Ik heb een smsje namens ons allemaal teruggestuurd, dat we haar en haar partner veel sterkte wensen en we in gedachten bij hen zijn. Ik ben ook sprakeloos. Ik vind het zo erg voor hen.
Dat is heel lief van jou. Het is ook heel erg, je hebt immers al zo'n band met het kleintje in je buik
Zit hier ook met tranen.. Dit verwacht je gewoon niet, iemand praat zo lang mee en dan ineens zo een berichtje..je verwacht zo snel dat het gewoon goed gaat. Jullie ventje Nick heeft gevochten en het helaas niet gehaald hopelijk kunnen jullie het een plekje geven samen.. We denken aan jullie! Heel veel sterkte de komende tijd! Liefs, Sanne
@schaapje Ja hier ook elke keer weer wat doen en halen..maar klaar ben je nooit zo'n gevoel heb ik althans stom he? Je hoeft zover ik weet alleen het setje mee te nemen wat ze dus bij geboorte aankrijgen..mocht de baby langer moeten blijven, dan zijn meer kleertjes zo bijgehaald! Alleen kindjes die heel klein zijn krijgen vaak nog geen kleertjes aan veel te veel gedoe..maar oudere wel en dan neem ik aan dat ze die daar niet hebben maar je bij moet halen ofzo ja! Maar we hopen maar dat dit niet zo gaat zijn he! Hier BV gegeven maar ik hoor wel vaker dat ze daar gewoon voeding en flesjes hebben, en dan kun je thuis gewoon verder gaan met dat van jou hoor..moet neem ik aan wel goedkomen.. Er zijn ook mensen die tussendoor zelfs overstappen, omdat het zoeken is naar de juiste voeding. succes! Sterkte met dit verlies, en inderdaad dat is niet leuk he..dat ze dit niet haalt..maar wie weet word ze wel een mooie beschermer van jullie kindje Hier ook een oma die niet meer de jongste is, en van het ene kwaaltje in andere overgaat ben erg benieuwd of ze onze tweede ook nog mee gaat maken..Maar ze is zo koppig en volhoudend dat ik wel denk dat ze dit gaat halen!
Wat een vreselijk bericht, dit is toch het ergste wat je kan overkomen. Lieve Spirit, heel veel sterkte voor jou en jou man om dit verlies te dragen, mijn gedachten zijn bij jullie. Cellie.
OMG wat een vreselijk bericht zit hier met tranen in de ogen spirit en man gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte de komende tijd.
Lieve Spirit hier nog een juli mama die aan jullie denk, wat vreselijk oneerlijk dat dit jullie is overkomen. Ik wens jullie alle sterkte en liefde van de wereld toen om dit grote verlies te kunnen dragen
*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * 26 mei 2008 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis - (onbekend) 8 juni 2008 kyansa - 29jaar - 2kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee 15 juni 2008 eltje - ?jaar - ?e kindje - waar? - (onbekend) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 juni 2008 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - (Verrassing) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 10 Meisjes : 18 Verrassing : 7 Geheim: 2 Onbekend : 3 Tweeling : 1 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 De bevallingslijst: Elke1976 bevallen op 8-03-2008 van dochtertje Charlotte* Essiegirly bevallen op 8-05-2008 van dochterje Samantha 2460 gram en .. cm met ..wk en ..dgn Spirit70 bevallen op 12-05-2008 van zoontje Nick* 2560 gram en 48 cm meisjes:2 jongens:1 Op dit moment zijn er 42 Juni mama's Always in our Memorie Charlotte* 8 maart 2008 en Nick* 12 mei 2008 *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in *
Lieve Spirit.. Ook hier een juli-mama die je sterkte wil wensen. Wat is het dan oneerlijk! Liefs Wendie
Jeetje, dit is echt niet leuk om te lezen! Spirit: ik wens juliie heel erg veel sterkte met dit verlies. dat je veel steun aan elkaar hebt!
Spirit, ook ik zit met tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte met dit oneerlijke verlies. Leonie (juli mama)
Bulldog wij doen ook aan kraambedankjes ( doopsuikers). Wij hebben ze in Belgie besteld daar heb je echt heel veel keus, we krijgen een soort kastje met allemaal verschillende bedankjes, echt heel erg leuk om te zien!
Spirit, er zijn geen woorden voor zo'n verlies, maar ik wil jullie samen heel veel sterkte wensen! Liefs,
Je bent het eigelijk wel verplicht om de rug van de kraamhulp te sparen ( arbowet) maar wij zetten bij nader inzien ook geen klossen onder ons bed omdat we een hemelbed hebben en ook nog eens een elektrisch bed die je omhoog kan zetten dus er zitten 2 hele zware motors onder! Ben bang als we met die klossen aan de gang gaan ons bed kapot gaat en daar heb ik echt geen zin in, de kraamhulp ziet vanzelf hoe het ervoor staat, enne wat doen ze nou eigelijk bij je aan bed? Mn bed verschonen doet mn moeder wel....