Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik begin ook 'gewoon' met normale idd.

Maar dat je altijd nog kan overstappen is wel zo, maar dan heeft het eigenlijk niet meer zo veel nut.

Een allergie voor voeding is namelijk niet aan aangeboren, maar die ontwikkelt pas als je eraan blootgesteld word, zolang je het niet gebruikt kun je er ook geen last van krijgen.

En vandaar adviseren van begin af aan dan die speciale.

Maar ik vind het een duur grapje ;)

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja daarom ook dat scheelt 5e per bus

3. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    k ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een extra echo. Het was allemaal vrij lastig om te zien omdat de kleine al vrij groot is. Zoals ze nu konden meten is het al ong 4000 gam, dus das al een flinke. Ze hadden het er dan ook over dat het zou kunnen dat ik met 38 weken ingeleid kan worden. maar daar moeten we het donderdag met de vk over hebben. Er moet nl ook rekening worden gehouden met mijn trombose en met de vocht die ik vasthoud. maar donderdag horen we hier meer over. Anders is het ook nog maar 4 weekjes wachten de tijd gaat snel genoeg!

Morgen mijn laatste dag werken en dan lekker genieten van zwangerschapsverlof!

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    das een filnke dan !
    lekker idee dat je miss over 2 weken je kindje al in je armen heb.
    nog 1 dagje werken volhouden en dan lekker genieten meid!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha leuk praatje ja!
    Maar inderdaad dat was hier eigenlijk ook het verhaal geen knip of scheur inderdaad en ging na de bevalling al gelijk zelf onder de douche ja haha!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nee zucht! :rolleyes:

Ja ik heb het ook niet zelf besteld, maar ze zouden donderdag er achteraan gaan..dus hoor het na het weekend wel weer, hoe de status is van de stoel ...ben erg benieuwd ja!

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zat net lekker in de tuint elezen en kreeg toch 3x kramp wat echt zeer deed aan de binnenkant bij me vagina deed het zeer
    kleine druktemaker daar binnen

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

Hallo meiden
    ik zal even vertellen waarom ik de laatste paar dagen niet online was.
    Kon miennie helaas niet smsen had gen beltegoed meer

woensdag middag tegen half 1 begon ik wat steken te krijgen in mijn buik ben toen even op bed gaan liggen om wat te slapen ik hoopte dat het daarna wel over zou zijn
    maar het was alleen maar erger geworden (weeen)
    tegen half 6 was mijn man weer thuis en hebben we geken om de hoeveel tijd ze kwamen dit was een uur lang om de 5 min en elke wee duurde 2 min lang.
    dus wij de vk opgebeld.
    die kwam meteen langs, en ze belde meteen naar het ziekenhuis waar we meteen terecht konden.
    toen we dar aankwamen waren de weeen goed heftig maar nog geen ontsluiting een uur later had ik 2cm ontsluiting.
    maar daarna ging het niet verder . heb toen een tabbletje tegen de pijn gekregen en een slaap tablet, waarna ik wel even heb geslapen de volgende dag hebben ze weer getoucheerd en had ik 3 cm ontsluiting die niet verder ging maar de weeen houdn aan.
    nu lig ik nog steeds in het zieken huis met weeen .
    en ze willen het lichaam zelf z'n gang laten gaan dus of ze stoppen of ze gaan door, maar ze helpen niet mee ze geven geen remmers omdat ik al te ver ben en ze gaan de bevalling ook niet stimuleren omdat ik nog niet ver genoeg ben.
    maar ik wil wel zeggen dat meer dan 32 uur met weeen erg vermoeiend is en me ook helemaal af mat ben wel blij dat er draadloos internet is hier in het ziekenhuis en dat mijn man m'n laptop heeft meegenomen maar nu zijn jullie in elk geval even op de hoogte
    Groetjes Michelle

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb gister ballonen slingers en een vlag voor aan het balkon besteld.
    beschuit heb ik een paar rollen van en 2 pakken muisjes. nu neem ik af en toe wat mee.

volgende week gaat mijn bed op klossen en dan is alles klaar.
    vandaag aardig last van de zon gehad. vind het toch wel een beetje warm

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat had ik dus vanochtend ook!
    en in het zwembad nog een keer..

Is inderdaad niet prettig nee..

Drukke dag weer bijna achter de rug, vanochtend helemaal beneden gestofzuigt.
    Wasjes gedaan en keuken beetje opgeruimd.
    Toen lekker zwemmen met dametjes, en dat vonden ze natuurlijk geweldig lekker buiten allemaal glijbanen!
    En nog even op het gras kunnen zonnen hoor 8)
    Toen naar huis toe en gelijk naar de stad wandelen, daar zat oma te wachten, en gingen even samen naar de bieb..Nog even de stad in en toen kwam opa ons lekker halen!
    Dus ben ik thuis afgezet scheelt weer :)

Zometeen boodschappies halen word denk ik een makkelijke pasta salade ofzo :D
    En vanavond opening van de kroeg, ff blieken want ik denk dak dan instort hahaha
    Morgen ook weer vroeg op, want dan richting zeeland en moet nog spulen klaarmaken! aahhh :confused:

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jeetje meid das wel schrikken!
    sterkte en hopen dat het niet al te lang meer ga duren!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje meis dat is even schrikken!
    Dus jij hebt je kindje waarschijnlijk binnenkort al in je armen hopelijk is alles goed!
    En succes met weeen opvangen en bevallen meid je kan het!
    Hopelijk horen we nog iets van je..
    Kun je nu wel weer je buddy sms'en?
    Nou veel succes!

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wow Vladimera! hopelijk gaat het goed komen binnen niet al te lange tijd! Sterkte en succes meid!

Ik ben vandaag naar een bruiloft geweest, wat is dat een ramp in deze hitte, met dikke voeten en een buik waar je u tegen zegt... Mensen dachten dat mijn vliezen spontaan gingen breken zo zag ik eruit hahahaha... Vanavond nog het feestje, moet lukken! Zet mij maar op een stoel, lekker muziekje en sapje en de gezelligheid komt vanzelf! Vind het wel lastig, want ben wel een fanatiek danser en nu kan dat ff niet... Dus we gaan lekker aapjes kijken :)

Fijne avond verder , kom morgen weer ff spieken!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    kleintje veel plezier vanavond
    snap wel dat het niet alles is om heel de dag op een feest te zijn met dit weer...

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    @vlademira, heel veel sterkte!

Hier ook van die dikke voeten. Lijk wel een olifantje :D

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Jeetje Vlademira, jij maakt het ook al spannend hoor!

Succes daar in het ziekenhuis.

Fijn dat je je laptop hebt!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb vorige week een foto shoot laten doen, deze komt aan de muur.

18. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Vlademira: Zo dat is even schrikken! Heel erg veel sterkte en maar hopen dat je snel een gezond kindje in je armen mag houden! Heel veel succes!

Kleintje: veel pleizer vanaaf en aapjes kijken is soms ook wel leuk hoor!

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    niet te veel juni mamma`s al gaan bevallen
    als het zo hard ga als bij de mei mamma`s dan zijn we er zo doorheen.

onsukkie mooie foto

ik ga eten maken miss tot vanaaf en anders een fijn weekend weet inet of ik er ben van het weekend!

20. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    O jaaaaa die was ik bijna vergeten!

Deel Deze Pagina