Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha gelukkig ben ik nie de enige :p ben blij dat we over paar jaar gaan verhuizen naar meppel daar kennen ze dat niet eens :)

wist niet wat me overkwam toen ik hier kwam wonen :)

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    wij gaan ook terug naar rotterdam verhuizen..dus ook wij hebben er straks geen last meer van :)

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Luilak? Heb er wel es van gehoord maar ken het eigenlijk niet, gelukkig... Waar komt het vandaan dan?

Hoop dat jullie straks nog wat kunnen slapen (of gewoon niet moe bent).
    Ik slaap nu juist weer meer dan eerst (behalve vandaag dan), slaap wel 10 uur per nacht. Da's veel toch?

Claudia, fijn dat het stabiel is, houden zo (nog een paar weekjes dan).

Hoe zou het met Vlademira zijn?

Nu effe opruimen hier en dan gaan we een nachtje naar Giethoorn. Fijn weekend nog allemaal.

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    @meryem, vervelend zeg. Sterkte

Leuk dat je collega's dat voor je gedaan hebben. Ik heb 2 rompertjes gekregen en een mutsje en sokjes. Vond ik ook zo lief.

Met strepen bedoel je zo'n donkere streep of gescheurde huid strepen. Die rooie jeukende strepen die worden uiteindelijk wit en dan zie je ze veel minder (als je een blanke huid hebt tenminste). weg gaan ze nooit meer helemaal :( Het is een soort litteken.

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    oo jippie, zie aan mijn banner dat ik 34 weken ben :D

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Fl3x: Thanx dat ik weer op de lijst sta meid, heb jullie wel gemist hoor :D
    Wel hebben we veel meegelezen de laatste weken (mijn moeder en ik hihihi)
    Hier ook weer een rotnacht gehad :(
    Is alweer rotnacht nr. 4, harde buiken en last van voorweeën.
    Wordt er niet echt blij van, want ben zoooo moe hihihi

Claudia: Gelukkig blijft het stabiel meid, is inderdaad beter als je beebje nog even blijft zitten (paar weekies).

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden

hier heerlijk geslapen.
    vandaag wordt echt een luie dag.
    ga helemaal niks doen.
    lekker van het zonnetje genieten en in de tuin hangen. morgen ga ik weer sinds tijden naar een paardrij wedstrijd kijken van een vriending.
    lees haar altijd voor maar sinds ik alleen woon en geen auto meer heb gaat dat helaas niet.
    maar gister heb ik de auto van mijn moeder gehaald. die zijn namelijk een weekend naar de moezel in duitsland.

he buddy welkom terug heb je gemist.

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Heerlijk naar een paardrijdwedstrijd :p
    Is voor mij ook al eeuwen geleden, dat ik naar zoiets ben geweest.

Heb jou ook gemist buddy ;)

9. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Ik ben zo benieuwd hoe het met Vlademira is! En of ze al is bevallen. En natuurlijk erranick niet te vergeten!

@Cellie: Bedankt voor je antwoord! Handig om te weten wat je wel en vooral niet nodig hebt! :)

@Moaatje: Geniet van je verlof! Ik zag laatst de buik van mijn zus. Haar jongste is nu 14 jaar, maar ze heeft nog steeds striae over haar hele buik van de zwangerschappen.

@agnes78: Gefeliciteerd met je 34 weken!

@Zonneschijn: Ja, die miniverpakkingen zijn inderdaad handig. Ik had zelf al een mini flacon lenzenvloeistof gekocht. Ik heb hier nog een leeg miniflesje shampoo liggen... ik zal die dan maar bijvullen (hoezo vrekkerig? :oops:).

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

pff net even me ogen dicht gehad haha had beter niet kunnen doen nu ben ik nog moeier :rolleyes: maargoed iemand vroeg waar dat luilakken vaandaan komt?

Ik heb echt een flauw id vindt het maar onzin... schijnt dat de jongeren soms al vanaf een jaar of 10 in de nacht de straat op gaan mensen wakker maken en met borter eneieren op auto's gooien enzo? :confused: zelf heb ik dit nog nie gehad gelukkig en de wat ouderen jongeren zuipen de helenacht door :rolleyes:
    zoals jullie begrijpen snap ik niet wat er nou leuk aan is maar goed tis nie anders. me vriend had nachtdienst door dat luilakken gedoe whahaha maar der was geen hol an zei hij was hier nog drukker dan in amsterdam... ik woon in Hoorn.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is volgens mij ook echt iets Noord-Hollands dat luilakken.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ochjee vraag me af wie dit eigenlijk heeft verzonnen :)
    maargoed zit er weer op voor dit jaar volgend jaar weer :(

13. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
  14. Delfino

Delfino Niet meer actief

omg. wat vreselijk hahaha :) moet dat dan om 5 uur snachts hihi kan het niet gewoon ietsie later :p

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga douchen en aankleden hopelijk knap ik daar wat van op haha voel me zo'n zombie :) en daarna lekker buiten zitten.

fijne dag allemal mssn kom ik strax nog wel eventjes spieken ;)

16. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    Ik ga even boodschappen doen. Tot straks!

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Schaapje, dat is niet echt wat ik horen wil. Na 14 jaar?!? :eek:

Agnes, ik heb een beetje blauwige streepjes die onder mijn navel verticaal naar beneden lopen.

Ben heel benieuwd wat er mee gebeurt. En als blijkt dat ze niet meer weg gaan, ik kan toch niet meer terug. Die hummel zit er nu eenmaal (gelukkig, en moet ook nog even blijven zitten).

Ben ook heel benieuwd naar vlademira en eranick.
    Claudia, ben blij dat 't bij jou weer rustig is.

Ga zo even naar de prenatal voor nog wat laatste aankopen. 'T is er vaak wel duur, maar wil gewoon klaar zijn en alles in huis hebben.

Wat voor lampen hebben jullie in de babykamer? Gewoon 1 grote aan het plafond? Of de muur? Of meerdere kleintjes? En dan specifiek een kinderlamp of een grote mensen lamp?

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Woon trouwens in Noord-Holland, maar heb niets gehoord vanmorgen.

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    suc6, hier was het heeel erg druk in de appie hein. Werd er echt sjacho van en alle lekkere ijsjes waren op :(

@moaatje, ik ken die blauwe niet, heb alleen van die lelijke rooie. Zijn het bij jouw geen bloedvaten die je ineens kan zien doordat je huid strak staat?

Wij hebben een grote mensen plafond lamp.

20. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    @agnes78: Nou, het was inderdaad behoorlijk druk. Het begon al met de winkelwagentjes die er niet waren. En bij ons waren de lekkere ijsjes ook op, evenals de helft van de spullen die op mijn lijstje stonden. :x

@Moaatje: Whaha, ja dat begrijp ik. Dan wil je zeker ook niet horen dat het er echt niet mooi uitziet. :) Ik schrok er wel een beetje van.
    Ik heb zelf ook al jarenlang last van striae op mijn bovenbenen/heupen, is ook nooit weggegaan. Ik weet natuurlijk niet hoe het met andere vrouwen zit.

We hebben een gewone lamp op het plafond (nog geen kap ofzo voor gekocht) en een grote staande huiskamerlamp naast de commode die je kan dimmen. Lijkt me vooral voor 's nachts wel fijn, dan heb je niet ineens zo veel licht.

Is een nachtlampje/oriëntatielampje eigenlijk handig?

Share This Page