Ja, ik doe het nu ook zittend, maar langer dan een minuut of 10 hou ik het niet vol. Zeker niet met dit weer...
Niet strijken! Ik vouw alles vanuit de droger (warm) gelijk op, ideaal. En mijn kinderen lopen er echt niet verkreukeld bij hoor Wat ik aan het droogrek hang sla ik eerst goed uit. Echt een enkel kledingstuk word hier nog gestreken, is ook echt geen bijhouden aan hoor met 6 (bijna 7) personen in huis! PS: Ik heb een berichtje geopend bij babyuitzet, zouden jullie ook is willen kijken/lezen ajb?
ik moest idd nog een paar dingen op het eind, en toen had ik wel zoiets van.... ik moet eigenlijk nu stoppen. maar toch afgemaakt, want anders duurt het weer zolang voordat ik ga strijken denk ik. doe het niet zo graag. en denk ook niet dat ik dat over kan laten aan mijn vriend, die vouwt het dan ook weer anders op en zo. gelukkig had ik ook nog wat badhanddoeken die ik gewoon opvouw, dat doe ik meestal zittend
Hihi Schaapje, grappig je berekening... moet vast lukken dus, die 1000 pagina's. Onsukkie, wauw, wat een mooie buik heb jij! Minnie, he wat rot voor jullie hondje en voor jullie zelf ook! Hoop dat het snel beter gaat. Sjoon, ik ben ook wel voor zo'n forum-alarm. Heb vannacht ook ergens een uur wakker gelegen en werd toen pas weer om half 11 wakker. Zou nu weer kunnen slapen. Moaatje, alvast eenfijn verlof gewenst! Coco, heb geen ervaring met foto van foto... Ik vind de hema altijd wel goed, die komt uit vergelijkende onderzoeken ook altijd best goed naar voren dacht ik. Flex, ben jaloers op jullie lekkere zwembad! Cellie, helaas ik kan je niet helpen aan de esprit-code. Heb je die per email gekregen of per post. Dacht dat ik af en toe wel emails van ze krijg, maar weet t niet zeker (delete ze eigenlijk meteen). Succes ermee! Wij gaan morgen een nachtje naar Giethoorn (of Wetering eignelijk), we zitten in een B&B, hoop dat het niet te heet is. Weet iemand of je daar in het water kan/mag zwemmen?
cellie ik kan je er ook helaas niet mee helpen! zonneschijn veel plezier morgen! ik ga lekker in d eschaduw zitten en een boekje lezen tot vanmiddag weer een x
Wat gaat het ineens snel he? Feli met je 36 weken! @onsukkie beetje jaloers hier op die mooie buik hoor @minnie en Flex sterkte met jullie beessies Ik ben al weken achter elkaar voor 6 uur smorgens wakker. Dacht vanmorgen ik ga lekker uitslapen op de eerste vrije dag. Niet dus. Om half 5 stond ik al naast mijn bed
Zijn jullie er trouwens echt helemaal klaar voor? Ook geen ienieminie lijstje meer? Ik moet nog; -postzegels kopen voor de geboortekaartjes -feestelijke decoratie voor na de geboorte -voorraad beschuiten en muizen -sowieso extra boodschappen Hebben jullie gedacht aan (proefverpakking) flesvoeding? Ik haal over 2 weken de klossen en de ondersteek nog bij de thuiszorg.
@ coco kom maar hoor lekker plonsen in 20 graden koude water denk dat het ong. een daggie fietsen is? ik ga zo iig ff proberen om een duik te nemen maar water is wel ijskoud we hebben net een nieuwe router gekocht hoop dat inet het nu wel blijft doen anders heb ik strax wel een nieuwe laptop maar geen inet
Ik ben net bij de gynaecoloog geweest en het kindje is al aardig ingedaald. Volgende week mag ik weer een echo laten maken. Dit is geloof ik nr. 9 of zo, hihi wel leuk om het zo helemaal te kunnen zien groeien. Houdt iedereen het nog een beetje uit met de warmte?
ff snel nog een berichtje van mij. Ik moet nog 9 dagen werken en dan heb ik ook eindelijk verlof.... heerlijk.... @flex... mag ik ook een paar baantjes komen trekken bij je in het zwembad... Heerlijk zo'n afkoeling. 8) Hier gaat ook nog alles steeds goed. Kleine uk beweegt zich errug goed. Zelfs nu weer. Ik heb het idee, dat hij vrij hoog zit, want ik voel 'm vrij regelmatig bij m'n ribben in de buurt. Pff.. zo over een half uur nog een meeting. Over wie mijn taken overneemt gedurende mijn verlof. En dan mag ik eindelijk gaan genieten van een welverdiende lang weekend. Ik weet niet of ik veel online zal zijn, want ik ga lekker genieten van het mooie weer.....
zal volgende week die klossen maar eens gaan halen moet ze toch hebben ook al wil ik poliklinsch bevallen.
Heb nog wel wat blijvende dingen... boodschappen, stofzuigen etc. Maar de slaapkamer en babykamer zijn opgeruimd en schoon en ik heb op zich alles in huis. Dus hij kan komen.
ik wil fles voeding gaan geven nou heeft me man hooikoorts en ik heb vroeger wel eens exceem gehad moet ik nou van die hypoallegene spul nemen of gewone normale? wat is jullie mening hier over?
*brrrrrr* voel me net een ijsklontje haha heb even gezwommen maar tis niet te doen zo koud!maar tis heerlijk met zwempak in de schaduw te zitten @ bulldog ik heb geen id wat voor voeding je het beste kan halen...
@Bulldog; Waarschijnlijk zullen de medici dat wel adviseren ja. (Ik bedoel consultatieburo en kraamzorg) Mijn oudste zoon heeft ook wat gekwakkelt en sindsdien krijg ik ook dat advies. Ik ben alleen eigenwijs en heb bij mijn jongste (nu net 1 jarige) de gewone Nutrilon gebruikt, het is altijd goed gegaan. Terwijl ik bij het kind wat veel kwakkelde alle varianten voeding heb gehad en het ging nooit beter, was meer een kwestie overheen groeien.
http://www.nutriciakindervoeding.nl/NR/exeres/C5B4669B-D9F3-4233-8F4C-85333150CC91,frameless.htm?NRMODE=Published Dit staat op de site van Nutricia. (=van de Nutrilon)
Hoi Buldogg, mijn man heeft astma, en ik ben allergies bijna voor alles (hooikoort, huisstofmijt enz enz), maar voor onze eerste heb ik gewoon frisolac gebruikt, is altijd goed gegaan, ga het bij de tweede weer doen. ik heb trouwens nog niet alles gelezen, krijg geen seintje meer, dus ga nu alles effe teruglezen.
sommige zeggen tegen mij dat je gewoon moet beginnen met de normale en dat je altijd nog over kan stappen. bedankt voor de tips