wat een schattig meisje, Esther! Ik heb hier volgens mij ook de eerste voorweeen.. maar denk dat het een combinatie is van last me darmen.. moet namelijk ook best wat lucht kwijt..
Gefeliciteerd Essiegirl met jullie prachtige dochter Samantha! Ik ben ook jaloers hahaha ik wil ook bevallen .... Geniet ervan en heel veel geluk met zijn drietjes! Ps We willen natuurlijk wel HET verhaal lezen he!
Succes Vladimera! je hebt tenminste ietsje meer zekerheid! En je weet dat je nog maar een weekje te gaan heb wauw.. nu ben ik nog jaloerser!
@ essiegirly: gefeliciteerd! en wat een mooi je foto van jullie meisje! ga er lekker van genieten meid! @vladimira: wat fijn dat je naar huis mag, maar nog steeds weeen dus. he... wat jammer hoop dat het goed met je gaat!
@essiegirly: Mooie foto van je meisje! Geniet er maar lekker van! Bofkont! @vlademira: Fijn dat je niet zo lang meer hoeft rond te lopen. Nog een paar daagjes! @meryem85: Sterkte aan je man en zijn familie! Spijtig dat ze geen afscheid hebben kunnen nemen. @Blondie: Haha, nee ik bedoelde echt 500 berichtjes (15 berichtjes per pagina en nu nog ca. 30 pagina's te gaan). @Alle meiden met voorweeën: Sterkte! Ik ben voor de allereerste keer deze zwangerschap 's nachts mijn bed uitgekomen om te gaan eten. Ik werd zo chagrijnig en irritant van de lekkere trek. Ik heb ook al de hele avond last van irritante pijn, misschien voorweeën? *Zit te twijfelen of ze wel of niet de frietpan zal aanzetten....
*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * 26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis - (onbekend) 8 juni 2008 kyansa - 29jaar - 2kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee 15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 10 Meisjes : 18 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 3 Tweeling : 1 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 De bevallingslijst: Elke1976 bevallen op 8-03-2008 van dochtertje Charlotte* Essiegirly bevallen op 8-05-2008 van dochterje Samantha 2460 gram en .. cm met ..wk en ..dgn meisjes:2 jongens:0 Op dit moment zijn er 42 Juni mama's Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008 *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * @ Essiegirly Meid wat een verrassing GEFELICITEERD met je dochterje en wat is ze prachtig!
Essiegirly, gefeli zeg! Ben heel blij dat je bevalling ook is meegevallen. Vlademira, fijn dat je naar huis mocht.
Essygirly: van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter ! Ik was net pas aan het bijlezen, en toen ik je berichtje las, sprongen me spontaan de tranen in de ogen. Ga er maar lekker zoveel van genieten ! En super dat het voor jouw zo reuze meegevallen is. (ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen haha)
Vlademira: Gelukkig dat je nu zolang thuis kunt blijven, is toch veel prettiger hé. Valt het nog mee op dit moment ? Zoals ik begrijp zul je eind deze week ook je hummeltje mogen vasthouden Veel sterkte nog de komende dagen ! Ik hoop echt voor je dat het nu toch zo snel mogelijk mag gaan, want je zult waarschijnlijk al helemaal uitgeput zijn. Dikke knuff
Ik moet zeggen dat ik de hitte nog wel vind meevallen Ik mag alleen niet teveel bewegen haha. Als ik gewoon rustig aan doe, kan ik zelfs in de zon gaan zitten, ik moet alleen ervoor zorgen dat ik mijn voeten in de schaduw heb, want laatst had ik inderdaad ook dikke voeten van het vocht. Gelukkig maar minimaal, want ik kan alle schoenen aan. Ik heb nu wel vaak 't snachts kramp in mijn kuiten, dan moet ik echt zo snel mogelijk het bed uit om heen en weer te lopen, pff
wauw jullie zijn ook al bezig met bevallen! niet voor kruipen he wij willen eerst ! essiegil wat een mooie meid hier last van de warmte en vocht mag van mij lekker komen alleen nog niks nada noppes ! kom af en toe eens een kijkje nemen hier flex hoe is het met jouw meid?
@ hier vannacht een hevige voorwee gehad niet normaal was best wel eng eigenlijk dacht echt ow nu gaat het gebeuren had er 3 in 1 uur en daarna in slaap gevallen en niks meer gemerkt alleen vanmorge weer 1 en daarna niet meer....
Hey dat is goed nieuws zeg! Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Samantha ( prachtige naam ). Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal meid Geniet maar lekker van jullie kleine meisje Liefs Minnie
Zo, de juni mama's al begonnen! Gaat snel hoor... Zo komt het voor ons ook weer een stapje dichterbij. Mooie dochter hoor. Een plaatje... Liefs een a.s juli-mama
Dan heb jij over een paar daagjes ook al jullie beebje in je handen meid! Jeetje zou het door de warmte komen dat veel meiden al weeen hebben haha, als we zo doorgaan zijn we zo door de juni-mama's heen
Pfff hier vannacht weer beroerd geslapen zeg bah Ik wist niet meer hoe ik moest gaan liggen, voelde me net een walrus op het droge, en ik had ook nog eens verschrikkelijke kramp in mn benen en dat straalde helemaal uit naar mn kont grrrrrrr en dan nog die opgezette voeten erbij en het feestje is compleet! Zo dat is eruit hihi Hoe gaat het met jullie meiden?
Ik slaap superk*t, ik zie al een week ieder uur voorbij komen. En 5x op een nacht naar de wc is ook normaal onderhand, ik word er echt gek van!
Hier ook een hele slechte nachtrust gehad. :x Wie heeft er vannacht eigenlijk goed geslapen? Is dit een fase in de zwangerschap of komt het door het warme weer (of een combinatie )? Ik heb even opgezocht hoe het met een aantal meiden is die ons vroegtijdig hebben verlaten: Ktje: 20w6dg zwanger (uitgerekend op 25 september 2008) Joël: 18.3 weken zwanger (uitgerekend op 10 oktober 2008) Lola1982: 7w3dg zwanger (uitgerekend op 26 december 2008) Basmalah: zwanger geworden in januari, helaas weer miskraam Derona: helaas nog niet zwanger. Ronde 5 na miskraam. Marijn: helaas nog niet zwanger. Prima: niet bekend, laatste bericht geplaatst in maart 2008 en was toen niet zwanger. Zoe10: niet bekend