Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben maar blij dat jullie geen last van vocht in de voeten hebben......

bij mij ga me huid zo straks staan dat het gewoon zeer doe wou van het weekend me sportschoenen aan doen en dat ging gewoon nie omdat het zo zeer doe..
    hopen da thet niet echt kouder gaan worden anders heb ik een probleem...

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hij heet thijmen valentijn :D

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    leuke naam

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Dit probleem ken ik, ik pas ook geen enkele schoen meer.
    Was 2 dagen geleden op pad naar slippers, want dacht doe ik die wel aan, maar pas echt niets :( Snijdt echt aan alle kanten pffff

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik me te druk gemaakt vandaag verga van de pijn in me buik :cry: en heb geloof ik last van me hormomen de vk heeft me beetje bang gemaakt door te zeggen als de krampen erger worden of regelmatig komen ik meteen moest bellen :cry: had niet verwacht dat het zo erg zou zijn ze zei ook dat ik nu absoluut nog geen weeen mag hebben tja als het komt komt het kan ik niks aan doen :rolleyes:

maar ben wel blij dat ze beetje is ingedaalt ;)

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik loop altijd op die blauwe adidas slippers maar de bovenkant van me voeten zijn zo dik dat die ook nie eens passen

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vanavond lekker rustig aan doen flex lekker lang uit op de bank
    en als het erger word gewoon bellen beter een x vvoor niks bellen

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik denk gewoon elke x als ik een pijn scheut of iets dergelijk heb dat het de groei of het dalen is.
    mij vk zei vanmorgen ga niet bij elke pijntje dneken dat het begint anders word je zelf gek, want echte weeen merk je wel zei ze

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ga poliklinisch bevallen en dan mag je pas naar het ziekenhuis als je 7 cm onsluiting heb eer dat je dan in het ziekenhuis aan kom dan zit je volgens mij zo aan die 10 hihi...

best gezellig in je eentje praten :)

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Lekker "monologen"....
    ik heb ook wel es gehoord dat juist door de rit naar het ziekenhuis de weeën stoppen. Maar ja, je kan vanalles vantevoren plannen en bedenken, waarschijnlijk gaat het als het zover is toch anders.

Ik ga nu snel ff eten; verse pasta excellent (van AH) met verse pastasaus (uit een potje dus....) en een beetje sla erbij. En dan naar yoga, alleen, zonder BWtje.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    eet smakelijk en veel plezier bij yoga

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Waarom zou je nu geen weeën mogen hebben dan? Bedoel er worden kindjes wel vroeger geboren toch.
    Voorweeën schijnen namelijk heel normaal te zijn volgens mijn vk.
    Alleen als er regelmaat in komt of als ik zelf bezorgt ben, moet ik bellen.

Ik weet niet of je een bad hebt, maar ga daar anders lekker even in relaxen.
    Of even lekker onder de douche.

Maar snap je wel hoor meid, het is totaal geen pretje :(

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou ik ga lekker nog effe in de tuin zitten en dan tv kijken..
    fijne avond iedereen

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Coco, ik heb er ook geen last van hoor. Heb mijn ringen ook nog om.

Inderdaad, hoe "erg" is het als je nu bevalt? De dochter van Esther was ook vroeg, maar mocht met 2 daagjes gezond en wel mee naar huis.

Oma heeft mijn huis goedgekeurd hoor (denk ik, want ze zei niks negatief). Had alleen niks lekkers voor bij de koffie meer. Hmmm, zal mannetje is vragenwaar die koekjes zijn gebleven. Ik ben echt onschuldig.

Meryem, gecondoleerd met je schoonopa. Wel een prettig idee voor je dat je man er donderdag weer is.

Flex gefeliciteerd met de geboorte van Thijmen.

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Donderdag komt trouwens het kamertje. Ze hebben nu echt bevestigd dat ie eraan komt. Dit telefoongesprek klonk duidelijk anders dan de vorigen (Ja mevrouw, volgende week komt ie, en anders de week er op. Maar VEEL later is het DENK ik niet).

