ben aan koken voor mezelf maar heb totaal geen honger heb de heledag al een enorme steek in mijn buik de beeb ligt erg bovenin nu zit me niet lekker pffff....
claudia doe rustig aan. hoop dat het hier bij blijft en dat je nog even een paar weekjes door kunt lopen
ik heb net lekker sla, krieltjes en kipkluifjes gegeten maar zit helemaal vol. poeh poeh ben het weer een beetje zat.
heb zo'n zin om me zwembad in te springen water is nog maar 20 graden en chloor moet eerst nog getest worden moeten we morgen doen
Bulldog, ik heb geen idee hoe het met harde buiken zit... (of is er ondertusen al geantwoord... ik loop wat achte rmet bijlzen...). Dafke, veel succes morgen bij de gyn! Moet je ook steeds plasjes inleveren? Evita, hoe werkt dat dan? Als je het eenmaal gehad hebt toxoplasmose dan krijg je het niet meer (net als met waterpokken bijv.). Bij mij hebben ze er wel op getest en het was goed zeiden ze, maar wat dat dan inhoudt....? Flex, wat een naar verhaal van je kat zeg! Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt, ik zou mijn katten voor geen goud willen missen. Hoop voor je dathet nu alleen nog maar de goeie kant op gaat en hij (of zij?) snel beter is. Moaatje, wij hebben ook al beshcuit en muisjes in huis. Omdat ik me zo rustig moet houden heb ik ALbert boodschappen laten bezorgen, erg handig! Bwtje, dus jullie zijn serieus op huizenjacht... Waar ergens in Eindhoven (of wil je dat niet hier zomaar posten)? Dan hebben we het er dinsdga wel over. Jij moet het inderdaad ook rustig aan gaan doen hè..! Volgens mij ben jij ook zo iemand die niet goed stil kan zitten en graag alles perfect gedaan wil hebben... Ben nu pas op pagina 952 met bijlezen. Lees straks verder, we gaan nu BBQ-en.
hihi! ik was het wel van plan hoor, al kom ik hier zoooooooo weinig, en geloof dat mijn laatste berichtje begin januari was. ik WIL en MOET op die lijst blijven hahaha! grapje. net maar even naar de jumbo gewaggeld, geen zin om met de auto te gaan, en zo heb ik toch mijn rondje gelopen, in totaal 3 kwartier over gedaan terwijl het maar heel dicht bij is!
Oei was ik toch bijna van de lijst gehaald zeg ondanks mijn posten hiero. Anyway, mijn laatste werkdag zit er op. Gelukkig. Ik las dat er meerdere waren voor wie het de laatste dag was. En we hebben er ook nog mooi weer bij. Als ik het kon vieren met een wijntje op het terras, maar ja, sinasje dus. @claudia, jeetje zeg. Hoop dat het nu weer rustig is. @flex, kijk je wel uit met dat dwangvoeren? Mijn vriend heeft een paar jaar geleden kattekrabziekte gehad, en dat was heel erg pijnlijk.
ik heb een luiertas besteld op de baby-walz site, van winnie de poeh baby. heel leuk, maar omdat ik nog geen klant was, duurt het iets langer voordat we het binnen hebben (binnen 2 weken, maar toch....) en gister nog de laatste spulletjes gehaald bij Hema, en toen zei smam: je krijgt het wel van ons, want bob heeft de tuintafel geregeld en bla bla bla.... nou ja, altijd goed natuurlijk was weer voor 60 euro aan spulletjes, en aangezien ik nog moest tanken voor ik naar huis reed. scheelt weer in de pocket! en jaja, nog 5 euro winst gemaakt want er lag zomaar een briefje van 5 euro op de grond hihi! (goed eigenlijk is dit geen info, maar ach ik moet wachten tot vriendje thuis komt, en dan kan ik pas gaan koken of vlak ervoor in ieder geval!)
@margotmarcel: Balen dat je zo misselijk bent! Ik vind het zelf ook een beetje te warm. Het is ook nooit goed hè. @claudia0404: Lijkt me wel een beetje eng. Gelukkig heb je geen weeën. Moet je nu plat op bed blijven liggen? @agnes78: Geniet van je verlof! @Sjoon: Bofkont! Nog even over die anale thermometers. Ze kunnen je toch niet dwingen om die dingen te gebruiken? We willen gewoon niet op die manier temperaturen. Of hebben wij geen inspraak daarin ofzo?
