Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    wat een weertje he!
    wij zijn net thuis van een weekendje camping
    heerlijk genoten
    hebe af en toe harde buiken
    nu ook vocht in mijn enkels

las dat essiegirl is bevallen super gefeliciteerd met jullie dochtertje geniet van de kleine meid en de kraamtijd

het komt steeds dichterbij he dames
    kan niet w88 tot het zover is!

ik ga bankhangen ben supermoe heb eigenlijk nergens meer de kracht voor

voelen jullie trouwens ook het kindje indalen?
    ik wel lopen word ook een stuk minder begin nu echt op een waggeleend te lijken

nou fijne avond nog allemaal kom mogguh weer ff spieken hier

groetjes mo

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mo wat fijn dat je hebt genoten meid :D hier ook 1 die behoorlijk waggelt haha :) je merkt echt dat je een beetje tegen het einde loopt nu he :)

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    niet echt veel gebabbelt hier vandaag maarja is ook niet echt lekker om te computeren met dit weer!

vandaag de tuin beetje aangekleed is mooi geworden..

morgen naar de vk ben benieuwd of tie ingedaalt is.

ik ga dames in de dop verder kijken en dan lekker naar me bedje
    tot morge
    welteruste

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Agnes, het is echt mijn huid helaas. En blauw tot bijna paars. Hoop wel dat ze lichter gaan worden op den duur.

Schaapje, ik heb een nachtlampje (een EK voetbal, knaloranje :) )naast mijn bed liggen. De beeb komt daar eerst ook in de wieg te liggen. Het lijkt mij makkelijk met de borstvoeding. Ik heb gehoord dat de baby ook niet heel erg onrustig word van een nachtlamp, en met groot licht wel. De tijd zal leren of het echt handig is.

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Hoera ik kan succesvol quoten (voel me nu echt een computerexpert)

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Flex, ben je dan niet gaan timen? Ik hou nu al ieder zuchtje in mijn buik in de gaten.

Precies Daantje, dat is denk ik ook hoe ik zou denken. En kan je vanaf het begin af aan tijdens weeen niet meer praten? :confused:

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    In het begin schijn je nog redelijk bij de les te zijn bij de ontsluitingsweeën en als je bijna op het eind zit schijn je in een soort roes te raken en dan kan je tijdens een wee ook niet meer praten.
    Maja dat is wat ik heb gelezen in dat boek, kan ook heel anders gaan natuurlijk.

Ik denk er de laatste tijd ook aan hoor, want ja als je het nog nooit eerder hebt meegemaakt weet je ook totaal niet wat je moet verwachten en hoe je het moet herkennen...
    Zo'n boek is handig, maar bij iedereen gaat het anders hihihi

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Maar als je pas tegen het einde van de ontsluitingsweeen niet meer in staat zou zijn te praten denk ik ook niet dat het een goede meter is om het verschil tussen voorweeen en echte weeen te bepalen.
    Het zijn juist de eerste paar weeen waar ik me zorgen om zou maken denk ik.

Pfff, wel jammer dat je inderdaad niet vooraf precies kan lezen wat je te wachten staat. Lijkt me wel makkelijk.

9. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties!
    Voor somigge van jullie is het erg spannend zeg voorweeen enzo.....
    Jullie kunnen het ECHT WAAR! Je krijgt zoveel oerkracht geloof me ;) Ik zal mijn verhaal even doen bij de bevalling :D
    Ben benieuwd wie de volgende is :)

Groetjes een trotse mama die MEGA verliefd is op d'r meissie ;)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen dames, hier inmiddels over de 38 weken, maar heb nog geen voorwee gehad hoor, het zegt ook allemaal niets ben ik bang. De een begint met daaaaaaagen voorweeën en de ander begint in 1x en dan meteen goed.

Dus tsja... heb wel wat last van harde buiken (heb er een heleboel), maar die doen niet zeer. Alleen 's nachts doen ze wel eens zeer, maar daar slaap ik meestal doorheen.

11. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    goeiemorgen dames!
    Weer terug van een heerlijk weekendje Zeeland 8) (zojuist 10 pagina's bijgelezen :confused: )

30 graden, lekker zee en strand, BBQ en erop uit!
    Gevolg: slippers die niet aan gingen door het vocht haha

Het was dus wel erg druk allemaal maar heb wel genoten, en 's avonds dus de pootjes omhoog dan maar!

Ik ben door de warmte en vocht maar extra water gaan drinken!
    gevolg: veeeeel plassen :rolleyes: , en op de terugweg meer dan een uur op een tankstation moeten wachten! :evil: EN WAT MOEST IK PLASSEN! Kreeg er gewoon harde buiken van haha...maar daarna was het een verlossing :D

We zaten in een prima huisje maar was sinds de vorige hondeneigenaar niet meer gepoetst echt smerig dus! :(
    En het bed was vrijwel aan de grond en mega hard dus heb echt k*t geslapen :x En vannacht dus heeeeeerlijk weer in mijn bedje gelegen!

Vandaag maar een beetje bijkomen en rotzooi ruimen, pfff en vanavond ff ontspannen bij yoga!
    Misschien dat ik de foto's er vandaag ook nog op zet..misschien..
    mis mijn ochtendstrandwandeling nu al :cry:

12. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    gefeliciteerd met je dochter SAMANTHA!!!!

Ik ga je verhaal gelijk lezen, en lekker genieten meid!
    Ben benieuwd wie er volgen nu want het rommelt bij meerdere..
    Ow ja en wij willen foto's zien heel veel :D :D :D

Nou die 1000 pagina's hebben we nu niet gehaald he, en dat is allemaal jou schuld hihi :) goed gedaan! geniet van je meisje!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    bwtje fijnda tje een leuk lekker weekend heb gehad
    alleen balen idd van het huisje dat het niet helemaal schoon was..

heb net het bevallings verhaal van essie gelezen jeetje mina
    als da bij mij zo is dan vind ik het nie erg..

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    essiegirly: heb net je bevallingsverhaal gelezen. Als het bij iedereen zo makkelijke gaat, lijkt niets aan zo :) Gaat het goed de eerste dagen met je meissie?

Ik las dat er meiden last hadden van afscheiding, ik ook. Met de warmte niet zo fijn. Meryem: hoe weet je of het schimmel is. Ik twijfel of het 'normale' afscheiding is, of dat ik beter naar de huisarts kan gaan. Las ergens dat het niet goed is voor de beeb.

Kijken of ik vandaag zin heb om wat laatste inkopen te doen voor de babykamer.

15. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    nee idd ik teken ervoor :D

nou ga hier maar eens met de foto's aan de slag en de website weer ff updaten zodat zeeland er straks ook weer op kan hehe :D

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

hier heerlijk geslapen maar 2x eruit geweest om te plassen maarja das normaal geworden nu hihi :) heb erg last van me boobs zeker verkeerd gelegen :rolleyes: ik moet strax naar de vk ben benieuwd of ze is ingedaald :D

@ essie ga je jou verhaal even lezen ben erg benieuwd.

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Goeiemorgen allemaal

Had de laatste dagen geen tijd om veel te typen. Voel me lekker, moet nog 2.5 week en dan hoop ik dat ik mag beginnen met puffen. Moet vandaag ctg en naar de gyn. Elke week ctg en elke week gyn, daar word je wel een beetje gestoord van maar ja. Vandaag gaat mijn zus mee, dus zit ik niet zo lang alleen.

Essie: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, heb bevallingsverhaal nog niet gelezen maar ga dat zeker wel doen zometeen.

Groetjes,
    Krokus

18. dafke

dafke Actief lid

Nov 27, 2007
    124
    0
    0
    proficiat essiegirl met je prachtige dochter samantha

@vlademira veel succes wel fijn dat je naar huis mocht.

19. vlademira

vlademira Niet meer actief

Meiden geloof me een wee herken je wel
    wou alleen dat ik hem wat minder goed herkende
    ;) als je snapt wat ik bedoel

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    goedemorgen meiden!ik hoop dat met jullie alles goed is,hier wel een soort van menstruatiepijn,maar ik slik ook siroop voor de stoelgang,dus kan het ook zijn..

vandaag 35 weken zwanger! :whistle:

Share This Page