Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Agnes, blij te horen dat het verder goed is.

Bulldog, 85 klinkt inderdaad niet heel hoog. Wist ook niet dat 't afhankelijk was van hoe je ondersruk normaal was.
    Ik heb mijn bloeddruk nooit laten meten voor ik zwanger was. Dus ik weet niet hoe hij was. Ik zit nu met mijn onderdruk steeds net boven de 50, dus juist laag.

Ga ff in de woonkamer aan de slag. Mijn oma komt zo om de wieg af te maken. Ze heeft de familiewieg opnieuw bekleed. Er moeten nog een paar steekjes vast. 't is een verschrikkelijk lief mens, maar ze beoordeelt mijn huishouden alsof ik er examen in doe.
    En alles perfect houden is best lastig met een hond en 2 katten in de rui...

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    tis ook nie heel hoog maar voor de zekerheid wil ze het wel in de gaten houden ook omdat ik misselijk en duizelig was ..zo lang da thet onder de 90 blijd is het goed.
    ik heb ook heel me zwangerschap al een lage onderdruk 1x was tie 70 maar de rest rond de 55/60..

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Moaatje, volgens mij vergelijken ze ook alleen met waardes van tijdens de zwangerschap. Ik heb ook nooit vantevoren m'n bloeddruk laten meten.
    Hihi, grappig omschrijf je dat over je oma. Kan me voorstellen met 3 dieren in de rui... Hier 2 katten, maar zometeen komt de poets, jippie.

Ik red me al weken met een laptop met een half scherm, da's soms wel heel lastig... Bijv. om berichtjes te posten hier. Maar ZONDER laptop is bijna ondenkbaar.
    Misschien dat ze idd een leen-exemplaar hebben en anders wordt het afkicken.

We hebben net te horen gekregen dat ons kindje straks in ieder geval op de maandag een plekje heeft in een KDV. Niet op de meest gewenste lokatie, maar het is in ieder geval iets... Ben er zoooo blij mee!
    Nu de dinsdag nog en dan gaat mijn vader waarschijnlijk de donderdag oppassen.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    is toch een gerust stelling dat je kindje straks smaandags daar naar toe kan,.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

net trug van vk alles was goed moet alleen heel erg die krampen in de gaten houden als ze erger worden moet ik meteen bellen, ons kindje ligt cbibi en alles was ok.

toen we net naa binnen wilde gaan ging de telefoon Me NEEFJE IS GEBOREN! :D :D vanmiddag om 3 uur gaan we even kijken :D

net klossen gehaalt willen ons bed erop zetten valt bed uitelkaar hij was al oud maar baal wel want heb geen geld voor een nieuwe wordt op een matrasje liggen pffft :x

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Van Harte Gefeliciteerd met je neefje. Voor jou nu extra leuk om even te gaan kijken, omdat je dan alvast even kan spieken, hihi.

Wel heel erg balen van je bed. Hoe gaan jullie dit nu oplossen? Want een matras kan niet op klossen he?

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, fijn dat alles goed was bij de VK!
    En natuurlijk gefeliciteerd met je neefje! Leuk dat jullie meteen langs gaan.

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ik had net dus ff de yoga docente terug gebeld, en gemeld dat ik nog recht heb op 2 lessen..
    Komt ze aan met ja maar dat is je eigen verantwoordelijkheid en met nieuwe mensen inplannen GRRR
    Daar kan ik dus echt slecht tegen he, ik vind alles prima en als ze niet kan ook en weer wel ook..etc etc!
    Maar dan moet ze niet verwachten dat het andersom niet is sorry hoor daar kan ik dus wel kwaad om worden.
    Ik heb dus even geregeld dat ik die partner les 3 juni ook mee kan maken!
    En anders een andere les maar 2 zal ik er krijgen!
    ZO nu word ik weer ff rustig hehe :D
    einde EGO berichie!

Flex feli met je neefje!

En inderdaad iedereen zijn onderdruk is anders wat voor de een heeel hoog is is voor de ander normaal..
    Het gaat erom dat als ie normaal 60 is en nu ineens flink stijgt of blijft stijgen je extra in de gaten gehouden moet worden..Maar op het einde van je zwangerschap komt je uiteindelijk ook 1 x in de week langs :)

Ik was ook de laatste keer veel aangekomen 5 kilo maar 2 ervan was vocht en de volgende dag ook weer weg haha
    Alsnog wel oppassen ben ook erg benieuwd wat het volgende week is..
    :)

Nou dametje ligt lekker te slapen was zo weg haha, heeft net nog lekker in de tuin gespeeld onder de sproeier :D
    En nu ligt mama ff met de pootjes omhoog!

Wie nog meer? 8)

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik zie het al helemaal voor me hahahaha :)
    in de hoeken mag je bevallen maar in het midden niet!
    Maar ben ook erg benieuwd hoe je het nu gaat doen?

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    5 kilo in 3 weken maar in totaal al bijna 18. :confused: :oops:
    Maar ik ben toen ik wist dat ik zwanger was ook gestopt met roken en dat is ook niet bevorderlijk geweest voor mijn lijntje :)

@zonneschijn. het is niet gevaarlijk voor de baby, of voor mij. (Had wat ondergewicht voor ik zwanger werd) Alleen als ik zo door blijf gaan dan wordt hij veels te groot en dan wordt het wel een zware bevalling. De vk zei, alles wat jij niet nodig bent komt bij hem terecht.
    Dus geen cornetto's meer :)

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    jeetje wat balen flex van je bed. maar van harte gefeliciteerd met je neefje.
    en fijn dat het bij de vk goed was.

vanmorgen mijn oom naar het ziekenhuis gebracht voor een rib operatie.
    vanmiddag ga ik met z'n kleien meid even bij hem kijken. hoop dat alles goed gaat.
    verder hier niet zo veel nieuws. alles nog het zelfde al heb ik wel veel last van maagzuur.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo net klossen gehaald
    kunnen ze er vanavond onder als me manneke thuis komt..