To do lijst is nu:
    Geboortekaartjes regelen.
    Postzegels halen
    Adressen completeren
    Gordijnen halen
    Plinten plakken
    Vluchtkoffer inpakken

1 to do mag van de lijst, en dat is: Meisjesnaam kiezen. Het is ons toch gelukt!

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik heb erannick even een smsje gestuurd, dus ik zal vandaag of morgen waarschijnlijk wel iets terug krijgen (als het nog rustig is in haar buik denk ik) en ik zal het jullie natuurlijk zo snel mogelijk laten weten! ik heb haar ook de groetjes gedaan van ons allemaal!

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik ben benieuwd. Ik zou het eigenlijk ook wel leuk vinden om een buddy te hebben. Is er nog iemand buddyloos en zoekende?

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

jeetje wat hebben jullie bij gekletst. Ik kan echt niet op iedereen gaan reageren, maar ik heb begrepen dat Essiegirl een dochter heeft gekregen.
    Bij deze gefeliciteerd meid. Geniet er maar van.

Hier is ook nog rustig. Mijn buurvrouw zei wel dat de baby was ingedaald. Althans aan het zakken is. Zij kan het wel weten. ze hebben een 3-ling + een meisje van 6.

ik heb eigenlijk niks te melden. Nog maar 8 werkdagen en dan mag ik ook eindelijk van m'n verlof genieten. Oh, ik ben echt zwaar aan het aftellen.

gr.
    Bianca

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja het is ook moeilijk hoor met nog een kleine dame, dit scheelt ook heel veel!
    Vandaag heb ik de vakantie spullen opgeruimd zoveel mogelijk wasjes gedaan, gaat makkelijk met dit weer :D
    Keuken opgeruimd beetje gepoetst badkamer gepoetst..
    Tuin van water voorzien want dit was wel nodig met die warme dagen en niet thuis zijn, onze esdoorn vond het ook niet leuk :cry:
    eten gekookt en toen kwam vriendlief..en tijdens eten en erna ging het ook niet meer..bij elke stap die ik zet steken daar beneden..
    Had ik ff niet verwacht...
    We gingen nu eigenlijk Sem dr nieuwe (MP) fietsje ophalen, maar dit doet ze nu samen met papa, en daarna mijn broer wegslepen haha.
    Dus nu lig ik ff rustig op de bank, wil ook nog ff nie bevallen nee! :confused:
    Straks nog wel ff een rondje maken met Sem en dr fietsje, en we moeten bij de overbuurtjes de visjes dip & dap nog ff ophalen!
    En dan is het de verdere avond op de bank en naar bed hehe.

Maar ja ons dametje is ook iedere ochtend tussen 6-7h wakker dus ja weinig slaap zo :(

Maar deze maand ontkom ik gewoon niet aan de afspraken..Mei is altijd de drukste maand voor ons :(

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja wrijf het er maar in hahaha
    Nee veel plezier meid! lekker persen daar :p
    Ben benieuwd of je nu dan aan je lessen zit of niet? Ga je dan nog wel mee 03-06 als afsluiter? zou wel leuk zijn he!
    Maar ik ben stiekem wel blij geen yoga nu hoor, dan zou het weer haasten worden en met de fiets doorrijden enzo!
    Dus ja maar goed dat ze mij gebeld heeft dan he :)

Bulldog ik kom met je meedoen ben je er nog?
    Ik ga er trouwens ook van uit dat die steken inderdaad indalen is, maar ja bij een 2e weet ik ook niet hoe snel het kan gaan uiteindelijk dus vind het wel spannender nu hoor :)
    En ik merk wel dat dit bij heel druk zijn ergers word net zoals die harde buiken enzo..je lichaam reageert er wel op...

BTW was gister pas om middernacht terug uit Zeeland! Wat waren die files irri zeg in Antwerpen daar kan ik dus heel slecht tegen en zoals mensen dan gaan rijden! Toen had ik ook wat meer harde buiken maar dat kwam vooral ook omdat ik niet kon plassen en er 1 L in zat ofzo hahaha

Deel Deze Pagina