafke: Heel begrijpelijk dat je er een stuk minder bent als ej steeds plat moet liggen. Maar ebn iig blij weer wat van je te horen.
    Fijn trouwens dat het kamertje geleverd is, dat is dan weer een zorg minder.

@ bulldog: Ik heb ook een kont bovenin liggen. Je voelt daar echt zo'n bobbel zitten af en toe. En de laatste keer bij de vk heeft ze me ook laten voelen hoe het ligt. Met haar aanwijzingen kon ik heel duidelijk het ruggetje voelen aan één kant van mijn buik.
    Harde buiken heb ik trouwens weinig last van. Ik heb ze wel, maar zeer of irritant is het niet, en voelt bij mij ook niet als ongi-kramp.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    @bulldog
    Bij een harde buik is echt je hele buik hard. Als je maar op 1 plek iets hards voelt zijn dat vaak de billen of het hoofd.
    Een harde buik houdt meestal ook niet zo heel lang aan. Bij mij duren ze ongeveer een minuut.

Lotte

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bij mij is dan in 1x de bovenkant van me buik hard zonder dat ik de kleine voel bewegen.
    het doet geen zeer maar is wel irritant.

7. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    In Frankrijk bijvoorbeeld wordt bij iedere zwangere een test afgenomen.
    Natuurlijk heeft het wel zin, ook al iks de kattenbak verschonen niet je favoriete hobby. Denk maar eens aan je biefstukje, carpaccio, filet die je nu voor niets laat staan.. of lekker in de aarde wroeten..

8. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Ja harde buiken pffff.
    Heb er vooral last van met opstaan en lopen (met zo'n anita steunband overigens stukken minder)
    Inderdaad een irritant gevoel. Hele buik is hard, maar vooral aan de onderkant arielekst.

Had met 20 weken twee pakjes muisjes gekocht: roze en blauwe. De roze zijn net op en ben toch maar aan de blauwe begonnen, ik haal ze wel bij binnenkort!

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Flex fijn dat het weer iets beter gaat met je kat!
    :idea: Ilona rustig aan met je hoge bloeddruk, kan ook van het warme weer komen hoor. Leuk kamertje heb je!
    :idea: Vlademira ik denk dat je voorweeën hebt.
    :idea: Claudia balen van de woning zeg dat het niet doorgaat!
    :idea: Bwtje toch gezellig buren met veel papegaaien? ;)
    Jij kan je crocs nog aan, dat lukt mij helemaal niet meer, loop nu altijd op de slippers van m'n vriend!
    :idea: Liertjuh welkom op dit forum, veel kletsplezier toegewenst.
    :idea: Agnes en Kyansa veel succes met jullie laatste werkdag en geniet van jullie verlof!
    :idea: Sjoon fijn dat je een leuk dagje hebt gehad gisteren met je moeder. Wens Erannick even sterkte van ons allemaal, ik hoop zo voor haar dat de kleine goed groeit!
    :idea: xxxxx1974 jammer dat je vader zo doet!
    :idea: Bianca niet leuk dat je ouders dan op vakantie zijn!
    :idea: Schaapje ik ben gisteren bij de homeophaat geweest en heb ook iets gekregen tegen het vocht vasthouden, ben benieuwd of dit gaathelpen! Kan wel een weekje duren voordat ik resultaat ga merken.
    :idea: Moaatje fijn dat je de babykamer volgende week krijgt!
    Wij hebben nog geen beschuit met muisjes in huis gehaald.
    :idea: Dafke doe maar lekker rustig aan!
    :idea: Bulldog mijn hele buik is dan hard. Ik voel ook regelmatig het kontje aan de bovenkant maar dat kun je voelen, een harde buik voelt aan als een gespannen voetbal en niet alleen een bult op 1 plaats. Vraag anders aan de vk of ze je kan laten voelenwat het kontje en wat de rug is en waar de handjes en voetjes liggen dan kun je het zelf ook beter herkennen.

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dank je voor jullie reacties
    dan weet ik een beetje wat het in hou

11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Dank je wel Lotte.... :D
    Ik was iets te voorbarig met m'n "a".

Hoe is het trouwens met je? Je had toch een blindedarm operatie gehad. Wat ik me nog goed kon herinneren. Maar ja mijn geheugen laat me vaak genoeg in de steek.

