O nee dit soort berichtjes willen we niet horen Heb er echt geen woorden voor hoe wreed het leven soms kan zijn! Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen met dit vreselijke verlies Liefs Minnie
ben de hele avond al een van slag door het bericht van spirit70. Raak er zelf helemaal gestressed van.. Lieve spirit: Heel veel sterkte met dit zware verlies van jullie mannetje Nick. Ik wens jullie vooral heel veel kracht toe de komende periode en rust goed uit de komende tijd.. liefs Meryem
Spirit ook van een mei mama heel veel sterkte toegewenst. Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje Nick. Dit is je grootste nachtmerrie
Spirit, wat een vreselijk nieuws! Ik wilde je als mei mama heel veel sterkte wensen samen met je man deze komende tijd. Liefs Gina
Lieve Spirit70, Wat een verschrikkelijk bericht. Ik wens jullie alle kracht toe om dit zware verlies te dragen en als de tijd daar is het een plekje te kunnen geven. Heel veel sterkte gewenst. Veel liefs Sen (juli mama) Ook voor alle juni mama's een dikke knuf. Dit nieuws zal er bij jullie ook flink inhakken.
@Spirit,gefeliciteerd met jullie zoontje Nick en helaas ook gecondoleerd,wat oneerlijk! Geniet van jullie manneke! In gedacht ben ik bij jullie....
Lieve Spirit en man, Heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoorde het bij de oktober-mama's, en wilde toch even een berichtje voor je schrijven. Heel veel sterkte! Liefs Kus26 (oktobermama)
lieve spirit en man.. heb er geen woorden voor..... dit is wel het ergste wat je kan overkomen wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen om dit grote verlies te verwerken dikke knuff monique
O jee, ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Spirit, heel veel succes met het verwerken van dit verlies. Gecondoleerd met jullie ventje Nick en het was jullie zo gegund.... Gr. Bianca
Geen woorden voor dit verschrikkelijke nieuws! Bij deze wil ik spirit en haar man heel veel sterkte wensen bij het verwerken van het verlies van hun lieve zoontje nick! Liefs
@ spirit gecondoleerd met het verlies van jullie manneke! heel veel sterkte toegewenst! (november mama 2008)
Lieve Juni mama's, hoe is het met jullie? Ik heb zeer slecht geslapen, zoals waarschijnlijk velen met mij na het echt schokkende nieuws van Spirit, en lees nu alle lieve hartverwarmende berichtjes van vele andere mama's voor Spirit, terwijl ik ze lees biggelen de tranen over me wangen, wat is het leven soms toch zo vreselijk oneerlijk. Ik ben er echt kapot van. Cellie.
ooh Spirit lieve meid, wat vreselijk voor jou en je man! Heel erg gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst! Liefs, Paula
Spirit en partener, wat een verschrikkelijk naar bericht voor jullie. Geluk en verdriet liggen soms zo dicht naast elkaar. Lieve Spirit, jouw kleine Nick heeft van jou een mama gemaakt. Het is niet eerlijk dat je hem zo snel weer moest verliezen. Heel erg veel sterkte!
**inbraak** Spirit70; heel veel sterkte gewenst de komende periode, wat een vreselijk naar bericht ***uitbraak***
jeetje wat schrikken ik heb hier geen woorden voor de tranen rollen over mijn wangen. lieve spirit ik wil jou en je man veel sterkte toewensen met dit verlies. we zijn in gedachten bij jullie liefs dafke