*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * 26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis - (onbekend) 8 juni 2008 kyansa - 29jaar - 2kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee 15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 10 Meisjes : 18 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 3 Tweeling : 1 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 De bevallingslijst: Elke1976 bevallen op 8 maart van dochtertje Charlotte* Op dit moment zijn er 41 Juni mama's Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008 *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * @ afina ik heb het voor je veranderd
@ coco jah we hebben een opzet zwembad van 510 bij 220 ( zie album)erg lekker als het water niet koud is hoop dat we vandaag even kunnen dobberen
@flex fijn dat je kat weer eet! @zonneschijn fijn dat je ctg goed was! @sunflower balen dat je je zo slecht voelt hopelijk is alles goe dmet de beeb! @onsukkie mooi buikie en geen tijgervel. kon heel de morge niet op deze site komen ga zo boodschappen doen dan ben ik er weer van af.
Goeiemorgen allemaal! Weer een dagje dichterbij de grote dag! Het forum is inderdaad even down geweest. @sunflower: Ik hoop dat je een mooie echo krijgt vandaag. Balen dat je je zo miserabel voelt! Sterkte! Je hoeft je trouwens niet te verontschuldigen voor een ego-berichtje, hoor. @fl3xgirl: Gelukkig dat je kat weer wil eten! @Zonneschijn: Fijn dat de CTG-scans goed waren! @minnie1979: Beterschap aan jou en je hondje! @Sjoon: *zucht* Ik wou dat mijn man zulke lieve dingen zou zeggen... @onsukkie: Mooie buikfoto's! Mijn navel is nog niet geplopt, maar wel veel kleiner geworden.
Om 1000 pagina's te halen, moeten we nog meer dan (15 berichtjes x 40 pagina's) 600 berichtjes posten.
Echt ploppen doet hij ook niet, omdat hij een nogal rare vorm heeft, maar hij staat wel inderdaad een beetje naar buiten.
Gelukkig Flex dat jullie kat weer beter is, ons hondje is nog steeds niet lekker, ze heeft vannacht bij ons op de slaapkamer geslapen in de bench, maar ik moest er telkens met haar uit omdat ze diarree heeft, echt heel zielig! Hoop maar dat ze snel de oude is!
@ Sjoon: Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Ik lag ook nog wakker rond die tijd. Als ik had geweten dat jij online was hadden we elkaar gezelschap kunne houden. @ onsukkie: Wat een mooie buik heb jij zeg! @ Flex: Ik stap zometeen op de fiets, kom lekker bij jou een duik in het zwembad nemen. Hoe lang zal het fietsen zijn van Ridderkerk naar jou toe? Haha..
Onsukkie, mooie buik ja! ik moet nog steeds nodig een foto maken, maar vergeet iedere keer de fotocamera mee naar de spiegel te nemen. en als ik er aan denk, dan heb ik er niet zo'n zin in om dat te doen! hahaha mijn vriend zei gister: ik denk dat ik om 2 uur wel thuis ben. kreeg ik vanmorgen een smsje moet hij naar Arcen toe. denk dat het wel weer laat wordt. jammer maar ja, dr moet er een werken he! vanochtend de strijkwas weggewerkt, en nu alleen nog maar de vaatwas uitruimen, en dan denk ik lekker luieren voor de rest van de dag!
@coco, idd slecht geslapen, (kan er niet een soort alarm op het forum dat als er iemand online is, de anderen het horen op de raarste tijden van de dag haha!) en nog een keer eruit geweest om een uurtje of 3 geloof ik. en vanmorgen weer om 8 uur uit bed, ben dan wakker, en kon niet meer in slaap komen.
Ik was er ook om half 8 uit, maar ben gek genoeg heel erg fit nu. En zo'n forumalarm is helemaal geen slecht idee, haha...
ben ook niet moe, maar misschien vanmiddag dat ik dan weer eens een dut krijg. maar dat zien we dan wel weer! gewoon lekker rustig aan doen, en er lekker aan toe geven als het komt. daar is nu tijd genoeg voor! haha
Ben snel even bijgelezen tot pag 955. De rest zal ik vanaaf ff lezen. Moet nu namelijk snel naar mijn werk, VOOR DE LAATSTE KEER! Wel grappig om te lezen dat zoveel van jullie die muisjes ook gewoon eten als beleg zeg maar. Zou daar zelf niet aan denken bij de boodschappen. Tot straks en een mooie dag allen.
Veel plezier en succes op je laatste werkdag Moaatje. En inderdaad, beschuit met muisjes eet ik normaal gesproken ook nooit. Vind het eerlijk gezegd niet eens zo heel erg lekker. Doe mij maar een beschuitje met hagelslag.
Zo, ik heb net even stichting OpMaat gebeld. kan de ondersteek gewoon zo op gaan halen, zonder afspraak. Maar helaas gaan ze vandaag om 12 uur dicht en ik heb geen auto ook, dus volgende week maar even doen. En ik ga zometeen even naar de Hema om een babyfoto van mij bij te bestellen. Leek me wel een leuk idee. Boven het ledikantje van de baby komen 3 lijstjes; één met babymama, één met babypapa, en in het midden één van baby zelf, de 3d echo-foto.
Heeft er iemand trouwens ervaring met foto van foto? Heb namelijk niet meer de negatieven van mijn oude babyfoto's. Ik ga eigenlijk altijd standaard naar de Hema, maar misschien hebben jullie andere goede ervaringen?
Hoe doe jij dat? Strijken? Ik kan het écht niet meer en het stapelt zich dus maar op. Ten eerste kan ik niet zo lang staan, want dan worden m'n voeten nog dikker dan ze al zijn en ten tweede krijg ik het er BLOEDHEET van met dit weer.
Ik weet het nog van vroeger toen ik nog thuiswoonde. Toen deed mijn vader ook wel eens strijken, en die ging altijd met de plank op de laagste stand op de bank zitten, voor de tv. Hij deed er wel uren over, want het was meer tv kijken dan strijken, maar misschien een idee voor jou?