ze moeten niet denken dat ze mij zo'n ding in me achterste gaan steken! whahaha stop um wel onder mijn tong ofzo
@schaapje én anderen; ik laat mezelf ook echt niet rectaal tempen hoor, de eerste dag gelijk duidelijk gemaakt bij de vorige aan de kraamhulp en dan klaar ermee. Bij mij gaat het ding onder me arm en dat is prima zo. Bij de baby wel hoor, maar die merkt er echt niks van
@Claudia; dat was vast even schrikken zeg, ineens in het ziekenhuis, maar de eerste 2 cm heb je al gehad, dat is niet verkeerd. Doe rustig aan, wel beter als je kleintje tot 37 weken blijft zitten, maar veel overtijd lopen zal je dan wel niet
ja wat niet nodig is is niet nodig natuurlijk Maar je kan het natuurlijk ook bij jezelf doen, maar iedereen heeft je al uitgebreid gezien van alle kanten dat dat ook op dat moment ff aan je voorbij gaat.. Het scheelt denk ik ook dat het mijn oudtante was die kraamde, die vroeg ook of ik het zelf wilde doen als ik dit kon succes met tempen allemaal
Hey Flex, Ik weet hoe het is als je huisdier ziek is . Ons hondje is gisteren ook heel ziek geworden, ze poepte bloed en moest overgeven. s'middags zijn we naar de dierenarts geweest en die heeft haar injecties gegeven en medicijnen, maar tegen de avond werd het erger, er kwam alleen nog maar bloed uit haar achterste en de medicijnen braakte ze gelijk weer uit, toen zijn we s'avonds weer teruggegaan naar de dierenarts en die heeft haar n injectie gegeven tegen het braken. Ze heeft een ontsteking aan haar dikke darm, ben gisteren ook niet wezen zwemmen ( ik zwem op woensdagavond). Vandaag ging het al iets beter met haar, ze wilde weer wat drinken en eten. Ik hoop dat het met jullie kat ook snel beter gaat. Liefs Minnie
Ik heb sinds gisteren ook steeds terugkerende krampen en steken bij mn vagina . Ik denk dat het oefenweeen zijn of het indalen van de beeb, het voelt idd niet prettig, maar als het echte werk is begonnen twijfel je denk ik niet meer hoor haha
@Bwtje; ik ben nou al 4x bevallen en tijdens de bevalling vind ik werkelijk (bijna) alles goed, maar zodra ik bevallen ben is het poppetje gezien en klaar! Daarna is het welletjes en ik moet wel zeggen dat ik mazzle heb dat ik nooit hechtingen gehad heb, nooit teveel bloed verloren dat ik duizelig was of wat dan ook, dus zelfs met douchen wilde ik weer gelijk privé. Dus nee ook geen thermometer in me kont! Leuk praatje dit.
O ik heb ook zo'n zin in ijs, maar heb niks in huis en vriendjelief is niet thuis om het te halen grrrrrr
Ik heb ook al een voedingsbeha gekocht, ik las dat je het beste een aan kon schaffen in de 7e maand van je zwangerschap omdat dan je borsten zo goed als uitgegroeid zijn, en als ze toch groter worden, een voedingsbeha groeit ook mee. Na de bevalling kun je er nog 1 of 2 aanschaffen, 1 om aan te trekken, 1 voor in de was en 1 in de kast .
Lijkt mij ook niks zo'n ding in mn poeperd! Meiden die het op het moment zwaar hebben, een hele dikke knuf.
@ Claudia: Zo, dat was een spannend nachtje voor je. Kan die ontsluiting verder geen kwaad als je geen weeën of iets hebt? @ Flex: Hebben jullie een zwembad? Ben echt jaloers nu..... @ Agnes: Gefeliciteerd met je laatste werkdag! En een glaasje sinas met ijsblokjes en een parasolletje is ook erg feestelijk toch? @ Sjoon: Wat leuk zeg, dat je al die spulletjes hebt gekregen. @ Kyansa: Jij ook gefeliciteerd met je laatste werkdag! @ Sunflower: Wat vervelend zeg! Sterkte ermee en heel veel succes met de echo morgen. Hopelijk is met de kleine alles goed. @ Minnie: Heel veel beterschap toegewenst voor je hondje. En ik denk dat ik dan toch nog maar een voedingsbh aan ga schaffen volgende week. En dan laat ik mijn moeder nog wel eentje extra halen als de kleine er eenmaal is. En over die thermometer. Ik hoop dat het onder mn oksel of tong kan, en anders hoop ik dat ik het zelf kan. Moet er niet aan denken dat er een vreemde met dat ding in mn kont loopt te peuren... Zo, ben lekker uit eten geweest vanavond, heb heerlijk genoten, maar ga nu lekker naar bed. Iedereen alvast welterusten en tot morgen weer!
pfff, ik ben maar weer uit bed gekomen. heb zo'n rusteloze benen. dat is echt niet gaaf zeg. zometeen maar even wat drinken, en wat lezen, en dan mijn bedje maar weer in! dus voor nu zeg ik alvast! welterusten, en vast en zeker tot morgen maar weer! oja, en nog iets: mijn vriend zegt de hele tijd tegen mijn buik: Wanneer kom je nou kleintje? hij kan echt niet wachten meer, zo lief!
hoi onsukkie mooi buikje hoor. ook nog geen streepje tezien zie ik. vanacht heerlijk geslapen. ik ga zo de auto van mijn moeder halen zodat ik van het weekend een auto heb. zij gaan namelijk lekker op vakantie naar duitsland een weekend. ik kom zo nog even buurten.
@ minnie aah wat erg voor je hondje hoop dat hij gauw beter wordt. mijn kat is helemaal de oude weer @ onsukkie mooie buikje hoor