@schaapje: ik vind toch echt wel dat je zelf mag bepalen hoe of wat lijkt me. en anders kopen hun er maar eentje voor jou als ze zo persé met een kontsteker moeten tempen, of niet dan? ik moet er idd nog 1 halen een temp-meter zal ik zaterdag wel doen ofzo...
Hallo meiden ik heb een poging gedaan om bij te lezen, maar jullie schrijven opeens zo veel dat het me nog niet gelukt is. Ik probeer vandaag of morgen alles bij te lezen. Hier gaat het niet zo goed. Heb de hele dag al op de bank gelegen met mega buikkrampen en ze lijken maar niet over te gaan! Ook begin ik steeds meer last te krijgen van de vocht in mijn lichaam. Het zit nu overal zelfs in mijn buik en dat doet behoorlijk pijn. Diep ademhalen wil haast neit meer lukken en draaien op mijn linkerkant in bed is helemaal drama dan krijg ik geen lucht meer en moet snel (zover dat gaat) op de andere kant draaien. Ook waen gisteren mijn inr waarden (antistolling bloed) veel te hoog en moet morgen op een extra controle om deze weer op het juiste pijl te krijgen. Nu las ik op internet dat je van een te hoge inr waarde je je ook niet lekker kunt gaan voelen. Ik hoop in ieder geval dat ik me morgen weer beter voel. Morgen moet ik een extra echo om te kijken of alles goed is met de baby omdat ik zoveel vocht vasthoudt. Aan de ene kant wel leuk zien we ons kleintje nog even, maar aan de andere kant maak ik me ook wel een beetje zorgen en wordt daar weer beroerd van met als gevolg dat ik weer moet overgeven. Het is allemaal wat! Sorry voor het ego berichtje, maar moest het even kwijt.
Claudia dat is ff schrikken zeg! Gelukkig ben je weer thuis en ik hoop voor je dat de baby nog een poosje kan blijven zitten. Sunflower wat een ellende zeg en dan ook nog dit weer erbij, word het ook niet beter van! Succes morgen in het ziekenhuis en hoop dat alles goed is met de kleine maar dat zie je morgen op de echo. Eén troost, ik houd ook veel vocht vast maar alles is gelukkig goed met mijn baby!
sunflower dat is inderdaad schrikken meid! Hopelijk is alles goed met de kleine beeb ben erg beneiuwd naar de uitslagen.. Zonneschijn nee stilzitten zit er niet echt bij vooral deze maand niet.. Ik werd net alweer gevraagd om mee te gaan zwemmen morgen, en mijn nichtje komt misschien ook nog die dag op bezoek..En dan 's avonds is hier de opening van de kroeg en gaat vriendlief ff meehelpen dus kom ik ook eventjes mee.. Dus weet nu al dat het een drukke dag wordt! en ow ja de boeken moeten ook nog terug naar de bieb aaahhh... En het weekend dus naar Zeeland dus dan ben je ook de hele dag op sleeptouw he Schaapje het is en blijft natuurlijk je eigen keus..maar in het begin is jou en je baby's temp. vooral heel erg belangrijk en word dus meerdere keren gemeten..maar ze kunnen je natuurlijk niet dwingen
@ agnes mijn kat eet weer uit zichzelf! ben zo happy en erg verbaasd ook hihi hij wil alleen het nat van het vlees hebben maarja tis beter dan niks. moest hem net wel weer een pil geven en dat lukt me dus egt nie in me uppie he heb me vinger ook nog es opengehaalt langs zijn tand Merk wel dat er veel meiden vandaag last van pijnen in de buik hebben hihi lijkt af en toe wel zo'n alle vrouwen moeten altijd tegelijk naar de wc ritueel
Claudia, da's wel effe schrikken zeg! Hopen dat je kindje nog even blijft zitten hoor! Sunflower, wat balen dat je je zo rot voelt. Hoop dat je je morgen beter voelt en dat met je baby'tje alles goed is natuurlijk. Nog even over het tempen straks, kun je dat dan niet zelf doen met zo'n kontsteker (als dat persee moet)? dat lijkt me dan toch iets minder vervelend dat dat zij daar gaat zitten wroeten... Mijn CTG's waren weer goed, de gyn van vandaag zei inderdaad dat het gewoon mijn (lage) hartslag was die erdoor kwam afgelopen maandag en dat die dus niet van 't kindje was... Dacht ik al, maar heb me toch druk lopen maken natuurlijk. Wat een drukke dag hier vandaag zeg, komt wel goed met die 1.000 pagina's...