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik was bij de eerste 25 kilo aangekomen, en dit is toch echt niet bij de baby terecht gekomen! haha die was nog geen 3 kilo hehe :)
    Ik hoop dat de volgende ook niet al te groot word..ben nu wel minder aangekomen maar heb wel het idee dat deze groter gaat zijn..maar een echte grote word het sowieso niet aldus de VK!
    ff navragen volgende week in het ziekenhuis hihi kunnen ze gelijk ff meten :D

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Flex: Feli met je neefje en succes met je bed!

Net gebeld naar Burgerhout over het matrasje en wandrek wat we nog missen. Ze doen daar altijd zo vaag.. 'Je mevrouw, hier in de computer staat dat het wandrek eind mei moet binnenkomen, tenminste dat STAAT er'. (maar krijg ik hem dan ook echt of?) en over het matrasje word ik nog teruggebeld.. :rolleyes: (maar goed, niet stressen kalm blijven)..

Me man komt donderdag teruggevlogen uit Turkije omdat de tickets voor vandaag en morgen ontiegelijk duur waren vergeleken bij donderdag, dus vooruit..

Ga nu strompelend op m'n slippers naar de supermarkt want krijg echt voor geen mogelijkheid geen schoenen meer aan.. :)

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Oooh gelukkig dat het niet bij de baby kwam. Ik ben al zo bang voor de bevalling, straks wordt hij enorm 8-[ Hij is nu al aan de grote kant. (en ik ben nog maar 34 en een beetje weken.)
    Ik ben al niet zo'n held ;)

@flex, gefeli met je neefje!
    @meryem Ik heb vanmorgen uit voorzorg bij de scapino een soort van sandalen gekocht voor 4 euro. Slippers raak ik kwijt :( . Ik pas m'n schoenen nog net, maar dan ook net.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Meryem: Nog gecondoleerd met de opa van je man.
    Maar wel fijn dat je man donderdag al terugkomt vanuit Turkije. Het is dan wel niet morgen, maar nu heb je wel zekerheid. En die paar daagjes zijn nog wel te overzien.

Wat raar joh dat iedereen zoveel last van vocht vasthouden schijnt te hebben, en ik totaal niet. Ik pas nog al mn schoenen, zie mn enkels nog, en kan mn ringen nog om, al heb ik ze wel uit voorzorg afgedaan.
    Houdt echt iedereen vocht vast of zijn er nog meer die geen last hebben van dit probleem?

Ik had besloten vanavond te gaan bbq-en. Vleesjes, sausjes en alles gehaald, waren de aanmaakblokjes op. Grr.. Ik dus zonder die dingen naar huis, in de hoop dat we ze nog wel zouden hebben.... nee dus. Zit nu echt te balen want heb eigenlijk echt geen zin om nog voor die dingen de deur uit te gaan, maar zal toch wel moeten.

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @fl3x,van harte gefeliciteerd met je neefje!
    Dat is wel ff flink balen van je bed,je kan toch nooit zo laag gaan liggen met een dikke buik :( dan kom je straks niet meer overeind lijkt me ook niet echt goed voor je rug :( ..wel fijn dat alles goed was bij de vk!

@mereyem..wat klote he sommige winkels,ik zou als ik jou was langsgaan als je man terug is uit turkije en eisen dat er dingen goed geregeld worden,en dat je het op tijd binnen hebt!..ook namens mij gecondoleerd met de opa van je man!

@coco,ik heb ook wel een beetje last van vocht maar de ene dag is het erger als de andere..hebben jullie ook dat het dan tintelt?
    ik zou toch ff die aanmaakblokjes halen,kan je er straks dubbel van genieten ;)

Ik had net een libelle in mijn keuken kon wel janken..kreeg gelijk buikpijn,ben als de dood voor al die vieze insecten..

@bwtje,ik kan niet veel meer,maar als ik jou zo hoor met een volle agenda iedere keer,heb ik heel veel respect voor je,dat je dat nu nog allemaal maar kan met een dikke buik ;) maar zou ik het ook wel weer eens wat drukker willen hebben ;) al kon ik maar ff naar de supermarkt..alleen zonder vriend op de fiets dan he,als ie thuis is kan ik wel in mijn rolstoel :(

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    hmm ik dacht dat yoga mensen altijd heel rustig maakte ;)

Nee het is idd een beetje raar.

ik zit lekker binnen even een dagje niet in de tuune...

Meryam gewoon boos worden op de winkel hoor!
    Ik heb mijn kamer bij de Gardo gekocht..ook een lakse boel..
    Nu had ik dinsdags gebeld omdat nog niet alles compleet was en ik niets hoorde en opeens stonden ze vrijdag voor de deur...

De bestelling kon opeens met spoed..
    En heb 1000 keer sorry gehoord!

Ik ben ook benieuwd hoe het nu met errannick is... Sjoon kun je haar niet een sms-je sturen?

O ja ik heb ook geen last van vocht vasthouden!

Liefs, Paula

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex feli met je neefje hoe heet ie?

@meryem gewoon kwaad worden hoor!word wel tijd dat ze nu alles bij elkaar hebben.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou ik ben trug van kraamvisite owowow wat een prachtige jongen en een bos haar! tranen stonden in me ogen toen we weggingen haha...

Deel Deze Pagina