@vlademira: Wow, dat is schrikken. Begrijp ik het nou goed dat het niet lang meer duurt voor je kindje geboren wordt? Sterkte en succes! Ik denk aan je! Fijn trouwens dat ze draadloos internet hebben in het ziekenhuis. Dat hebben ze bij ons ziekenhuis niet. :x P.S. 1000 pagina's voor de eerste juni-mama bevalt, halen we waarschijnlijk nu niet meer, tenzij we héél goed ons best doen.
@vlademira..heel veel sterkte meid,ik heb hetzelfde probleem alleen met 2 centimeter en geen weeen.. Ik denk aan je! XX claudia.
@onsukkie: Mooie foto! @Zonneschijn: Veel plezier morgen! @sunflower: Zozo, nu al acht pond! Spannend, hoor! @Cellie: Ik was van plan om te beginnen met Kruidvat voeding. Ik kan je helaas niet helpen aan de Esprit-code, want ik heb geen e-mail ontvangen. @kyansa: Fijn dat alles goed was bij de gynaecoloog. Leuk dat je weer een echo krijgt volgende week. @bulldog: Gefeliciteerd met je 36 weken!
claudia0404 wat een geluk meid dat je geen weeen hebt ik raad het je echt niet aan hoor 35 en half uur met weeen is echt niet fijn .
Jammer dat ik zo alweer weg moet! wel leuk zo'n live verslag van de bevalling hihi Gelukkig kun je nog typen of doe je dit tussen de weeen door hehe?
@vlademira: En een ruggenprik? Ik kan me voorstellen dat je helemaal uitgeput bent na bijna twee dagen weeën. @bwtje: Gave foto! Onnozele vraag : Moet er ook shampoo in je vluchtkoffer?
dag dames, Vlademira: veel sterkte en succes meid! Hier gaat alles niet helemaal naar wens.. dat is ook de reden dat ik nog steeds niet veel kom hier. Mijn man is de afgelopen week best ziek geweest waardoor het kamertje nog steeds niet in elkaar is gezet. Ook is nog niet alles bezorgd, dus we missen nog wat dingen (oa het matrasje). Het meest erge is nog dat de opa van mijn man op sterven ligt in Turkije en hij hem graag nog even wilde zien. Hij is dus zojuist met het vliegtuig naar Turkije vertrokken met zijn familie. Met mijn eigen familie heb ik niet een supergoed contact en die wonen 100 km verderop maar heb ze wel gebeld om te melden dat mijn man weg is zodat ze dat weten.. hier in de buurt ken ik verder niemand behalve het broertje van mijn man maar die is 17 en heeft alleen een scooter. Ik hoop dus dat er niks gebeurd, als het goed is komt hij volgende week vrijdag weer terug.. Ondertussen ben ik helemaal uitgeput en heb ook last van dikke voeten en nog steeds staan er allerlei verhuisdozen met kleding overal. sorry voor het klagen, maar ben nogal gestresst
jeetje meid dat schiet ook niet op nee! zit je inderdaad niet mee.. Nou hopelijk komt het nog allemaal een beetje goed en heb je alles nog op tijd klaar en is je ventje gewoon weer lekker thuis.. Irri dat die dingen juist op zo'n momenten moet komen he? sterkte en hou je taai!
Deze vond ik zelf ook wel erg gaaf! En heb ik nu ook als profiel foto 8) Nou dames die het moeilijk hebben sterkte.. Ik probeer nog ff te spieken, maar moet me helaas klaar gaan maken voor vanavond nu! En morgen heeeeeel vroeg al vertrekken naar Zeeland dus zit er denk ik toch niet in! Dus ik zal zeggen tot dinsdag! En dan nog geen 1000 pagina's he want dat kan ik niet bijlezen hoor hahaha
@ vlademira wow dat is even een heftig verhaal heel veel sterkte zal voor je duimen. @ onsukkie wauw wat een tegekke foto zeg! @ bwtje jij hebt ook wel erg mooie pica's hier is de kleine erg druk helemaal onderin mijn buik dus moet best vaak plasse daardoor