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Ik wilde je nog een smsje sturen met hoe het je gaat? Zal ik het alsnog doen? hahahahaha.
    Nee, het is idd niet leuk om plat te liggen en zeker niet met dit mooie weer.

13. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @dafke: Ik duim voor je dat alles goed is morgen bij de gynaecoloog! Fijn dat het kamertje is geleverd!

@Moaatje: Ik heb beide kleuren muisjes in huis. Ik heb ze alleen al zo'n 7 maanden geopend in huis (ik had mijn man beschuit met muisjes gegeven als hint, maar hij begreep het niet meteen :)). Hmmm... zou ik het de kraamvisite nog kunnen voorschotelen... :)

@spirit70: Ik hoop dat het zal helpen! Balen dat je pas nu over dat middeltje hoort.

@bulldog: Ik voel af en toe ook iets hards (vooral als ik net op mijn buik heb gelegen) en volgens mij is dat het lijfje. Dan zie ik aan de ene kant een bult en de andere kant "plat". Haha!

Ik had eigenlijk helemaal nergens zin in, maar ik heb mezelf toch maar een figuurlijke schop onder mijn kont gegeven en begonnen met het in- en uitruimen van de vaatwasser. Ik kreeg daarna de smaak te pakken en ben begonnen met het uitmesten van de keukenkastjes en -lades. Nesteldrang? :) Het was in ieder geval nodig. Ik zou me behoorlijk schamen als de kraamhulp in die rotzooi zou moeten zoeken. :oops:

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ben ook niet vooruit te branden vandaag verschrikkelijk!

ik heb vorige week me keuken uitgemest is toch wel een fijn gevoel als het weer netjes en schoon is.

heb al wel puin weggebracht naar de gemeente en de kliko schoongemaakt verde rnog niet veel maar het is nog vroeg.
    eigen niet te druk maken met dit weer.

schaapje ben je al met verlof?

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik kan me ook nergens toe zetten.
    mijn slaperkamer, woonkamer, babykamer zijn voledig aankant.
    ook ik moet alleen nog mijn keuken en badkamer doen.
    van de week komt mijn moeder langs en die zal even helpen. hoef gelukkig niet alles zelf te doen.

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha wat een geklooi weer met de lijst zeg! hihi zo komen die pagina's wel vol..

van degene die eraf gaan kwamen mij deze het meest bekende voor qua hoeveelheid in posten:

van april bleef er sowieso nog op..
    margotmarcel 9april
    essiegirly 9april

daantje82 31mrt
    bruidje77 vanaf mrt
    femmes 20mrt

maar dus al even niets meer gehoord...en dafke met meelezen is toch ook goed? dan zie je ook de waarschuwing en dan reageer je netjes..
    en als je niet reageerd dan wil je er blijkbaar ook niet meer op.
    Zo houden we het lekker duidelijk he :)

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    bruidje77 post veel in zwanger na een miskraam
    daar is ze elke dag. vandaar dat ik haar erop gezet had.

daantje is druk met school volgens mij.
    zal haar eens vragen hoe het met haar gaat via hyves.

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    vindt jullie dierenarts dat wel goed dan? Ik hoorde dat ze bij ons je niet meer helpen als je niet jaarlijks hebt laten enten. Vorig jaar vergeten en durf ik eigenlijk niet meer :(

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    eltje
    afina80
    chantalfrl

hebben die hier wel eens gepost
    de namen zeggen me niks maarja dementie heeft er ook mee te maken...

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    leuke foto's! en inderdaad leuk kamertje ;)
    ik heb net ook weer wat buikfoto's gemaakt heeeeerlijk buiten! en wat ik zo kon zien zijn ze best mooi geworden zal ze vanavond proberen te posten :)

Hier ook rustig aan ik zorg wel dat de was weg blijft lekker buiten hangen enzo..
    Maar verder ook kleine ditjes en datjes!

Ik ben toch ook nog eens bezig met madam! Vandaag namelijk zwembad opgezet blazen blazen ow ja en een handpomp haha schiet op he :)
    Maar ze heeft lekker gezwommen dus ;) en ik had de glijbaan erin gezet, helemaal geweldig dus :D

Nu ook even met de pootjes weer omhoog en straks weer lekker buiten als de ergste hitte voorbij is..

Deel Deze Pagina