had iedereen hier nou kraambedankjes? of zijn er meiden die het niet doen? ik ga naar de vk en dan naar het tuincentrum tot vanmiddag...
Moaatje.. voorweeen zijn erg onregelmatig (of eenmalig) Hoe je goed kan herkennen of het voorweeen zijn? Ga in bad of onder de douche ontspannen... Voorweeen stoppen dan weer... Tussen kwart voor 12 en kwart voor 2 wordt onder andere mijn bed in de kamer gebracht... Heerlijk! Da's weer fijn van zwanger zijn! Liefs! Liefs, Paula
Hier ging het steeds over in korrelige afscheiding en ontiegelijke jeuk, dus was geen twijfel over mogelijk. En heb het inderdaad wel laten behandelen want als je op moment van de bevalling zelf ook een schimmelinfectie hebt kan je dat weer overgeven aan de baby, die daar dan weer spruw van kan krijgen.
feli! hier ook alweer 35 weekjes het gaat hard he? Net ff wasje gedaan en wat boodschapjes opgeruimd..en zo nog ff de tuin in en sproeien madam in bed en ff rust dan maar! Zonneschijn: Yoga belde net, vandaag starten er een hoop nieuwe dus voor mij geen ruimte ik weet niet of jij wel kan? Maar ik mag dus niet mee hahaha ik kom volgende week dan wel weer.. Volgens haar zat ik dan ook aan mijn 10e les alweer..en jij? Ik dacht dat ik er nog eentje had want ik heb nu 2 en met vandaag dus 3 lessen niet gevolgd..wij zijn toch met 24 weken begonnen of niet? Dus dan is het 34 weken als ik ze allemaal had gevolgd maar 3 nu niet..dus dan zou ik pas met 37 weken mijn laatste les hebben toch? Of lukt rekenen nu ook al niet meer? Straks maar ff op de kalender kijken en narekenen dan..voor dat geld wil ik ook wel 10 lessen hahaha En ik mocht ook nog die partner les dus ja beetje vaag is ze weer denk ik ofzo? Laat ff weten als je dit gelezen hebt, anders stuur ik je nog ff een smsje
Bulldog, nee wij doen geen kraambedankjes... Is dat gebruikelijk? Dat is voor het bezoek dat is geweest toch? of voor de VK, kraamzorg en dat soort mensen? Ben ook wel benieuwd of de meesten het hier wel of niet doen... Bwtje, fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad! Zullen we straks met de fiets gaan, 'tis zo'n lekker weer.
Bwtje, lees nu net je stukje over de yogalessen... Hmm raar verhaal, ze zei al wel dat ze jou nog even moest bellen. Maar dit klinkt wel vreemd. Ik heb er 1 gemist en die mocht ik vandaag inhalen en of ik volgende week nog door mocht gaan zou ze vandaag laten weten. Dat zal dan misschien ook wel niet... Maar ze zei ook wel zoiets dat ik de partnerles van 3 juni nog wel ging halen, maar dat was dan wel weer afhankelijk van andere afvallers (bevallers dus)... Volgens mij heb jij er nu nog 1 meer tegoed dan ik, na vanavond heb jij er dan 2 tegoed en ik geen (toch? idd rekenen is lastig... ). Kan me wel voorstellen dat het lastig is om met mensen die op t laatste moment afzeggen rekening te houden in de planning. Maar toch, 10 lessen is 10 lessen...! Jammer dat je er vanavond niet bij bent, had wel zin om ff bij te kletsen. Ik laat wel weten wat ze vanavond zegt. Heb je in ieder geval wel een wat rustiger dagje... En kun je vanavond BBQ'en hihi...
Ja ik vind het ook vreemd en ze weet ook dat we samen naar de les komen, maar ik denk dat ze beetje veel aan dr hoofd heeft ofzo? Ik ga het zo nog ff nakijken maar volgens mij mag ik inderdaad nog 2 lessen ja.. Ik hoor het wel of jij vanavond gaat of ook volgende week dan. En ik wil sowieso nog die partner les ja die heb ik zelf aangevraagd haha En 10 lessen is 10 lessen, ik kan niets aan haar planning doen natuurlijk!
ooohhhh neee.... hoor net dat onze laptop voor een tijd (paar weken) naar de reparateur moet.. . De onderste helft van het beeldscherm doet het al een tijd niet meer. Hoe moet dat dan zonder internet en forum..? dat kan ik toch geen dag missen... We hebben nog wel de laptop van mijn man, maar die is overdag werken...
nee he zonneschijn. Kan je er geen te leen krijgen van de winkel? Doe ook geen bedankjes voor het bezoek hoor.
Ben vanmorgen naar de vk geweest. Zijn hoofdje was al een beetje ingedaald, maar nog niet vast. Dus dat was in ieder geval goed nieuws. Hij is volgens haar ook wat aan de grote kant, dus ze verwachtte niet dat hij nog ging draaien. Maar het kan natuurlijk wel. Verder ben ik teveel aangekomen Maar verder alles goed. flex, jij ook suc6 bij de vk. Zonneschijn, kl**** van je laptop zeg. Helemaal nu zo op het einde! Maar de onderste helft van je beeldscherm kunnen lezen is natuurlijk ook wel prettig Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij doen ook alleen geboortekaartjes. ik had ook nooit van bedankjes gehoord.
zijn er toch veel die het niet doen dan die kraam bedankjes ik zelf ook niet hoor hihi! net naar de vk geweest had eigenlijk over 2 weken terug gemoeten maar omdat me bloeddruk aan de hoge kant is moet ik volgende week weer terug.. bloeddruk was nu 125/85 en omdat ik van de week duizelig was en misselijk was wou ze me eerder terg zien. beebje lag al wel in de bekken maar nog niet vast, krijg nu ook volgende week een inwendig onderzoek om te kijken of het hoofdje alles afsluit zodat er geen navelstreng naar buiten kan komen.(is standaard zei ze) hartje was weer mooi en heerlijk om te horen....
Agnes, fijn om te horen dat het kindje al aan het indalen is. Hoeveel is teveel aankomen? En gaat het dan om jezelf of is het teveel voor je kindje? Bulldog, op zich wel fijn dat ze je zo extra in de gaten houden toch? 85 klinkt nog niet als te hoog. Waar zit je normaal op als onderdruk? Fijn om te horen dat de meesten niet aan kraambedankjes doen... Anders zou ik weer zijn gaan twijfelen...
@zonneschijn ja dat is wel fijn dat ze me goed in de gaten houden.. me onderdruk is normaal rond de 60 zo .. ik heb het verder tot nu toe ook nog niet mee gemaakt dat je dat bij iemand krigj een kraambedankje.. wel balen van je laptop ...
Zo, wat een spannend weekend hier zeg. Onsluitingen, voorweeën, echte weeën. En dan Esther die al bevallen is: Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! @ Vlademira: Heel veel sterkte en succes met de allerallerlaatste loodjes. Iemand nog wat van Erannick gehoord? Bij haar was het ook spannend... Nou, succes voor iedereen bij wie het aan het rommelen is. Hier nog steeds alles rustig. Denk dat het bij mij nog wel even gaat duren.