Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    goed nieuws dat er toch weer een aantal zwanger zijn.

Hoop voor de rest dat ze ook snel weer zwanger zijn en dat het goed gaat uiteraard.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

even niet online geweest en dan zulk nieuws jeetje!
    ESSIE VAN HARTE GEFELICITEERD MET SAMANTHA

de eerste spontane juni mamma !

@vlademira fijn dat je nu gewoon thuis bent en zker een fijn vooruit zicht dat je met 36 weken word ingeleid!

ik wil ook ik wil ook ik wil ook........

slapen is hier ook een nachtmerrie 4x eruit voor te plassen
    vanacht was het ook zo warm weer bah..

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Het vervelende is ik heb hier het idee dat er nu iedere dag een kwaal bij komt. Tot voor een week geleden of zo had ik helemaal geen last van vocht, nu heb ik het steeds in mijn enkels en voeten. Sinds vanmorgen ook in mijn vingers.
    En dat slechte slapen , blegh.

Mijn hoofd wil heel veel doen, mijn lijf wil alleen niet meewerken. En dus zit ik nu weer op de bank. :rolleyes:

Oke ik heb genoeg geklaagd. Jullie nog plannen vandaag?

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik weet precies hoe je je voelt ik wil ook vanalles met mn hoofd mar ook dit lijf protesteerd!

Wij gaan vanmiddag een eindje fietsen door de bossen en dan onderweg een lekker terrasje pakken, vanavond gaan we uit eten!

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hey essygirly..van harte gefeliciteerd met samantha! wat een mooi poppetje zeg!ben helemaal jaloers! ;)

Hier gaat alles goed ik hoop met jullie ook!ik heb alleen ontygelijke last van de hitte,en kan maar niet meer normaal slapen :( ik hoop dat met jullie ook alles goed is!

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Heel veel plezier vandaag! Wij zijn gisteren uit eten geweest met de hele familie.

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    essiegirly van harte gefeliciteerd met je dochter.
    ben ontzettend benieuwd naar je verhaal.
    wat een scheetje trouwens

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hier nog geen last van voorweeen.
    vandaag 36wk begint al op te schieten.

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Schaapje.. wat leuk dat je die namen hebt opgezocht...

Fijn dat er 3 zijn die weer zwanger zijn...

Van Zoe weet ik nog dat ik haar in december een pb-tje heb gestuurd omdat ze weer zwanger was...
    Helaas lees ik onder bij haar berichtjes dat ze 29 jan een curretage heeft gehad...

Tja en slecht slapen....Heel beroerd....
    Dat doe ik al 5 en halve maand...
    En dat heeft echt mijn zwangerschap overheerst helaas...

Ben vrijdag naar de gyn geweest en omdat ik al zo oververmoeid ben mag ik nu 1 a 2 keer in de week een slaappil....Om toch een beetje op krachten te komen voor de bevalling...

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Gefeliciteerd essiegierl! En fijn dat het zo snel is gegaan lijkt me. Erg leuke foto ook. Geniet ervan!

Vlademira: wat een ellende al zo lang weeen, hopelijk helpen de pillen om een beetje bij te komen.

Hier gaat het goed. Gek genoeg slaap ik als een roos, dat is wel eens anders geweest een paar maanden geleden. Het warmste is het achter de pc, ik ben dus niet zo vaak online nu. Lekker in de schaduw en een beetje in de zon boekjes lezen, lekker lui.... Ben al een beetje bruin ook, zonder vlekken gelukkig.
    Gisteren precies over een maand uitgerekend... wordt nu toch wel spannend :(

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ilona gefeli met je 36 weken!
    hier ook geen last van voorweeen

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik hoop voor je dat hij snel terug is, is niets als je zo ver in de zwangerschap bent.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik slaap gelukkig nog steeds goed. Ik moet er maximaal 3x uit, maar meestal is het voldoende om rond half 7 een keer te gaan plassen, de rest van de nacht slaap ik door. Heerlijk!

Moet het wel afkloppen...

14. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Essie van harte gefeliciteerd met de geboorte van je mooie dochter! Wat fijn dat alles goed is en dat jullie al zo snel naar huis mochten! Ga maar lekker genieten nu!

vlademira: fijn fdat je lekker naar huis mag, nog een weekje en dan mag jij ook genieten van je kleine! sterkte deze week

slapen is hier op dit moment ook een ramp, lig uren wakker, vrijdag hele erge voorweeen gehad, dachten echt nu gaat het gebeuren, maar het zette niet door. afgelopen nacht kon ik niet in slaap komen, kon bijna geen adem krijgen wist niet meer hoe te liggen, dus midden in de nacht onder de douche gestapt hierna gelukkig redelijk kunnen slapen. als dit zo door gaat ben ik bekaf voordat ik aan de bevalling moet beginnen

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hebben jullie veel last van afscheiding?
    ik heb het tot een paar weken geleden wel veel gehad en nu al een paar weken niet ..

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Vlademira: Ik hoop dat je vannacht lekker hebt geslapen meid. Nog een paar daagies meid en dan zit het erop voor jou.

Essiegirl: Wat een leuk bericht, gefeliciteerd meid met je mooie meisie! Geniet ervan.

Ilona: 36 weken meid, gaat nu opschieten!

Hier weer zo'n rotnacht, begin het nu echt zat te worden.
    Nooit gedacht dat die voorweeën zo ellendig konden zijn hihihi.

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    @daantje ja het gaat nu zeker opschieten.
    het begint nu een beetje te kriebelen. mag nu elke week op controle wat het ook al zo spannend maakt vind ik. maar wat ontzettend vervelend dat jij er zo last van hebt

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik zal na volgende week ook wel iedere week moeten komen denk ik dan. Vind ik wel een beetje minder want ben altijd dik anderhalf uur kwijt met wachten daar :(

Ja zeker minder, maar hoort erbij denken we dan maar.
    Ben echt blij dat het begint op te schieten :D

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ikmoet morgen naar de vk maar vorige x zei ze dat ik daarna om de 2 weken meot!
    tis nu ook 3 weken geleden.

20. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    @ essiegirly, van harte gefeliciteerd...gaat alles goed met de kleine sam!?

Ik ben zeker ook jaloers, ik ben pas 33 weken, en heb het echt zo gehad nu, me buik is ontzettend gegroeid en de gedachte dat ik in het ergste geval nog 9 weken moet, trek ik niet...(hoe groot zal me buikje dan zijn?
    ik voel de baby heel de dag als een soort grote knobbel in me maag, ik kan niet lekker zitten of liggen, alleen bij het staan voel ik het minder.
    Ik heb zo het gevoel dat het in in keer zwaar is geworden ...bij 30 weken had ik dit gevoel nog niet...en het weer werkt ook niet mee...

vinden jullie het ook zo een ramp ...wat je aan moet in dit weer?

ik heb gelukkig geen last van vocht vasthouden...nou iedereen suc6 met de laatste loodjes..

Deel Deze Pagina