Ik heb ook heel slecht geslapen door dit bericht, ik vind er nog steeds geen woorden voor. Het leven kan inderdaad enorm hard zijn en vreselijk oneerlijk
Inderdaad zo'n bericht hakt er wel even in. Had totaal geen rekening gehouden dat zoiets ook nog kan gebeuren bij de juni-mama's... Zo oneerlijk is het.
Ja ook helemaal mee eens..ben er ook zeker stil van, terwijl ik normaal toch aardig klets.. Fijn dat er zoveel lieve berichjes binnenkomen!
oh my god, wat is dit erg, kan het bijna niet geloven, heb tranen in mijn ogen hiervan. Ik wens spirit en man heel veel sterkte met dit verlies. Hier houd toch niemand rekening mee. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte nogmaals.
Net wat zonneschijn zegt. We zijn allemaal al zo ver. Onze beebjes hebben zulke goeie kansen als ze nu komen. En dan toch dit... Het is zo oneerlijk. Zo onvoorstelbaar. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.
hier ook heel slecht geslapen.. werd om 3 uur helemaal van slag wakker. Was in me hoofd nog helemaal met het verhaal bezig en maakte me al druk als ik op dat moment zou moeten bevallen.. Gelukkig komt me man morgen weer terug.. nog 1 nachtje.
Ja, ik ben er ook nog ondersteboven van. Ik heb veel aan hen gedacht. Het is ook zo onverwacht gegaan. Toen ik haar naam in het display van mijn gsm zag staan, hoopte ik hier goed nieuws te kunnen melden, maar dit had ik nooit verwacht. Brok in mijn keel toen ik het las. Ik heb alle berichtjes voor haar opgeslagen, als jullie het ook oké vinden, zet ik deze vanavond of morgen in een pb'tje, zodat ze kan zien dat iedereen met hen meeleeft, zonder per se eerst dit topic te hoeven doorspitten.
goed idee of eventueel een nieuw topic openen waar mensen hun condoleance kunnen neerzetten.. en daar alle berichten naartoe kopieren. Zoals bij vlindertjes..
*Inbraak* Lieve Spirit en man, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, met dit grote verlies! Liefs, Esther, (juli mama) *uitbraak*
Spirit en partner...veel sterkte de komende tijd! En idd het is zo oneerlijk...zo zie je maar dat niets van zelfsprekend is..bij zoveel weken..denk je toch echt uit de gevarenzone te zijn en dan zo'n vreselijk bericht..elke keer als het goed gaat blijft het een wondertje... Jes
Beste Spirit70, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoontje, tegelijkertijd wil ik jullie ook feliciteren met jullie zoon Nick helaas mocht het niet zo zijn. Hier zijn verder geen woorden voor Ook sterkte voor de juni mama's, voor jullie zal het ook schrikken zijn.
morgen meiden, hier ook iemand die echt geen oog heeft dichtgedaan... mijn in mijn hoofd spookte allerlijk dingen en het matras ligt idd niet echt lekker volgende week dinsdag komt ons nieuwe bed pff nog even geduld hier nog steeds last van mijn buik en toen ik gisteren in bad ging werdt de pijn anders ging naar mijn bovenbenen die werden helemaal blauw en weg puffen wilde niet dus ging in bad op mijn zij liggen en toen zakte het weg 5 min later weer zelfde liedje het is gelukkig maar bij 2x gebleven... Vandaag 36 weken alweer nog 1 week en ze mag komen
Oh spirit en man wat is dit vreselijk !tranen stromen over mijn wangen,ben er echt helemaal stil van! Ik wil jullie onwijs veel kracht en sterkte wensen met het verlies van nick..
Lieve Spirit en partner, Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met het verlies van jullie Nick. Woorden schieten tekort....
ik las het net van spirit en ik werd er gewoon een beetje misselijk van wat een naar bericht spirit en partner ik zal altijd aan jullie blijven denken
vandaag alweer een week last van weeen word er echt heel erg moe van. ook moet ik vandaag nog precies een maand tot 40 weken maar dat gaan we waarschijnlijk niet halen
oh meid kan me voorstellend dat je er nu even doorheen zit zeg lijkt me niks hele week elkedag weeen te hebben latern we hopen dat je gauw een gezond kindje in je armen hebt